tak furt spis teoretizuju nad tou ntb verzi a koukam na to, ze cena ntb v novem by byla asi fakt minimalne dvojnasobna:
http://www.alzasoft.cz/DetailPage.asp?DPG=48758
u ntb mi ale prijde dalsi vyhoda, ze pri rozumne instalaci sw by takovy ntb mohl jen minimalne vyzadovat energii z auta - ma vlastni zdroj a jeden z nejvetsich odberu stejne pada - monitor bude napajen z auta, cili pokud ho nebudu drtit nejakou narocnou aplikaci - typicky nejaka 3d hra ci 3dmax

, kdy dostane pod kotel jak procesor, tak cipy grafiky ..., tak jede ze sveho zdroje - ale berte to s rezervou
abych zase na druhou stranu nejak zkritizoval svou variantu - on ani ntb se nebude moci v aute jen tak valet, ma jiz temer vzdy aktivni chlazeni, ackoli ondrasova verze ho asi bude muset mit taky
dale vidim u obou variant mirne problematicke pouziti v zime a fakt, ze toto zarizeni imho _nesmi_ zustat v aute v zime pres noc. na krabici s pocitacem mam vzdy upozorneni, ze ho mam rozjet az pri min 18°C a pak tabulka, jak dlouho se takovy pc prirozenou cestou na tuto teplotu prohreje - pokud Vam napriklad zarizeni prochladne (staci ctvrt hodiny v aute) pri teplote -5 stupnu, je treba cekat minimalne 30 (popravde na krabici bylo snad 120, ale ...) minut pri ustalene pokojove teplote (cili zase doba nez se auto zahreje atd. atp.)
Cili nezanedbatelnym a nejvetsim problemem se tak stane vlhkost - jen si vemte, jak v zime zapasite se zamlzenymi skly, zatimco RJ auta jsou testovane na pomerne drsne zaporne teploty, ntb ale i komponenty do stolnich pc tak v zadnem pripade nejsou - nemluve o vlastnim displayi ntb (ten montovatelny do palubky je na tom dle meho lepe).
Cili otazka na ondrase - jak tohle budes resit ty? Osobne me napada moznost nezavisleho vetraku, ktery by mel za ukol rychle prohanet vzduch v kufriku a pripadne pres nejaky filtr, coz by vedlo k vysuseni vzduchu.