Skáče ako koza

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Uživatelský avatar
žofre
Příspěvky: 73
Registrován: ned bře 21, 2010 21:21
Bydliště: Dolné Srnie S.R. okr.NMn/V

Re: Skáče ako koza

Příspěvek od žofre »

Keď mi blbnul EGR ventil a auto mi skákalo pri 2000 otáčkách,tak som si zohnal z nabúranéj Nexie EGR ,ale ten bol celkom v prd... ,tak ma názor "ferina 28" uplne zaskočil však som nebol ožratý a rozoznám sacie potrubie bez EGR a s EGR a Nexiu nástupcu Racera od iného auta ,ale uznám, že sa s tým nemusel stretnúť, keď tvrdíte ,že to niektoré Nexie nemali
Lanos 1,5 ,8v 63 kw r.v. 2000 modrozelená metalíza, predné okná v elektrike, fólie,deflektory , nové pneu. barum brilantis 2.
Reklama
 

ferino28
Příspěvky: 811
Registrován: čtv čer 21, 2007 22:23
Bydliště: Cadca

Re: Skáče ako koza

Příspěvek od ferino28 »

mikikoti píše:No ja mám Nexiu r.v. 96 Gle a EGR ventil nemám a ani mi nechýba.len nechápem jeho funkciu že načo vracia spaliny do novej zmesi . Veď sa tá zmes len zahnusi a stratí kvalitu.

Ten EGR v nizkych otackac cast spalin vracia spat do sania, docieli to lepsie emisie a tiez to, ze sa motor rychlejsie zohreje. Spusta ludi co maju EGR ho zaslepuju, skusil som to aj ja, lenze neskor som ho radsej vycistil a opat uviedol do chodu. Na dieslu to auto proste bez neho smrdelo ako stara avia a tiez sa citelne dlhsie zohrieval motor. Po odpojeni mnoho uzivatelov pisalo, ze mali lepsiu spotrebu a vykon, no osobne myslim, ze to neni pravda. Skor to bude naopak, teda aspon s tou spotrebou, kedze sa ten motor dlhsie zohrieva. Ale urcite je jednoduchsie ho zaslepit ako cistit, mozno prave preto to ludia robia (alebo iba odpajaju ovladaci podtlak).
Uživatelský avatar
Laclosak
Příspěvky: 167
Registrován: pát dub 02, 2010 15:16
Bydliště: Brodek u Konice----24km od Prostějova

Re: Skáče ako koza

Příspěvek od Laclosak »

mikikoti píše:No ja mám Nexiu r.v. 96 Gle a EGR ventil nemám a ani mi nechýba.len nechápem jeho funkciu že načo vracia spaliny do novej zmesi . Veď sa tá zmes len zahnusi a stratí kvalitu.
Dělá se to kvůli snížení emisí....a částěčně i snížení spotřeby....ventil pracuje jen v určitém spektru otáček newm přesně jak je to u Nesii ,ale u koncernových vozidel VW je to cca do 2000rpm....tudiž ve vyšších otáčkách nemá ventil už žádný smysl.....Každopádně pokud se jezdí jen krátké trasy a v nižších otáčkách tak se docela rapidně zanáší sání ,krátké z toho důvodu že se nedosáhne požadované teploty na "vypálení" usazenin a v nízkch otáčkách protože je ventil často v činnosti......někdo to řeší zaslepením (E)AGR ventilu....
Daewoo Nexia 1.5 8v....55kw...r.v 95....5dv....Hatchback
Je to mazel :D
Červené podsvícení,RECARO sedačky,Sportovní filtr,Bíločerný lak
Uživatelský avatar
Laclosak
Příspěvky: 167
Registrován: pát dub 02, 2010 15:16
Bydliště: Brodek u Konice----24km od Prostějova

Re: Skáče ako koza

Příspěvek od Laclosak »

ferino28 píše:
mikikoti píše:No ja mám Nexiu r.v. 96 Gle a EGR ventil nemám a ani mi nechýba.len nechápem jeho funkciu že načo vracia spaliny do novej zmesi . Veď sa tá zmes len zahnusi a stratí kvalitu.

Ten EGR v nizkych otackac cast spalin vracia spat do sania, docieli to lepsie emisie a tiez to, ze sa motor rychlejsie zohreje. Spusta ludi co maju EGR ho zaslepuju, skusil som to aj ja, lenze neskor som ho radsej vycistil a opat uviedol do chodu. Na dieslu to auto proste bez neho smrdelo ako stara avia a tiez sa citelne dlhsie zohrieval motor. Po odpojeni mnoho uzivatelov pisalo, ze mali lepsiu spotrebu a vykon, no osobne myslim, ze to neni pravda. Skor to bude naopak, teda aspon s tou spotrebou, kedze sa ten motor dlhsie zohrieva. Ale urcite je jednoduchsie ho zaslepit ako cistit, mozno prave preto to ludia robia (alebo iba odpajaju ovladaci podtlak).
Máš pravdu ,ale lece bych tě poopravil .Spotřeba je sice při studeném motoru větší pokud je ventil zaslepen ,ale co se týče výkonu tak by vozidlo mělo lépe táhnout od spodních otáček a to protože ventil nijak nezasahuje do činnosti a motoru se lépe "dýchá".Já osobně jsem také zaslepoval sice na jiném voze a to ještě TDIčku ,ale je to opravdu znát...né nějak rapidně ,ale přeci se to zlepšilo.Kždopádně u motorů ,které mají natočeno přes 200tis km tak pří zaslepování ventilu bych určitě i vyčistil sání protože už ho to částečně zakarbonovalo.....
Daewoo Nexia 1.5 8v....55kw...r.v 95....5dv....Hatchback
Je to mazel :D
Červené podsvícení,RECARO sedačky,Sportovní filtr,Bíločerný lak
Kajo 79
Příspěvky: 106
Registrován: ned pro 27, 2009 19:09

Re: Skáče ako koza

Příspěvek od Kajo 79 »

Tak chlapci ----nakoniec nebol problém ani v cievke, ani vo filtri. Bola hrdzavá koncovka na kábli z rozdelovača do sviečok.....taká blbosť a tolko ma to stálo/nervov......euríček/.
Nepoznáte nejaký internetový obchod, kde by som mohol tie káble objednať.....ak by sa dalo aj pojednom....ostatné sú ako nové...Ďakujem
ferino28
Příspěvky: 811
Registrován: čtv čer 21, 2007 22:23
Bydliště: Cadca

Re: Skáče ako koza

Příspěvek od ferino28 »

Laclosak píše:
ferino28 píše:
mikikoti píše:No ja mám Nexiu r.v. 96 Gle a EGR ventil nemám a ani mi nechýba.len nechápem jeho funkciu že načo vracia spaliny do novej zmesi . Veď sa tá zmes len zahnusi a stratí kvalitu.

Ten EGR v nizkych otackac cast spalin vracia spat do sania, docieli to lepsie emisie a tiez to, ze sa motor rychlejsie zohreje. Spusta ludi co maju EGR ho zaslepuju, skusil som to aj ja, lenze neskor som ho radsej vycistil a opat uviedol do chodu. Na dieslu to auto proste bez neho smrdelo ako stara avia a tiez sa citelne dlhsie zohrieval motor. Po odpojeni mnoho uzivatelov pisalo, ze mali lepsiu spotrebu a vykon, no osobne myslim, ze to neni pravda. Skor to bude naopak, teda aspon s tou spotrebou, kedze sa ten motor dlhsie zohrieva. Ale urcite je jednoduchsie ho zaslepit ako cistit, mozno prave preto to ludia robia (alebo iba odpajaju ovladaci podtlak).
Máš pravdu ,ale lece bych tě poopravil .Spotřeba je sice při studeném motoru větší pokud je ventil zaslepen ,ale co se týče výkonu tak by vozidlo mělo lépe táhnout od spodních otáček a to protože ventil nijak nezasahuje do činnosti a motoru se lépe "dýchá".Já osobně jsem také zaslepoval sice na jiném voze a to ještě TDIčku ,ale je to opravdu znát...né nějak rapidně ,ale přeci se to zlepšilo.Kždopádně u motorů ,které mají natočeno přes 200tis km tak pří zaslepování ventilu bych určitě i vyčistil sání protože už ho to částečně zakarbonovalo.....

praveze u TDI V6 som skusil zaslepit (po vycisteni sania), no skor som pocitil negativa, tak uz je o5 funkcny, motor rychlejsie pride do prevadzkovej teploty a uz nesmrdi ako stara avia. Na spotrebe som to nijak nepocitil a ani v tahu, aj ked cez tiptronic je to asi tazsie poznat.
Uživatelský avatar
Petr S.
Příspěvky: 3871
Registrován: stř zář 20, 2006 21:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Skáče ako koza

Příspěvek od Petr S. »

1.5 8ventil,r.v. 1997 Egr ventil mám. Nexie které šly na CS trh ho neměli,ale já mám dovoz z D a tam platili přísnější emisní limity,než u nás.
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
Kajo 79
Příspěvky: 106
Registrován: ned pro 27, 2009 19:09

Re: Skáče ako koza

Příspěvek od Kajo 79 »

Tak a nakoniec to bolo úplne inak.......musel som vymeniť cievku v rozdelovači, ktorá stojí 8eur.......minul som síce asi 80 eur, ale aspoň mám nové káble, cievku a palivový filter......ak by chcel niekto káble z rozdelovača do sviečok aj pojednom tak nech sa ozve.....
Nexia55
Příspěvky: 41
Registrován: pát říj 02, 2009 08:15

Re: Skáče ako koza

Příspěvek od Nexia55 »

Zdravím akorát mám aj ja problém s mojou Nessi pri menších rychlostiach po pridaní plynu mi auto poskakuje a nezrychluje ako by malo..nerobí mi to dlho ale za studena som si to nevsimol. rano sa mi stala dost neprijemna vec ked na kruhaci som zacal skakat a auto nechcelo ist.. poobede ked som siel s autom niekde tak nessi isla ako má.. tak cchel by som sa spytat ci aj vy ste mali tiez tento problem a ako by som ten problem mohol vyriesit..Díky :)
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“