lanos&renault píše:Ja mam len 30L nadrz a moj rekord bol 370 km. Mam teraz vymenenu RJ a aj atuator, tak uvidim ci sa nieco zmeni.
Igi aj ty obcas nasieras TDi-ckarov? Na motor 1.5 L + LPG by som nikdy nepovedal, ze by mohol mat taku dynamiku ako ma Lanos.
Jasne ze nemá, ale je pekne vidno na oblakoch dymu ako tomu musí podkúrit, aby som ho nestrápnil nejakým "dejvom" . Neviem ci len ja mám takú skúsenost, ale 90% tédéí neprekusne lanosa ani vedla seba, nieto pred sebou aj ked je dalsia krizovatka s cervenou do 100m. No a ked tomu dám 70km/h na 2-ke, tak uz to nejakú dynamiku zacína mat a je pekne vidno, ze s tým nafták nerátal a tiez musí prilozit do kachiel
a to na 1.5 na lpg ? tak to musim potom ten svoj motor trosku opravit
Seat Altea XL 1,6 TDI
Ex. Daewoo Langos 1.6 16 V 3D, r. v. 1999, ABS, 2 x Airbag, El. predne okna, El. zrkadlo, El. stresne okno
Ex. Skoda Octavia 1 Tour 2008 1.6 + LPG
Moj Langos: https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?f=40&t=13996
Ja som svojim prispevkom prave chcel povedat opak, ze motor v Lanose na to, ze je to 1,5 + LPG ma vyborne akceleracne vlastnosti. Podvedome tomu kus pomaha aj to LPG-cko pretoze je na LPG motor kus lenivejsi a prikurujeme mu bez toho, aby sme si to uvedomovali (myslim, ze aj Blue ma podobnu skusenost).
Ale tak ako hovoris nie je to len tvoja skusenost s TDi-ckarmi, naozaj maju co robit, aby neostali v hambe a nie vzdy sa im to podari .
Lanos 1,5 sedan r.v. 1999, 63kW (LPG + benzin)
Renault Kangoo 1,4 r.v. 2000, 55kW
Akurat ze na 2jke 70km/h to uz ma to nase lpg okamzitu spotrebu hadam aj 20litrov a ten tedejickar ani nie 12l a to nehovorim a otockach lanosa S tou dynamikou je to ako sa to vezme pri 15" kolesach to uz take slavne nie je ako s "galuzkami" 13"
Ale netocim motor LPG do vysokych otaciek lebo to uz prakticky nema prinos a motor na lpg sa ohrieva jak kutac tak naco ho zbytocne prehrievat a namahat.
No mozno ano, ale viem kolko tankujem a kolko prejdem. A je rozdiel aj kde tankujem. A jazdim stale do prazdnej nadrze a poctivo nulujem denne pocitadlo.
Tie km boli BB-BA-BB, vsade max dovolena rychlost, a zvysok po BB a Zv. V aute 2osoby.
ex EVANDA, strieborná metalíza svetlá, LPGBRC sequent 24
Automatické zapínanie svetiel, cúvacie senzory.
ex ESPERO strieborná metalíza.
ex ESPERO modrá metalíza.
DAEWOO MERCEDES McLAREN LPG POZITIVE. EGR NEGATIVE. Diagnostika Autel Maxidiag univerzal.
Jasne Blue suhlasim s tebou, tu ale hovorime o extremoch ked naozaj chces TDi-ckara vytocit . Bezne nejazdim tak, ze by som Lanosa na 2-jke tlacil do 70 km/h, ale kde tu sa vyskytne sutuacia kedy to jednoducho vypalim .
Pozn.: Nazory ohladom LPG sa dost roznia, niekto hovori, ze setri motor niekto opak a pod. tym chcem povedat, ze prehrievanie motora nie je velmi jeho setrenie. Mal som Favorita prerobeneho na LPG a za 4 roky som na nom prejazdil 100 000 km a ten motor ked som ho kupil mal 50 000 km a zral asi 1l oleja na 10 000 km a ked som ho predaval (mal 150 000 km), tak zral asi 1,1 l oleja na 10 000 km, takze to LPG-cko podla mojich skusenosti ten motor velmi nenici.
