zvyšenie výkonu na lege

Moderátor: Blue Lanos

leganza-pp
Příspěvky: 5
Registrován: úte črc 06, 2010 16:34

zvyšenie výkonu na lege

Příspěvek od leganza-pp »

čaute leganzaci. som novy na fore a preto neviem ako to tu funguje.mam maly problem s mojou legou .Do posial som sa stretol na internete že si chvalili jazdne vlastnosti auta ,ale moja leganza je neako leniva .Mam 2,0l a auto akceleruje na stovku za 12 sekund a pri tom v tech.udajoch je 10,2.Neviete čo mam stým robiť?
Reklama
 

Uživatelský avatar
conpet
Příspěvky: 3604
Registrován: čtv dub 21, 2005 22:59
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Re: zvyšenie výkonu na lege

Příspěvek od conpet »

To je docela zajímavý :roll: a jak to měříš ?? 1,8 sec rozdíl oproti novému autu ?? Já myslím že buď to auto jde za plynem nebo ne a treba se dusí atd... Jedině porovnat s nějakou jinou třeba v bazaru ;)
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
leganza-pp
Příspěvky: 5
Registrován: úte črc 06, 2010 16:34

Re: zvyšenie výkonu na lege

Příspěvek od leganza-pp »

maš pravdu ,musim vyskušat inu .
Uživatelský avatar
Laclosak
Příspěvky: 167
Registrován: pát dub 02, 2010 15:16
Bydliště: Brodek u Konice----24km od Prostějova

Re: zvyšenie výkonu na lege

Příspěvek od Laclosak »

A není to elementem mezi pedály a volantem? :lol:
Kolik má najeto :?: rok výroby :?:
Je to už starší autou, u kterého nemůžes srovnávat výkon s novým....navíc zrychlení z 0-100 je velice pochybný údaj....záleží na jezdci,počasí,podkladu atp :idea: .... dalé záleží na celkovém stavu vozu....a popř na předchozím majiteli jak se k němu choval,na jaké jezdíš palivo apod....:arrow:
Pokud máš pochyby o výkonu svého vozu tak zkus třeba zkontrolovat vzduchový filtr ,svíčky atd....a popř navštívit diagnostiku....nebo si zajeď na brzdu změřit výkon....pokud je něco špatně diagnostika by to měla ukázat.... :P
Já měl za to ,že lega je spíš pohodlné auto a né nějaký závoďák....tudiž v dvou sekundovém manku,které nemusí mýt na svědomí motor vozu ,ale okolnosti za jakých je měření prováděno apod....mi nepřijde až tak razantní.....spíš bych řešil pružnost motoru např zrychlení z 80-110 apod...které je dle mě nejdůležitější ,hlavně při předjíždění.....,ale zrychlení z 0-100 využiješ max tak na sprintech.... :o
Daewoo Nexia 1.5 8v....55kw...r.v 95....5dv....Hatchback
Je to mazel :D
Červené podsvícení,RECARO sedačky,Sportovní filtr,Bíločerný lak
leganza-pp
Příspěvky: 5
Registrován: úte črc 06, 2010 16:34

Re: zvyšenie výkonu na lege

Příspěvek od leganza-pp »

no pri jazde citit že dačo motor dusi,mal som problem aj s krokovovim motorčekom a pri zašlapnuti plynu sa motor dostava do pomalšie do otačok.
leganza-pp
Příspěvky: 5
Registrován: úte črc 06, 2010 16:34

Re: zvyšenie výkonu na lege

Příspěvek od leganza-pp »

auto ma najazdenich niečo cez 180 tisic a rok výroby je 1999,auto je super mam ho dva roky a zatial bez poruchy ,auto vo vysokich otačkach ide super.je to dobra kara za malo penazi .ale sklamalo ma to zrychlenie .kamarati mi radia aj diagnostiku, a vyskušat tlaky valcov.Motor už vela papka tak musim zrobit komplet generalku motora.
Uživatelský avatar
Laclosak
Příspěvky: 167
Registrován: pát dub 02, 2010 15:16
Bydliště: Brodek u Konice----24km od Prostějova

