3M3 píše:To PeS i pro ostatní
prosím tě  , nebud z toho nemocný, to je přesně ten problém co popisuji. Příští týden jdu na prohlídku chyb v řídící jednotce a  pokusí se v MOTO MORAVA Olomouc přehrát softvare a resetovat adaptivní hodnoty, kvůli zápisům chyb v řj. o nesprávné regeneraci DPF.
Ten motor musí´jít za míň a je potřeba se do toho obout. Pokud  to MOTO MORAVA Olomouc nedokáže pojedu do dalšího servisu a bude postup stejný. Pokud to nedokáží odstranit  budu požadovat aby Chevrolet  GM odstranil závadu na všech vozech dovežených do ČR , protože bude na všech stzejná, špatně vyvynutý softvare pro regeneraci DPF. Já tvrdím že cyklus regenerace DPF musí proběhnout v kratším intervalu, to znamená , že softwarově  musí být řj nastavena tak aby řj byla nastavena na nižší hodnotu sejmutou ze snímače zanešení DPF. Tím by začal proces regenerace DPF dříve . Po této opravě za a) nebude potřeba tak dlouhého času (cca 30-35 min) pro regeneraci protože filtr nebude tak zanesen za b) nebude taková nadspotřeba PHM protože při kratší a častější regeneraci nebude potřeba  6l nafty (toto je spotřeba nafty při samotném procesu , při kterém dochází ke vstřikování paliva do spalovacího prostoru navíc to dělá za 30-40min cca 6litrů tím se zapálí ve výfukovém filtru usazené saze a za zvýšené teploty hoření shoří) . V současnosti probíhá cyklus regenerace po 2 až 2,5 tis. km a bylo by potřeba  tento cyklus zkrátit na 750 až 100km jako u W . U vozů koncernu W probíhá regenerace po 750 - 1000 km a je hotova do 10-15min. a není spotřeba takový rozdíl protože je proces častější a kratší je spotřeba potřebná na  vypálení sazí cca 2l nafty..
To co jsi popisoval není až tak hrozné já došel až na 11 l / 100 km . ale díval jsem se taky si došel občas na 10 l / 100 km
Proto navrhuji postupovat společně a vyzívám všechny kdo by se chtěli připojiot i od CAPTIV a CRUZE ,protože motory a systém je stejný a dojdou dříve či později do stejníého problému, aby se připojili aby mi zaslali e-mail na adresu           4sale ( zavináč) centrum (tečka) cz  
Po  provedení přehrátí softwaru  dám tady zprávu jaký byl výsledek , pokud bude negativní jedu  do Brna do předem určeného servisu který doporučil zástupce GM Praha. Pokud ani tam nebude výsledek  vyhovující  budu požadovat nápravu a odstranění závady , případně náhradu finanční i vrácení peněz. Pokud nás bude více bude to o to snažší protože to bude konstrukční závada vozidla a potom vrácení peněz je reálnější.
Dávejte sem všechny takové poznatky se spotřebou a budeme  to evidovat. Díky
no ta spotreba je opravdu spatna tam to vidim na nejaky problem
a jinak jak to vis ze regenerace trva 35 minut a sezere 6 l nafty?to jsi nekde vycetl?
pokud se bude delat casteji bude to jeste horsi 
my na fiatu sedici-suzuki sx4 mame regeneraci kazdych 1000 km a az na nektere problemy ktere jsme jiz nasli a odstranili to funguje.motoru nevadi kdyz ho chcipnes pri regeneraci-teda tem nasim to neva-on si to pamatuje a po nastartovani je schopen to dokoncit.
spotrebu podle palubniho pc maji ty motory od 6,5 do 9,5 coz je jednoznacny problem meziclanku- volant pedaly- 

 a misto kde auto jezdi.
pan co jezdi liberec praha ma 6,5 pani co jezdi praha haje az praha pankrac ma 9,5.
servisni regenerace ktera je potreba jen kdyz se neco pokazi trva asi 20 minut a sezere to cca 2 l nafty.
pokud ale ty hodnoty co pripisujes chevroletu je pravda tak je to asi opravdu spatny.ale spis to je nejaky problem neverim ze by ten motor nebyl dlouhodobe testovan ve vyrobe s vysledkem 9 l spotreby
peugeot mel velke problemy s aditivama dnes uz maj taky jiny system a ten funguje taky jen tak sporadicky a spotreba je na 308 kolem 7litru.
vw na 2,0 d maj taky nejake problemy ale nevim presne o co jde.
kamarad ma 3,0 d bmw a stezuje si na problemy se vstrikovanim a neustale svitici kontrolkou.
MB neznam a nevim
Kia funguje taky ale uz jsme meli asi 3 auta na zaneseny filtr.po konzultaci s nejvyssim technikem od kie jsme se dozvedeli ze vetsina problemu v kvalite nafty.pokud se prida nejake aditivum lepe se spaluje a regenerace trva kratsi dobu a spotreba je kolem 6,5-7 na carensu.ceed zatim bezprobelmu.