Ja mam kolesa 13" a to auto ma na to celkom slusnu stabilitu a aj drzanie stopy + ta dynamika je potom na ten obsah celkom slusna. Skoda, ze to nie je combi....
Lanos 1,5 sedan r.v. 1999, 63kW (LPG + benzin)
Renault Kangoo 1,4 r.v. 2000, 55kW
To ano take pekne kombicko by bola parada Ja som nikdy za 11r. nedolieval olej vzdy ho tam bolo habadej do dalsej vymeny. Uvidim ci aj na lpg nebude ubudat. Jednoznacne ten motor je teplejsi ako na benzine to je poznat a je to taj tym, ze plyn ma vyssiu teplotu pri spalovani takze asi bude viac trpiet tesnenie pod hlavou ale mozno nie...
Ja ked prezujem na zimne 13" tak mam vzdy viac pocitov a su to:
- ze mi cez noc pribudlo aspon 10koni v motore
- v zakrute mam pocit, ze idem rychlo ale je to len pocit
- ale zase ten konfort a ticho sa citim ako v mercedese
Ale ved treba niekedy vyhnat pavúka z výfuku A bola by to skoda, sem tam nedat motoru sancu vyrobit tých 63kW v technicáku.
Uplne najlepsí pocit z akcelerácie mám na 4-ke z 80 na 120km/h, vtedy to ide celkom akcne, ale moc casto to nerobím, mám to autícko rád.
Mám známeho a tomu odislo s LPG tesnenie pod hlavou na dejve ale ten to nesetril, hnal to jak zdutú kozu. Dalsí známy s fiatom bez LPG a tiez má tesnenie v pytli. Nic nie je vecné
Caute, som tu novy, ale Lanosa uz mame alebo mam 9 rokov a natocenych 130 tis na LPG. Najnizsiu spotrebu co sa mi podarilo urobit bola okolo 6l/100. Myslim ze na LPG je to slusne. Je to 1.5. valil som v lete z Presova do Miscolca maximalne podla predpisov. Vacsinou to bolo mimo dialnice a madarske dedinky, kde boli caste obmedzenia na 30km/h inak do 90km/h. V aute sme boli 3 ludia. Teraz tocim Presov Brno vychadza to okolo 6.5l/100km (kym si sadnu nove membrany (Tartarini splynovac)) 100km/h po dialnici a kolony na koncoch dialnic. Benal pouzivam zriedakavo, raz za cas aby som to trochu prefukol, tak na benzine spotrebu neviem ohodnotit.
Lanos 1.5 8V, 63kW, disky 13" Alu Enzo, gumy Kleber, LPG Tartarini, spotreba leto 5.8l/100km :)
mikrovlnka Daewoo, radio Daewoo, babetta 210, 2 rychl.
cestný zavodny bycikel
pred Langosikom: s105, s120, s130, fav 136L LPG karbec,fiat polsky,oltcit,format 135LXi LPG
To je paradne Moje posledne tankovanie bolo pri 530km lenze teraz v zime sa to neda objektivne posudit, kedze na benal sa ide o dost viac ako v lete takze aj km na pocitadle je viac...
Zistil som zaujimavu vec
Pri studenom motore (myslene vonkajsia teplota okolo 3-5°C) ak idem bez zastavenia tak sa automatika prepne na LPG pomerne "neskoro" ale prisiel som na fintu ako to urychlit ale neviem ci to spravne.
Staci po prvom nastartovani prejst tak 500m a zastavit netreba vypinat motor len na neutral bezat par sekund a potom hned pri rozbehu to prepne na lpg Ak by som nezastavil tak to prepne aj po 1 az 2 km.