Hydrostely, vacka

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

ferino28
Příspěvky: 811
Registrován: čtv čer 21, 2007 22:23
Bydliště: Cadca

Hydrostely, vacka

Příspěvek od ferino28 »

Dnes som sa konecne dostal k autu. Chcel som ho rozobrat a hlavu, mozno aj cely motor pouzit v "novej" nexii. Tesil som sa ako male decko, ze zas budem mat ruky sas.ate od oleja a vsetkeho mozneho, co sa v aute najde. Postupne isli dolu dvere, kapota, skla, sedacky atd.. Predny kufor som si setril, ze az nakoniec. Ked som sa konecne dostal k motoru, tak som si uvedomil, ze dostat ho von mi zaberie asi podstatne viac casu, nez som planoval. Vypustil som vodu a pod, az som sa dostal k tomu motoru. Zhodil rozvody a povolil hlavu. Kedze som vedel o nejakom cvakani, tak som chcel pozriet ako su na tom hydrostely. Na moje prekvapenia (nie vsak mile) na 4. valci oba ventily, alebo lepsie povedane zdvihatka, vacka, supatka KO. Nasavaci este ako tak, no bolo poznat, ze je problem, no vyfukovy uplne vydrety, vacka zodrata tak o 1.5 milimetera, supatko nebolo zodrete v strede, ale skor na kraji. Neviem preco. Olej bol meneny pravidelne, v podstate vzdy skor nez bolo treba, kvalitny. Ja viem, ako to bolo pocut, tak sa to malo riesit, ale... boli ine priority.
Teraz moja otazka... Su zamenne hydrostely medzi OHC a DOHC?
A este, preco na vyfukovy zvod dali korejci sroby na 15. kluc??? Nejde mi jeden povolit a ja mam len ockovu 15-ku, asi budem si musiet pozicat oriesok a utahovacku, lebo som skusal vsetky mozne chemikalie dostupne v garazi a aj nahrievat.....
A keby niekto nieco potreboval, tak nech necha SS, mam teraz celu garaz plnu dielov.
Reklama
 

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3598
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Re: Hydrostely, vacka

Příspěvek od JRD McLAREN »

..hehee..
ja som drzal v ruke vacku vydratu o 1cm ...

hydro neni zamenitelne...a 8V dvihatka sa daju rozobrat a o5 spojazdnit do funkcneho 100% stavu.

to preco sa to zacne drat... je jedna zo zahad tohoto sveta,...
nikto nevie preco oplacke 8V motory maju tuto chybu...

ako som uz desi pisal, ...
ze ked klepe 8V opel, tak je na 100% vacka v r|ti...

a teraz nechapem ze co ty porabash s tymi motormi ..??
mash stretnuty 16V a davash 8V ci jako ...??
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
ferino28
Příspěvky: 811
Registrován: čtv čer 21, 2007 22:23
Bydliště: Cadca

Re: Hydrostely, vacka

Příspěvek od ferino28 »

Jedno to zle hydro som vybral, ocistil, vycistil vnutro, ale potom sa mi nedalo vlozit s5, stale mi ho moc tlaci hore. Problem mozno je aj to, ze som to hydro rozobral uplne. Hmmm, nemam fotku aby so to ukazal, mozno zajtra. Tu vacku by malo ist v pohode opravit, no to supatko je po smrti.
Povodne som chcel aplikovat hlavu z 8V na 16V, teda tu moju na ten motor co sa stretol. Este som ho vsak nevidel, takze neviem ako moc je poskodeny, ci to odniesli iba ventily, alebo aj piesty a mozno aj blok spolu s hlavou. Takze je celkom mozne, ze budem hladat schopny 16V. Inak som mal dojem, ze pokial by som zachoval ten povodny motor (16V) a nan nasadil hlavu z 8V, tak by nebol problem ani s STK, kedze cislo motora, tesp. kod by bol povodny, teda mozno.
Uživatelský avatar
Dark69
Příspěvky: 1338
Registrován: pát říj 05, 2007 15:11
Bydliště: v Nexii :)

Re: Hydrostely, vacka

Příspěvek od Dark69 »

je to vlastne realne zamenit hlavu medzi 16V a 8V? A inak dnes sa uz motor berie ako nahradny diel, takze nemal by byt problem na stk, alebo ano?
Daewoo Nexia 1.5 16V, 66 kW, GLX Sedan, Tmavozelena metaliza..
ferino28
Příspěvky: 811
Registrován: čtv čer 21, 2007 22:23
Bydliště: Cadca

Re: Hydrostely, vacka

Příspěvek od ferino28 »

