vzdy jsme serizovali na 10 a to si ridi i jednotka.
stroboskopem ktery nema pohyblivy impuls jen posvitis na znacku na krytu a musi sedet.ten totiz zobrazuje 10 st predstihu.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
nic.
respektive jak se to vzme.
ta znacka by mohla nekoho mylne informovat o 0 predstihu ale je to 10.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Ta základní hodnota se nastavuje stroboskopem, jak psal Palikx a pootáčením rozdělovačem za běhu motoru v diag. režimu(propojeno A-B na diag. konektoru). A na řidící jednotce se to dá nastavit na OCTAN SELECTORU podle benzínu 83-87-91-95 oktanový viz. http://gajer.rembertow.net/espero/viewp ... page_id=21
Citroen C4 Grand Picasso 1.8i, 92kW Daewoo Tacuma 1.8i, 66kW Daewoo Espero 1.8i, 70kW ...opustilo nás v nedojetých 133tkm
Dnes som bol na diagnostike. A hodnota predstihu kolíše medzi 8 až 11 stupňov. Len neviem či je to kolísanie normálne. Alebo je to vada ktorá sa musí odstrániť
nekdo to tu napsal spravne
predstih se serizuje pootacenim rozdelovace,hodnotta na diagnostice NIC NEZNAMENA.je normalni ze se hybe snazi se vyrovnat chod motoru.hodnota 10 je nastavena ridici jednotkou a nikdo ji nenastavi.
nastavi se pouze ZAKLADNI HODNOTA a to stroboskopem.
snad uz to konecne chapes.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil