
Takze kupil som Nexiu rocnik 96, najazdene 165100 a cervena farba.
Najazdil som na nej zatial 225 km, po Bratislave a jednu cestu do Topolcian uz aj po dialnici maximalne som isiel asi 120 km/h predsa uz je to dochodca nechcem v motore nic spalit
 .
. Moje prve poznatky su zatial pozitivne startuje na prvy krat, dobre taha, v celku tiche obaval som sa vacsieho hluku, ale horsie je to s osvetlovanim zo spetnych zrkadiel neviem co mam zle nastavene ci je to v Nexii normalne ale svetla kazdeho auta co islo za mnou si pamatam este dodnes
 na take presvetlenie nie som zvyknuty. Tlmice uz budu tiez suce na vymenu pretoze ovladatelnost a nejake prudke najazdy do zakrut su v risi snou, auto si po ceste doslova plava.
 na take presvetlenie nie som zvyknuty. Tlmice uz budu tiez suce na vymenu pretoze ovladatelnost a nejake prudke najazdy do zakrut su v risi snou, auto si po ceste doslova plava. Co sa tyka motora, vyzera to ze nejaka ta kvapka oleja odtial vytecie, pod autom nie su mlaky - zatial ale tesnenia maju najlepsie casy za sebou, pouzity olej 15W40 neskor to odfotim, nemam z toho najlepsi pocit.
Inak Nexia bola pravidelne servisovana kazdych 10 tisic km a od 30 tisic sa o nu zacal starat Carex, tak predpokladam ze tie stopy od oleja maju pod kontrolou naposledy tam bolo v 160 000 km. Podla servisnej boli menene rozvody v 70 tis km tesnenie pod hlavou v 90 tis km.
Tolko zatial prve dojmy.

 
 

 a pritom to bolo tak zaseknute, ze "cuplik" z vnutra sa nedal vytiahnut a ked som sa pokusal otvorit klucom zamok sa v pohode tocil na jednu aj druhu stranu ale otvorit sa nedali. Zamrznute to byt nemohlo kedze som autom absolvoval vyse 100 km cestu.
  a pritom to bolo tak zaseknute, ze "cuplik" z vnutra sa nedal vytiahnut a ked som sa pokusal otvorit klucom zamok sa v pohode tocil na jednu aj druhu stranu ale otvorit sa nedali. Zamrznute to byt nemohlo kedze som autom absolvoval vyse 100 km cestu.



