palikx píše:asi jsme si nerozumeli
je relatko ktere si muzete sami nastavit jak potrebujete jen 2 krat zapnete sterace v intervalu ktery vamm vyhovuje a pak uz jedou samy
jeden cyklus od vyrobce nastaveny ma opravdu kazde auto.
Psal jsem o tom v sekci Lanos, původně tam byl cyklovač jako je v Aveu, tedy v cyklování jen jedna poloha. Vyměnil jsem původní relátko za relátko ze škody a fungovalo to, jak píše Palikx. Inspiraci jsem našel na stránkách nadšenců Opela Astra, kde to takto řešili.
martyr píše:Neviem podľa čoho to montovali ale je to užitočná vecička
No ja mám na cyklovač len jednu polohu. Potom uz len rozne rychlosti stierania. Ale na cyko mam len jeden pevny čas, asi 10 sekund. Mohlôi dat tie intervaly aspon na tri stupne. Proste niekedy je tych 10 sekund vela a niekedy malo. Rozmyslam ze dam potenciometer miesto rezistoru ktory urcuje tu konstantu casovu. Lenze problem je skor ako a kde to dam aby to nejak vyzeralo. Dat to niekam nenapadne aby to bolo aj poruke. Este neviem....
kdyby jste aspon jednou v zivote prcetli co vam tady pisu a pekrtek potvrzuje tak by jste neresili nesmysly a uz davno vam to fungovalo.vzdavam to
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
palikx píše:kdyby jste aspon jednou v zivote prcetli co vam tady pisu a pekrtek potvrzuje tak by jste neresili nesmysly a uz davno vam to fungovalo.vzdavam to
Palikx ved ja som si to tu precital cele. Ale nikde nie je riesene to co riesim ja. Teda chcem poriesit. To znamena : plynula zmena časového intervalu cyklovača. Mne jeden pevný čas nestačí.
naposledy
vyndam rele steracu co mam v aute.koupim rele s promennou regulaci steracu z felicie stoji asi 200 nebo podobne a namontuju ho do avea.
pak uz jen staci za deste zapnout sterace a vypnout.a zapnout ve chvili kdy potrebuju znovu setrit a uz to necham byt a ono to v tomto intervalu funguje dal samo
pro zmenu intervalu jen vypnu sterace a znova zapnu v pozadovanem intervalu.
co je na tom k nepochopeni?nebo to neni promenny interval?
nastavim si ho na vterinu presne
nemusim nic vrtat nebo shanet drahou packu
jak jsem rekl vzadavm se
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
palikx píše:naposledy
vyndam rele steracu co mam v aute.koupim rele s promennou regulaci steracu z felicie stoji asi 200 nebo podobne a namontuju ho do avea.
pak uz jen staci za deste zapnout sterace a vypnout.a zapnout ve chvili kdy potrebuju znovu setrit a uz to necham byt a ono to v tomto intervalu funguje dal samo
pro zmenu intervalu jen vypnu sterace a znova zapnu v pozadovanem intervalu.
co je na tom k nepochopeni?nebo to neni promenny interval?
nastavim si ho na vterinu presne
nemusim nic vrtat nebo shanet drahou packu
jak jsem rekl vzadavm se
Aha.. Sorry ale to relé s premenlivou regulaciou som si tu nevsimol ze sa tu pise. Super, tak ja to teda skusim tak vyriešiť ! ďakujem
Ahoj, no ja ten prstenec mám a je to super vec, možno by stačilo zájsť do chevroletu a vymeniť páčku a možno by to ani veľa nestálo a mali by ste to originál...
Farba modrá impresion
Chevrolet Aveo sedan komfort
1,2 16v, 62 kW/84 k, rv. 2009 člen Aveo Fanclubu
sacurovca píše:Ahoj, no ja ten prstenec mám a je to super vec, možno by stačilo zájsť do chevroletu a vymeniť páčku a možno by to ani veľa nestálo a mali by ste to originál...
ved aj ja mam prstenec ale poloha cyklovača je len jedna. potom uz len dalsie polohy na rychlejšie arychlejšie stieranie. Vyriesim to tým relé s premenlivým časom.
sacurovca píše:Ahoj, no ja ten prstenec mám a je to super vec, možno by stačilo zájsť do chevroletu a vymeniť páčku a možno by to ani veľa nestálo a mali by ste to originál...