V.Brousek píše:Funění a klepání jsou dva rozličné pojmy, dost spolu nesouvisející - to jen tak na okraj. Protože se přikláníš spíše k tomu funění, měl bych třeba typ, který bude asi mylný, ale musím ho napsat. Jak vypadá vzduchový filtr, nepřisává ti vzduch jinou cestou, když to funění v malých otáčkách zmizí ?
Co výkon motoru ? Klesá po zahřátí ? jak píše Palikx, na dálku je těžké určit původ zvuku. Rado77 - také dobrý typ.
Já vím, je opravdu spíš funění, ale když jsem to takhle popisovala technikovi, tak mi sdělil že nejezdím lokomotivou a že nic neslyší

Budu muset opravdu jezdit tak dlouho, až se rozfuní a pak nacpat technika do auta.
Vzduchový filtr jsem čistila a obrátila, vše stejné. Zkusím ho vyměnit.
Najeto je 90.000 km, olej dolévají v servisu při prohlídce po zimě a to stačí zase celý rok - já jej jenom kontroluji, všechny výměny a kontroly po ujetí daných kilometrů absolvujeme. Jsem naprostý laik, tlak ve válcích opravdu nezměřím - troufnu si jen s manuálem a tipy tady z fóra na jednoduché zásahy, které Matýzka neohrozí.