Cukání motoru

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
Uživatelský avatar
Prefin
Příspěvky: 78
Registrován: ned čer 26, 2005 21:57
Bydliště: Smiřice
Kontaktovat uživatele:

Cukání motoru

Příspěvek od Prefin »

Ahojky.
Mám následující problém.
Při rychlé a déletrvající jízdě začne motor silně cukat a bliká kontrolka motoru nebo se rozsvítí nastálo a motor zhasne.
Po 10 vteřinách nastartuju a jede zase chvilku naprosto normálně.
Po chcípnutí motoru když povolím víčko nádrže tak extrémě natíhne vzduch. Myslel jsem že je to tím, ale cuká a chcípe to i když jedu bez víčka.
V servisu mi zjistili houby, protože nemají koncovku na diagnostiku.
Nevíte někdo kde by se dala diag.. udělat (nejlépe Hradecký kraj).
Díky za pomoc.
Daewoo Espero 2.0 CD, Peugeot 306 D
Chcete vědět jak koupit novou káru a zaplatit co nejmíň?
NOVINKA na trhu financování nových vozů
Reklama
 

djneo
Příspěvky: 55
Registrován: stř led 14, 2009 09:01

Re: Cukání motoru

Příspěvek od djneo »

Prefin píše:Ahojky.
Mám následující problém.
Při rychlé a déletrvající jízdě začne motor silně cukat a bliká kontrolka motoru nebo se rozsvítí nastálo a motor zhasne.
Po 10 vteřinách nastartuju a jede zase chvilku naprosto normálně.
Po chcípnutí motoru když povolím víčko nádrže tak extrémě natíhne vzduch. Myslel jsem že je to tím, ale cuká a chcípe to i když jedu bez víčka.
V servisu mi zjistili houby, protože nemají koncovku na diagnostiku.
Nevíte někdo kde by se dala diag.. udělat (nejlépe Hradecký kraj).
Díky za pomoc.
Ten podtlak v nádrži je normálny nakolko je tam odvetranie výparov cez uhlíkový filter do sania motora.To cukanie môže spôsobovať lambda sonda ,skús ju odpojiť či sa to cukanie neodstráni.
Daewoo Leganza 2.0 CDX 1997
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Příspěvek od ppp »

Ten podtlak v nadrzi mi v poriadku nepripada, pretoze nadrz je odvetravana cez nadobku z aktivnym uhlim a odtial do sania, takze ked motor nebezi by v nadrzi podtlak nemal byt, ale moze byt niekde zalomena alebo priskripnuta rurka/hadicka odvetravania alebo bohvieco.
Akurat to s problemom s motorom nemusi mat nic spolocne. Aj ked moze, bez diagnostiky pocas jazdy ked to spravi nic nezistis.
dzanoka
Příspěvky: 208
Registrován: pát úno 22, 2008 18:29

Příspěvek od dzanoka »

Prívod paliva je v poriadku?Čerpadlo dáva stabilne tlak aký má?
Gregory.House
Příspěvky: 17
Registrován: pon úno 16, 2009 10:20

Příspěvek od Gregory.House »

nemoze to byt palivovy filter???? kedy si ho menil???
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

ten podtlak se tam udela vzdy.je to sice odvetrane ale je tam spetny ventil a tak se v nadrzi nejaky tlak drzi.
tohle by mohlo byt opravdu lambadou jelikoz tyhle motory nic moc jineho nedokazou zmerit.je ale divne ze to chcipa to by nemelo vliv.protoze pokud se rozsviti chyba okamzite jednotka nastavi stredni hodnotu a nemelo by se stat ze to chcipne.
spis mi to pripada na snimac polohy klapky ten se takhle blbe projevuje.
bez diagnozy si ale stejne 45.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
Vajf
Příspěvky: 22
Registrován: pát úno 27, 2009 12:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vajf »

ja mam tiez podobny problem len mi motor nezhasne ale rozvieti sa kontrolka motora a po chvili zhasne a idem dalej no vcera mi to zacalo uz aj poriadne klepat,jak traktor :( ide to na 4valce vkuse,ten zvuk je skor od ventylov ako keby ich poriadne nemazalo,pri vytlaceni spojky abo na volnobehu a poklesu otacok sa rozsvieti kontrolaka mazania(netusim preco),dnes mi to nedalo a kukol som mu na creva no nic som nezistil, iba ze oleja je dost,olejovy filter neni zaneseny je ako novy je tam dva mesiace spolu s olejom,olejovy kos vo vani nebol velmi zaneseny,v oleji nebola spina teda minimum na spodku vani ostalo kulincek,netusim kde moze byt chyba vedel by mi niekto poradit?? kde by mohla byt chyba?
ak by vas nieco napadlo napiste na 468 888 603 abo email abo hoco budem vdacny
Leganza 2.0L r.2000 proste super auto v koži a ful.
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

olejovy filtr nebo olejova pumpa.tim ze sviti mazani znamena ze je tam nizky tlak.a to ze to klepe je toho jasny dukaz.
samo to muze byt i cidlo ale to by motor nebezel jak traktor.
zkusil bych novy filtr-stalo se mi ze spatne propoustel tlak a zpusoboval ruzme veci,a pokud se nic nezmeni olejovy pumpa ven-to by jsi taky nebyl prvni jelikoz tyhle pumpy problemy maji.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
Vajf
Příspěvky: 22
Registrován: pát úno 27, 2009 12:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vajf »

palikx,
dnes to idem kuk tu pumpu lebo olejovy filter je dvojmesacny cize sa mi nezda ze by bola chyba tam ale clovek nikdy nevie,ked to mam uz rozobrate tak kuknem aj tu pumpu (len vcera som ju niejak prekukol, ze odkial sa k nej dostat..hmm.. hadam to nejak najdem), nic za to nedam,ako keby druhy x to rozoberat :) som zvedavy co to povie ked to zlozim,takze idem na to
Leganza 2.0L r.2000 proste super auto v koži a ful.
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

pumpa je u remenice klikovky.musi se sendat vana a cele rozvody.pod rozvodama jsou srouby.
pokud ji vyndas uz ji dej novou nejde s ni nic delat.jen kdyby byl pridreny regulator.to vse rozhybej a pokud nemas novou (stoji asi 5 tis)tak musis vylestit kryci plech pumpy.byvaji v nem drazky ktere zpusobuji unik tlaku
to ze je filtr novy urcite neznamena ze je dobry.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
Vajf
Příspěvky: 22
Registrován: pát úno 27, 2009 12:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vajf »

takze,v olejovom cidle som nasiel "gulocku polystyrenu" nechapem jak sa tam dostala,problem z tlakom uz nieje ale klepe to stale :( a dost hlasno, daval som dole aj remen z alternatora a pumpy,ajtak klepalo :( ,zrejme to bude niektore zdvyhatko,neviete niekto poradit jak zistim ci je to zdvyhatko? abo co to moze byt? ak nie zdvyhadko? som to aj nahral, ak by sa nasiel niekto ochotny co by si to vypocul a by mu to bol povedomy zvuk potesilo by
Leganza 2.0L r.2000 proste super auto v koži a ful.
Uživatelský avatar
martinko
Příspěvky: 215
Registrován: pon lis 19, 2007 20:39
Bydliště: HC

Příspěvek od martinko »

jednoducha rada....ale odskusana , zober si nejaky dlhsi kovovi srobovak alebo nejaku tycku, jeden koniec si priloz k uchu a druhym sa posuvaj po motore , je to krasne pocut kde to klepe ;)
Uživatelský avatar
martinko
Příspěvky: 215
Registrován: pon lis 19, 2007 20:39
Bydliště: HC

Příspěvek od martinko »

jednoducha rada....ale odskusana , zober si nejaky dlhsi kovovi srobovak alebo nejaku tycku, jeden koniec si priloz k uchu a druhym sa posuvaj po motore , je to krasne pocut kde to klepe ;)
Uživatelský avatar
Vajf
Příspěvky: 22
Registrován: pát úno 27, 2009 12:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vajf »

martinko píše:jednoducha rada....ale odskusana , zober si nejaky dlhsi kovovi srobovak alebo nejaku tycku, jeden koniec si priloz k uchu a druhym sa posuvaj po motore , je to krasne pocut kde to klepe ;)
aa ked uz o to kraca,fonendoskop by nebol dobry :) ?? :)
Leganza 2.0L r.2000 proste super auto v koži a ful.
Uživatelský avatar
Vajf
Příspěvky: 22
Registrován: pát úno 27, 2009 12:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vajf »

martinko,
diky za radu pomohlo :), konecne som nasiel chybu, ojnica na druhom valci v tahu :( cize mam o zabavu postarane.. pekne sviatky
Leganza 2.0L r.2000 proste super auto v koži a ful.
Odpovědět

Zpět na „ESPERO“