No problém může být buď v čidle samotném, nebo v přívodním kabelu...
Pokud je porušený kabel, chce to zjistit kde a pájkou a izolačkou poopravit.
Jestli je špatné čidlo, je nutné ho vyměnit. U čidla se dá po odpojení přívodního kabelu změřit odpor. Pokud je čidlo v pořádku, měl by být zhruba v rozmezí 900 až 1300 ohmů tuším...a při otáčení kolem by se měl měnit....(na osciloskopu to vypada jako sinusovka-delka periody je závislá na rychlosti otáčení, to jen pro upřesnění...nepředpokládám, že normalní lidi mají doma osciloskop)...
Jinak při hledání závady přeji hodně štěstí!!!
Nemusí to totiž být ani čidlem ani kabelem k němu

Může být v prd**i nějaká řídící elektronika, nebo některý z elektromagnetických ventilů, či čerpadlo...
PECA
Daewoo Nubira II Kombi r.v. 2001 CDX 2,0 16V troška tuningu a hudby

Fiat Punto 1,7TD 3dver. r.v. 1994 žádný tuning a hóóóódně hudby
Honda VFR 800 r.v.1999 miláček, troska tuningu, výfuk pod sedlem atd...