No to s tym zastavenim - to je pre mna novinka, skusim vyskusat. I ked tu v BA sa stoji pri kazdej vrbe na semaforoch

, takze tento problem by nemal nastat

Ale aj tak, moj 16V spapa v zime okolo 9 (teraz aj viac, ale ako odmenou za spotrebu mam super-hyper turbozvuk deraveho vyfuku

). Ale to chodim iba do a z roboty, okolo 10km, z toho 1/2 po Petrzalke, potom pristavny most a zjazd do Ruzinova. Motor ma normalnu teplotu az na moste, viac ako za polovicou cesty ...

Inak ziadne ine problemy v zime nemam, akurat to vecne zahmlievanie okien.
Ozaj, mne uz pri teplotach okolo nuly nejde zapnut klima

. Az ked sa motor zahreje, potom je mozne ju zapnut (ale to mi uz je na dve veci

). A prave ze by som to potreboval hned po nastartovani, kvoli vysuseniu vzduchu. V Hermese mi klimu dotlakovali a povedali, ze je to tak normalne, ze pri nizkych teplotach nezapne. Ale ja si pamatam, ze ked bolo afto nove, tak som klimu dokazal zapnut aj pri nizsich teplotach. Ake s tym mate skusenosti ?

V.
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black