Dark69 píše:je to vlastne realne zamenit hlavu medzi 16V a 8V? A inak dnes sa uz motor berie ako nahradny diel, takze nemal by byt problem na stk, alebo ano?
Kedze ide z 8V urobit 16V (teda, ze sa vymenia piesty, hlava, vyfuk, elektrika, RJ, sanie ,,,), tak to ide aj opacne.
Motor je zamenitelny, avsak musi "sediet" kod motora. Da sa urobit aj prestavba, teda iny kod motora, avsak to je na nexiu mooooc draha vec, myslim tym administrativa a vsetky mozne poplatky, atesty atd...
Takze v podstate do nexie v SR legalnou cestou nikto nedostane nic ine, nez je original. Jedine, ze by mal niekto obrovsku chut na zmenu a k tomu nejakych cca 2000 eur, tak potom by to malo ist.
Uživatelský avatar
Dark69
Příspěvky: 1338
Registrován: pát říj 05, 2007 15:11
Bydliště: v Nexii :)

Re: Hydrostely, vacka

Příspěvek od Dark69 »

No ja som tu niekde cital na fore prispevok od palikxa kde pisal, ze existuju 2 druhy piestov! Na 8V su ine aj na 16V ine, len vyzeraju rovnako.... Ak das piest z 8V do nexie 16V tak ho dost skoro prepali kvoli inemu kompresnemu tlaku,nevydrzi...takze na tom nieco asi bude :roll:
Daewoo Nexia 1.5 16V, 66 kW, GLX Sedan, Tmavozelena metaliza..
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3598
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Re: Hydrostely, vacka

Příspěvek od JRD McLAREN »

ale ..prd...

piesty v 16Ventile..
Obrázek

a piesty v 8Ventile..
Obrázek

alebo v 6Ventile
Obrázek

ten hadam najpodstatnejsi rozdiel je vo vybratiach pre ventily..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Hydrostely, vacka

Příspěvek od palikx »

ano kdysi jsem psal ze jsou jine ale nebyl jsem schopen presne rict cim jsou jine.
pozdeji jsem to zjistil a uz to neipravil.
tady je to zcela jasne.
jen ta posledni fotka -sem si rikal co to je za divnou nexii kde jsi to vzal-a pak jsem se rozhledl poradne a hle matiz.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3598
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Re: Hydrostely, vacka

Příspěvek od JRD McLAREN »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Uživatelský avatar
conpet
Příspěvky: 3604
Registrován: čtv dub 21, 2005 22:59
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Re: Hydrostely, vacka

Příspěvek od conpet »

JJ nějak málo hrnků :lol:
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Uživatelský avatar
mikikoti
Příspěvky: 273
Registrován: úte dub 07, 2009 13:09
Bydliště: Ludanice

Re: Hydrostely, vacka

Příspěvek od mikikoti »

Ked pri studenom štarte asi 3min počujem jak klepe vacka tak to znamena že je vydratá alebo čo? Lebo ked som menil tesnenie hlavy tak aj vacka aj zdvihatka boli ok.
Nexia 1,5 8V GLE + Cruze 1,8 LT
mikikoti@azet.sk
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3598
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Re: Hydrostely, vacka

Příspěvek od JRD McLAREN »

ono zvuk klepotu treba rozoznavat ...

ty mash asi zadrete dvihatka, ..teda nefunguju...
ked sa motor zohreje, vole zmiznu, a klepot tiez..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Uživatelský avatar
mikikoti
Příspěvky: 273
Registrován: úte dub 07, 2009 13:09
Bydliště: Ludanice

Re: Hydrostely, vacka

Příspěvek od mikikoti »

Zdvihatka sú dobré. Mechanik zhodnotil že hoci niečo za sebou majú ale sú asi na 80percent funkčné. Ale ten zvuk ide niekde od vacky. To je citeľne že niečo tam sa pridiera pokyn sa olej neporozdeluje všade.
Nexia 1,5 8V GLE + Cruze 1,8 LT
mikikoti@azet.sk
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

Re: Hydrostely, vacka

Příspěvek od Serpico »

...to se špatně rozeznává, sundej víko ( cena těsnění 60 - 80 Kč, tolik Tě to bude stát ) a podívej se na vačky a pak už jsou na řadě jenom " hydroštely " ....

Inu, mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Uživatelský avatar
mikikoti
Příspěvky: 273
Registrován: úte dub 07, 2009 13:09
Bydliště: Ludanice

Re: Hydrostely, vacka

Příspěvek od mikikoti »

To Serpico: nemusím nič dávať dole lebo pred mesiacom bola dole cela hlava a robilo to už predtým asi tak 4 roky a ten zvuk sa nijako nezmenil. No vacka je malo zbrusena ale nič hrozné ,ďalej hydrostely boli vyčistené a naolejovane (pri výmene tesnenia hlavy). Tak babo rad. Čo sme mohli sme spravili a už dochádzam k záveru že vyšším vekom rôzne pazvuky.
Nexia 1,5 8V GLE + Cruze 1,8 LT
mikikoti@azet.sk
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“