Re: zvyšenie výkonu na lege

Příspěvek od Laclosak »

To ti schvaluju....
Pokud se dusí tak tam de buď málo paliva nebo vzduchu nebo je vadné nějaké čidlo (váha vzduchu,lambda sonda,snímač tlaku v sacím potrubí,snímač teploty chlad. kapaliny aj....)a dává ECU špatné hodnoty....takže zkontrolovat .Diagnostika a bude jasno....
Daewoo Nexia 1.5 8v....55kw...r.v 95....5dv....Hatchback
Je to mazel :D
Červené podsvícení,RECARO sedačky,Sportovní filtr,Bíločerný lak
Uživatelský avatar
conpet
Příspěvky: 3604
Registrován: čtv dub 21, 2005 22:59
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Re: zvyšenie výkonu na lege

Příspěvek od conpet »

Neopravoval bych co funguje :lol:
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
-peha-
Příspěvky: 9225
Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: zvyšenie výkonu na lege

Příspěvek od -peha- »

Raketový štart u Legy nehladaj Já som jazdil aj s uplne novou a zo začiatku som mal tušák že či tam nieje dáký protišmyk alebo obmezovač lebo rozjazd je taká tiahlý no a potom už to šlape Já sa s tím zmieril a zvikol som si je to pohodaa pokud potrebujem predbehnúť toť žiaden problém len sa Kráska rozbehne a už letí :lol: :lol: :lol:
feejay
Příspěvky: 227
Registrován: stř úno 04, 2009 13:40
Bydliště: NITRA
Kontaktovat uživatele:

Re: zvyšenie výkonu na lege

Příspěvek od feejay »

No fakt, treba si iba zvyknut, ze s tym sprintom to nie je nic moc.. Ale ako hovori Peha - ked sa rozbehne, uz ide ako gula :) U mna je castym javom stracanie dychu hore kopcom - minule som predbiehal hore mensim kopcom autobus na 4-ke pri cca 90 km/h, zosliapol som na podlahu a ... no veru ziadny zazrak, takmer som neakceleroval.. myslim ze keby ten autobus xcel, aj by mi bol usiel ...
ex Leganza ´98

predtym Škoda 105L, Škoda 120 GLS, Škoda 120L, Škoda reči...
Uživatelský avatar
HusarJan
Příspěvky: 1386
Registrován: čtv led 15, 2009 01:07
Bydliště: MARTIN

Re: zvyšenie výkonu na lege

Příspěvek od HusarJan »

No leganza je dost lenivá ja ked som hu kúpil tiež išla pomaly do otáčok tak som pátral prečo :x najprv som išiel po sacom ktoré musí mat stale rovnaký priemer dal som hrušku a bolo to cítit no ale zvuk strašný :D tam kde je vzduch filter znuká je taký nátrubok ktorý hu škrtí ten som dal von a ešte som to vypilil na vetší priemer bolo to fajn ,ale ešte to nebolo ono tak dofiltra som urobil dalšiu saciu dieru na náporové sanie chlad vzduchu a filter som dal športový priamo do tej krabice kde bol pôvodný .Ešte som povymienal všetky čidlá aby bola istota .skús pozret či nemáš zapch.katalizátor .Ja som dával vtedy nový no teraz je tam rezonátor palivo dávam 100okt.Dalej som tam dal regulovatelný ventil tlaku paliva no a nakoniec som hu dal čipnút ešte to chcem dat raz prečipovat aby bola ešte ostrejšia proste doladit to. Teraz ide jako gula otáčky idú hned rýchlo hore a v rozbehu sme skúšali nehám mazdu xedos 6 :D z legy sa toho dá dostat dost len treba skúšat a nebát sa spotreby :D Ešte som upravil trocha podvozok znížil ,rozšíril celkovo o 8 cm dal 225 gumy upravil uloženie ramien a bolo. ;) Teraz nepláva ide presne a sedí ako pribytá. To ja asi tak zhruba všetko tak hodne zdaru na zvýšenie výkonu v Lege :PP: ;)
Přílohy
P260610_18.08[01].JPG
P260610_18.08[01].JPG (98.71 KiB) Zobrazeno 2972 x
P260610_18.08[02].JPG
P260610_18.08[02].JPG (93.44 KiB) Zobrazeno 2972 x
Uživatelský avatar
Peterek
Příspěvky: 112
Registrován: čtv led 15, 2009 10:30
Bydliště: Ostrava Poruba

