nějak jsem tě nyní nepochopil Shamane.Co by tě na tom mělo lákat?Buď chceš mít informaci a nebo čekáš až to jednou,třeba bez výstrahy klekne.Vím že voltmetr nemá spousta aut,možná žádné ,ale jako diagnostika se voltmetr používá.Tak proč to třeba nevylepšit.
Nj, tak to holt klekne Mě osobně se to už párkrát stalo a museli jsme baterku nabít...bylo to ale naší vinou
Červený Matiz 0.8 CD (dual airbag, ABS, posilovač, stylový interiér, zadní kšilt, atd. )
No však právě proto. Příjde mi, že to v autě moc nevyužiješ. Třeba jak má Ondra ten multifunkční (teplota + kompas), tak to jo. Jasně, pokud si to někdo do auta dá, tak je to jen ku prospěchu.. H
Shamane je jasné že pokud si vybiješ baterku tak ti je voltmetr na nic.Je pravdou i to,že stačí ho občas připojit jen tak do obvodu,zjistíš si hodnoty a pokud jsou v normálu zas ho někam uložíš a je v autě o krám míň a nemusíš řešit kam ho nastálo namontovat,protože každá věc která nepadne do interiéru je jako pěst na oko.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny