Diagnostika

Informace pro uživatele tohoto fóra, návrhy, připomínky k foru atd.

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět

jsem ochoten zaplatit za diagnostiku auta

ano do 100
45
14%
ano do 200
86
28%
ano i vice jak 200
158
51%
ne
22
7%
 
Celkem hlasů: 311

Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika

Příspěvek od palikx »

ahoj
v zadnem pripade to na nexii fungovat nebude
mas tam
uplne jiny diagnosticky konektor tedy ALDL a tim padem obd2 tam ani nestrcis.a navic to funguje na uplne jinem komunikacnim protokolu a jine rychlosti.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Reklama
 

Uživatelský avatar
krtkuvdort
Příspěvky: 115
Registrován: čtv bře 08, 2007 09:23

Re: Diagnostika

Příspěvek od krtkuvdort »

aha, tak sorry, viděl sem to právě na aukru a tam týpek nabízí OBDII a píše v popise, že to je na Daewoo Nexia, Lanos atd... Tak příště si to zjistim pořádně, než budu spamovat... Díky za vysvětlení
ominina
Příspěvky: 12
Registrován: pát črc 10, 2009 18:55

Re: Diagnostika

Příspěvek od ominina »

Zdravim - to je spíš tahák na lidi. ,,umí to všechny auta za pár peněz". Bude to fungovat tak na rok 2001 a vejš a to ještě jen na nějaký auta.
1994 BMW 318iS coupe 103KW, alu 16"/225...
2003 Matiz II klima, alu 14"/185, servo, abs, el.okna, kónický filtr...
Uživatelský avatar
krtkuvdort
Příspěvky: 115
Registrován: čtv bře 08, 2007 09:23

Re: Diagnostika

Příspěvek od krtkuvdort »

Jasný samozřejmě to chápu. Mám kámoše co je automechanik, takže není problém. Nezjitil jsem si pořádně konektor, zaujalo mě na aukru že kabel OBDII píše, že je i pro Daewa a další a stál něco málo přes 400Kč. Jen proto bych do toho šel, kvůli ceně, než dávat v servise nevim 300 za provedení diagnostiky, tak si radši koupim za 400 kabel a pohraju si s tim... Toť vše, aby sis nemyslel že sem nějakej dement :-D I když myslet si můžeš co chceš :-D
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

Re: Diagnostika

Příspěvek od Serpico »

...to 3M3 tak to je dobře...6,7 a krátké jízdy po městě to by asi šlo...závada byla tedy jenom v nastavení " jáchyma " tedy ŘJ, ale potvrzuje mi to jenom různorodou kvalitu servisů...

Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika

Příspěvek od palikx »

no tak slava to uz je o neco lepsi.sice bych s tim porad nejezdil ale uz to docela jde.
tak uvidis co to udela jeste v lete.
a je pravda ze ted jak je zima tak mam taky spotrebu kolem 5.5 na stejne trasy jak v lete.
tak treba si to jeste trosku sedne a budes kolem 6 a to se da prezit s tim vykonem.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

Re: Diagnostika

Příspěvek od Serpico »

...to 3M3 asi všichni jezdíme při horních hranicí daného rychlostního limitu ( teď mi nasr... omezení rychlosti od 1.1.10 na pražských okruzích magistrála a jižní spojka aj. na " 50 " díky hygienikům a hluku, který následně poklesne o 2,5 decibelu ), a to dosáhneš díky svému " krouťáku " někde přes 2tis. otáček ( v tomto okamžiku nechápu hygieniky s omezením v Praze ), docela by mi chyběla "6" cruze ji nemá, nebo se mýlím...
jinak i já se chovám " neekologicky ", prostě nastartuji a za 15 - 30sek. ( podle ročního období ) po zaolejování motoru a zapnutí pásů vyjedu a pokud jedu jenom na vzdálenost 10 - 12 km, tak mi stejně katalyzátor nefunguje.
....a pokud u cruze " sedá " motor déle svědčí to o menších výrobních tolerancích, prostě motor je tužší a má než se zajede větší odpory tření a to je podle mého názoru dobře, nakonec starý káry se zajížděly dlouho, byly samozřejmě jiné materiály...nakonec každý motor potřebuje i " provětrat " s plným výkonem, zůstává otázka jenom kde...
Inu mi " ekologové " nekamenujte a mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Uživatelský avatar
Hynek
Příspěvky: 1345
Registrován: sob bře 11, 2006 20:53
Bydliště: Hopsa hejsa do Brandejsa