Re: zvyšenie výkonu na lege

Příspěvek od Peterek »

leganza-pp píše:čaute leganzaci. som novy na fore a preto neviem ako to tu funguje.mam maly problem s mojou legou .Do posial som sa stretol na internete že si chvalili jazdne vlastnosti auta ,ale moja leganza je neako leniva .Mam 2,0l a auto akceleruje na stovku za 12 sekund a pri tom v tech.udajoch je 10,2.Neviete čo mam stým robiť?
Nechci dělat chytrýho - prodávám jak jsem koupil. Po koupi jsem spolu s manželkou kvůli spotřeby jezdil do max 2700 otáček. Taková lážo plážo jízda. Jednou mě drze předjela Fabie a nechal jsem se vyprovokovat. K mému údivu se Lega rozbíhala letargicky a chvíli trvalo než jsem té Fabii ukázal záda. Řešil jsem tento problém s fešákem který čipuje ŘJ u Bosche. Vysvětloval mi, že v ŘJ jsou tři možnosti řízení (komfortní s nižší spotřebou, normální a ostrá). ŘJ si podle způsobu jízdy některou načte do paměti a tak potom řídí motor.
Dá se to změnit po jejím vynulování (odpojí se baterka na cca 10 min.) a potom se ujede cca 50 km stylem brzda, plyn s vytáčením motoru. ŘJ si načte ostrou verzi. Zkusil jsem to a Lega evidentně ožila. Spotřeba ale 10 l.
stará Škoda OCTAVIE, 2xMB W123, manželka Š100, Olcit (děs a hrůza), Opel Kadet combi, Toyota Yaris (automat), nyní náhodně Leganza přezdívaná "Legolanza" tmavá modrozelená metalíza
leganza-pp
Příspěvky: 5
Registrován: úte črc 06, 2010 16:34

Re: zvyšenie výkonu na lege

Příspěvek od leganza-pp »

neviem ako zvýšim výkon ,ale rozmyšlam nad prevodovkov z nubiry,ale neviem či sa to dá realizovat.Nubira vykazuje zaujimavšimi tech.udajami s tym istím motorom ako v lege.neviem poradte
Uživatelský avatar
Goose
Příspěvky: 3947
Registrován: pát pro 15, 2006 22:38
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Re: zvyšenie výkonu na lege

Příspěvek od Goose »

Ono jestli to taky nebude tím,že je Nubira podstatně lehčí ale převdovka možná,že bude kratší nevím...Leganza není auto na závodění,je to pohodlný kočár a když je potřeba tak se dá jet i razantní jízda...motor ožívá když jede nad 3000 ot./min. sice Legu už nemám ale vzpomínám na cesty kdy jsem jezdíval i skoro 160 na 4...myslím,že zátah na bezpečné předjetí je dostatečný a úprava řídící jednotky je v tomhle případě asi hloupost,rozdíl bude v lepším případě mizivý a budou to vyhozené peníze...pokud chceš u Leganzy větší výkon tak si raději našetři na nový motor,třeba Oplácký X20XEV s výkonem 103kw a ten by měl mít i přípravu pro turbo pokud se nepletu,jen nevím jak by to bylo se zápisem motoru...a taky s převdovkou...
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějakej iniciativní blbec, kterej neví, že to nejde a udělá to...
Uživatelský avatar
Goose
Příspěvky: 3947
Registrován: pát pro 15, 2006 22:38
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Re: zvyšenie výkonu na lege

Příspěvek od Goose »

HusarJan:Motor opravdu krásný ale měl bych jednu otázku,kde jsi sehnal tu rozpěrnou tyč???Já ji kdysi sháněl a dokonce jsem psal i dodavatelům a ty mi řekli,že jí ani na tohle auto nevyrábějí... :(
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějakej iniciativní blbec, kterej neví, že to nejde a udělá to...
Odpovědět

Zpět na „LEGANZA“