Posilovač řízení

Krásné SUV od Chevroletu

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
pelopones
Příspěvky: 1
Registrován: sob lis 21, 2009 12:53

Posilovač řízení

Příspěvek od pelopones »

Captivu vlastním takřka rok ve verzi LT MEDIUM 2,0 diesel - 110 kW / 150 k .
S autem jsem moc spokojený - jediné co mi vadí je přeposilované řízení, což je asi znak spousty korejských aut. Nejvíce to vadí při vyšších rychlostech , kdy auto lehce strácí směrovou stabilitu. Původně jsem měl objednánu HIGH verzi, kde je stabilizátor řízení s proměnlivým účinkem, ale nakonec jsem si musel koupit MEDIUM verzi, protože jsem s koupí dost pospíchal před koncem roku a HIGH nebyla v požadovaném provedení takhle rychle dostupná.
Měl bych dvě otázky :
- jak je na tom ta proměnlivost posilovače u HIGH verze ? Je to při vyšších rychlostech dostatečně tuhé ?

- neřešil někdo výměnu posilovače, tak aby nahradil standartní za verzi s proměnlivým účinkem a kolik by to cca stálo
Reklama
 

Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Posilovač řízení

Příspěvek od Krtek »

já se vůbec divim že nejde nastavit tuhost posilovače jako u blbý fábie. Tam má několik stupňů a servis ti nastaví kterej chceš.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Uživatelský avatar
mzprx
Příspěvky: 651
Registrován: čtv bře 23, 2006 12:37
Bydliště: doma

Re: Posilovač řízení

Příspěvek od mzprx »

Skus pri vyssej rychlosti nechytat volant. :lol:
CAMARO Bumblebee 6.2 V8 AT, MALIBU 2.4 AT, Lacetti LX "datel", Mitsuishi Outlander PHEV, New Nissan Leaf
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG
Bullmastiff
Příspěvky: 112
Registrován: úte led 13, 2009 21:38
Bydliště: Praha - Východ

Re: Posilovač řízení

Příspěvek od Bullmastiff »

pelopones píše:Captivu vlastním takřka rok ve verzi LT MEDIUM 2,0 diesel - 110 kW / 150 k .
S autem jsem moc spokojený - jediné co mi vadí je přeposilované řízení, což je asi znak spousty korejských aut. Nejvíce to vadí při vyšších rychlostech , kdy auto lehce strácí směrovou stabilitu. Původně jsem měl objednánu HIGH verzi, kde je stabilizátor řízení s proměnlivým účinkem, ale nakonec jsem si musel koupit MEDIUM verzi, protože jsem s koupí dost pospíchal před koncem roku a HIGH nebyla v požadovaném provedení takhle rychle dostupná.
Měl bych dvě otázky :
- jak je na tom ta proměnlivost posilovače u HIGH verze ? Je to při vyšších rychlostech dostatečně tuhé ?

- neřešil někdo výměnu posilovače, tak aby nahradil standartní za verzi s proměnlivým účinkem a kolik by to cca stálo
Mám verzi High - posilovač mi přijde Ok i při cca 180 na tachometru (víc to ani moc nechce jet) :-)
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3598
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Re: Posilovač řízení

Příspěvek od JRD McLAREN »

no aby ste ftom mali jasnejsie..

su dva typy servocerpadiel,..
jedno prehana servoolej stale, co znamena ze vo velkych rychlostiach ide volant az neprijemne lahko..
a druhe ma elektroventil + riadiaca elektronika, toto po dosiahnuti urcitej rychlosti olej prestane tlacit...
..co znamena ze pri vyssej rychlosti (tusim nad 30km/h) volant prijemne stuhne..
a vodic ma lepsiu spetnu vezbu od kolies..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Odpovědět

Zpět na „CAPTIVA“