Re: Diagnostika

Příspěvek od Hynek »

Psal se rok 2002 a moje kamarádka si stěžovala, že její Škoda 120 nějak moc "žere". Faktem je, že ráno bylo vždy kolem -10 . Nastartovala ,naložila děti, sjela ke školce, vyhodila jednoho , popojela , u školy vystoupil druhý a jela do práce. Celkem 2,5 km. Odpoledne se stavila pro školáčka ve školce a jela domů , asi 2 km. Propočítaná spotřeba pro tento způsob jízdy - 26,52 litrů!!!!.na 100 km. Škodovka měla ručně ovládaný sytič oproti dnes používaným automatům. Zavírala ho zaručeně dřív, něž by to udělala automatika. To jen tak do fóra! ;) ;) ;) Jo a tím samým autem bez jakéhokoliv zásahu jsme jeli do Brna na výstavu, byli jsme tam tři 85 kg chlapi a jeli jsme za 6.8 litrů.
NEXIA DOHC 16V GTX 3dveř. ,Klíma, NAVIGON TS 7000T,
KALOS 1,2.,Klíma.
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

Re: Diagnostika

Příspěvek od Serpico »

...to Hynku jasně, jako moje neteř - ta už mi taky neříká za kolik jezdí cca asi 3,5 km do práce, nemá ani smysl se o tom rozepisovat...
...to 3M3 čemu říkám starý motor ani já sám nevím, škodovácký tříložiskový motor pamatuje ještě i populara, samozřejmě s určitými inovacemi, například písty s vnitřním předpětím pro menší tepelnou roztažnost...
...no ale vážně dnešní nové motory se dělají s tak malou výrobní tolerancí, tak se vlastně zmenšují jednotlivé tolerance vůle proto je vlastně následný " záběh " přímo nutný a to v desítkách tis. km ( nezaměnovat se zkušebním během, těsně po výrobě vozu ), prostě motor sedá, zabíhá a je to stejný třeba i u " kokty ", ještě dieslák se daleko déle zahřívá než benzín na provozní teploty a to není o tom kdy začne topit ale kdy například dosáhne teplotu 155°C oleje na prvním kroužku a to nastane po 20 - 25km u benzínu, a ještě je tady docela dost faktorů, prostě se podívej na PP po startu a kolik ti ukazuje při prvních kilometrech...
...jinak u palikxe visí 4,8 / 100km a do práce to má odhaduji do 3 - 4 km ale tuším, že moc často do práce nejezdí asi jezdí delší trasy...

Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

Re: Diagnostika

Příspěvek od Serpico »

Základní problém je že to žralo do 8tis km v pohodě 6,5 L/100km průměr,(takže problém záběhu nevidím ) pak to najednou začalo lítat , tam je někde problém. možná kroužky nebo i něco huř. Softvare druhej přehranej.

...to 3M3 těžko posuzovat navíc nemám zkušenosti s daewáckýma dieslama, tedy chevroletama ale nejsou to náhodou íčka, já fakt nevím, jenom si myslím, že právě po 8its. km by to mělo právě začít klesat dál níž k 5,5 L / 100, nepřelili to někdy při VOM oleji v servisu ( k tomu by se ale nikdy a nikde nepřiznali... ) jojo u známých to provedli ve značkovým servisu s cenou oleje nejmíň ze zlata, a kluci zrušili záruky u obou koktávek ( na to aby nám to zkurvili jim nebudeme ještě platit..) jo Milan na to přišel při cestě k jogurtům, olej byl až na vzduchovým filtru...prosím Tě takto zapéci kroužky jde docela snadno, ale nechci Tě děsit jsou vánoce, prostě změř kompresi a to nejlépe sám, ten měřič se prodává okolo pětikila ale i s ventilkem aby naměřená hodnota zůstavala a závitem shodným se závitem žhavících svíček...nejseš máslo to zvládneš sám a jen tak mimochodem já ten svůj měřič komprese mám asi z 90 roku a jde mi zatím na všechny káry od shade přes fábe k nexii 8V i 16V v benzínu...
...hodně by řekl palikx i když je nedělá ( to jde o softvér ) von slyší i to co druhému nic neřekne, prostě to má v rukou a uších...
no moc jsem Tě nepotěšil ale netvrdím, že zrovna já mám pravdu, jsou to jenom vahy na dálku...

Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika

Příspěvek od palikx »

je to divny
tlaky v motoru nevim to by jsi to nenastartoval kdyby byly spatny a auto by kourilo a nejelo.
pokud jede dobre je to jen chybou mereni pripadne zpusobem jakym auto jezdi.
mam zkusenosti od lidi co jezdi s 1 autem za 6,5 l a sednou do jineho a nedostanou se pod 8.a stim samym autem nekdo jiny zase jezdi za 6.
je divny ze to zezacatku jezdilo normalne a ted to kolisa.
po reprogramu si psal ze taky dobry a pak najednou 10?to je nejaky nesmysl,pripadne skutecne chyba v mereni a dale nejaky jiny vliv treba cerpaci stanice nebo ruzne vypoukla nadrz diky ruznym teplotam.uz se to tu resilo.
mam taky podobne problemy obcas ze naberu u pumpy 10 la najedu jen 140 km a pak naleju z kanystru presne 10 a najedu 200 takze to je slusny rozdil.vidim tve problemy nekde tady jelikoz spotreba se reklamovat moc neda.obvykle kdyz mi nekdo prijede a rekne ze ma vysokou spotrebu kouknu na termostaqt ktery vyzkousim a resetuju jednotku pokud to jde.jakmile se potom nic nezmeni je to v majiteli.NIKDY to nebylo jinak
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

Re: Diagnostika

Příspěvek od Serpico »

...jo Pavle, fakt to jsem nedomyslel ( jj s Tebou se nelze přít, na to nemám...) to by asi muselo hulit ( nevím nezáleží taky trochu na stupni " zapečení " vono je rozdíl mezi nevím 1 : 20 nebo třeba jenom 1: 16 hale anebo už rozlámanými kroužky a vydřenými válci,prostě když jsou jenom připečené a mají ještě trochu vůli před rozlámáním, to je jenom moje teorie a ta je no víme...)
... ten termostat by mohl sedět " jáchym " tam cpe palivo a to víc jako za studena, jinak Pavle dnes už nejste schopni změřit " spotřebu " teda mimo PP ten je vlastně pouze informativní jedna tryska krát čtyři ( ...a fy. to dělají na válcích se softvérem přípočtů )
...a hlavně spotřeba je " relativní " pojem vůči zápisu v TP je většinou + 0,7 až 1,5 litru větší dle různých testů a to i po " zajetí ", pokud by to byl důvod k opakované závadě a vrácení výrobku tedy auta no to by asi automobilky zkrachovaly

Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Topol
Příspěvky: 1842
Registrován: pát led 07, 2005 21:44
Bydliště: Nový Bor

Re: Diagnostika

Příspěvek od Topol »

Pěkný den :D
Často procházím Aukro občas i kupuji no a objevil jsem toto:

http://aukce.volny.cz/item872595613_dia ... 7_477.html

Já to nepoužiji ale třeba se to bude někomu hodit :?
Tak hlavně ať nám jezdí a nezlobí -i
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika

Příspěvek od palikx »

Nevim koho vlastne napadlo ze jsou v haji krouzky u motoru co ma najeto 25 tis ale asi ten clovek vi vic nez ja.
uz jsem to napsal jednou nechytalo by to a nejelo by to.a tim by to zralo.
bohuzel se spotrebou se toho moc delat neda pokud je v poradku termotat-muze se nedovirat a pak by to taky zralo
ale treba v nejakem servisu jsou takovi ze rozeberou motor bez zjevne zavady na garanci.
kazdopadne poprosim administratora aby tohle tema zamknul jelikoz tady uz o diagnostice neni ani slovo 3 strany.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika

Příspěvek od palikx »

jasne v pohode ted uz je to asi stejne jedno
no mel jsem jednotku ktera v podstate mela spravne hodnoty a auto delalo psi kusy ale pri prohlizeni hodnot byla jedna kterou jednotka vypocitavala a ten vypocet byl nesmyslny.
takze v podstate nebyly hodnoty uplne vsecky spravne.
pokud jsou hodnoty +- stejne s jinym autem neni to jednotkou.
a jedine jak to zjistit je zkusebni vymena z jineho auta.
suzuku tak resi vsecky opravy-nejdriv se meri par veci a pak rovnou vymena dilu z jineho auta.pokud je to na garanci je to v pohode proste se vymeni-pokud nepomuze hleda se dal-u beznych oprav je to pruser ktery stoji zakaznika moc penez jelikoz pokud dil neni na sklade musi se koupit.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Odpovědět

Zpět na „O tomto foru“