Problémy se startováním za studena u benzínového motoru

Krásné SUV od Chevroletu

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
Jaroslav Bazala
Příspěvky: 2
Registrován: pát zář 25, 2009 18:00

Problémy se startováním za studena u benzínového motoru

Příspěvek od Jaroslav Bazala »

Mám nový vůz Chevrolet Captiva 2.4 benzín.
Je to skvělé auto, ale mám s ním jeden nepříjemný problém:

Špatně startuje za studena!
Napoprvé nikdy - až napodruhé nebo napotřetí.

Můj autorizovaný servis Chevrolet si s tím neví rady, protože diagnostika nic nehlásí.

PORADÍ MI NĚKDO CO S TÍM??

Jaroslav B.
Reklama
 

PavelZ
Příspěvky: 1422
Registrován: čtv lis 06, 2003 10:36

Re: Problémy se startováním za studena u benzínového motoru

Příspěvek od PavelZ »

Nemusi to byt stejny pripad, ale mel sem podobny problem na Lacetti 1.6, hlavne v zime. U me to vyresilo to, ze jsem zacal laborovat s druhy benzinu a nasel jsem si cerpaci stanice jejichz benzin mi to nedelal a problem byl trvale vyresen.
Pavel

Současné: Chevrolet Captiva 2.0 VCDi LT HIGH
Předchozí:
Chevrolet Lacetti SW 1.6 Elite Platinum, Daewoo Nubira SW 1.6 LPG CDX, Daewoo Lanos HB5 1.5 LPG SE, Fiat UNO 75ie
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Re: Problémy se startováním za studena u benzínového motoru

Příspěvek od Richard »

Nevím, jak jsi to myslel s tím startováním ? Tedy ráno přijdeš necháš "dobzučet" čerpadlo (po zap. zapalování tak 3 sek.) a potom startuješ. Motor se točí cca 3-5 sek. a nic. Vypneš zapalování počkáš 5 sekund a startuješ znova.... a nyní motor chytá...... tak nějak to u tebe probíhá?
Nebo ti připadá, že motor nechytí na první cvrnk, ale musí se "převalit" ????? Pokud je to to druhé, nový motor se vstřikováním už nechytá na první cvrnk, musí dostat informaci o tom, že se motor točí (od čidla vačky a klikové hřídele) teprv pak vstříkne benzín a dá jiskru..... no a to může být to převalení.....
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Uživatelský avatar
mzprx
Příspěvky: 651
Registrován: čtv bře 23, 2006 12:37
Bydliště: doma

Re: Problémy se startováním za studena u benzínového motoru

Příspěvek od mzprx »

Tipoval by som na spinavy vzduchovy filter.
Vybrat, oklepat, povysavat (lepsie vyfukat), strcit naspet.
Studeny start = bohata zmes, malo vzduchu = prilis bohata zmes = zle spalovanie.
CAMARO Bumblebee 6.2 V8 AT, MALIBU 2.4 AT, Lacetti LX "datel", Mitsuishi Outlander PHEV, New Nissan Leaf
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Re: Problémy se startováním za studena u benzínového motoru

Příspěvek od Richard »

Jo díval jsem se, ale nekomentuji to, nafta není dle mě už tolik zajímavá......... takže si to do hlavy necpu.... :D
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Tonik
Příspěvky: 73
Registrován: sob čer 20, 2009 21:02
Bydliště: Kezmarok

Re: Problémy se startováním za studena u benzínového motoru

Příspěvek od Tonik »

Skusil by som novy software do moturu hm..to zaberie
Uživatelský avatar
BuGi
Příspěvky: 1
Registrován: ned dub 15, 2012 13:51

Re: Problémy se startováním za studena u benzínového motoru

Příspěvek od BuGi »

No ja mam Cruze hb 1,8 na LPG a mam uplne stejny problem, servis nevi co s tim. Startovat musim bez klimy jinak to hned zdechne, ani to neudrzi otacky nic, jako kdyby se to totalne dusilo, pridani plynu vubec nereaguje, parkrat to zkusim nastartovat s pridanim plynu a jakmile se auto pohne o par metru uz jede a neni problem.
Je to skoda, protoze to vrha neblahy stin na docela fajn auto.
Odpovědět

Zpět na „CAPTIVA“