riadiaca jednotka

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
W3C [Linkcheck]
Příspěvky: 30
Registrován: úte led 13, 2009 15:32

riadiaca jednotka

Příspěvek od W3C [Linkcheck] »

ahojte mam taky problem myslim ze to je riadiaca jednotka....ked startujem dost dloho toci a musim pridat aby sa nakopol ....ked ho trocha vytocim a pustim plyn otacky padnu na chvilu aj na 600 niekedy skape.........dalej mam ten problem ze ak zacnem tocit volantom tak niekedy znovu skape mam pocit ze mu da neskoro otacky co by stym mohlo byt?
Reklama
 

Uživatelský avatar
Slavek
Příspěvky: 1718
Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slavek »

to se mi stavalo taky hlavne pri couvani, kdyz sem dal plny rejt tak zdechlo. Vubec sem to neresil proste sem pri couvani pridal o neco vic. To ze to nechce naskocit muze mit spousta duvodu stejne tak i to ze to nedrzi volnobeh, zacal bych urcite tim levnejsim a samodomo opravitelnym svicky, kabely, vycistit krokac, vyklepat vzduchovy filtr, vycistit hlavu rozdelavace. Pak taky poslouchej jak dlouho ti tlakuje cerpadlo po tom co otocis klicem, mel by si sliset bzzzzzzzzzzzzzzzzzzz z naderze asi tak 2az3 sekundy. Priste napis vice informaci, treba jako po zahrati uz to nechcipa nebo na volnobeh porad chcipa nebo jesli rucicka ot. mirne skace atd. Pak by sme byli konkretnejsi.
Proc si myslis ze je to RJ????
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA

Dovoz aut zD

Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
W3C [Linkcheck]
Příspěvky: 30
Registrován: úte led 13, 2009 15:32

Příspěvek od W3C [Linkcheck] »

aha.......no aj ked sa zohreje to robi stale a rucicka na volnobezkach mierne skace neviem preco boli menene aj kable sviecky niekedy aj sam drzi otacky nad 2000 ale len obcas je to blbe som stoho na nervy dokonca mi aj zacala vana ciect to mam viriesene boli menene komplet tesnenia aj pod hlavou vsade
Michal M.
Příspěvky: 99
Registrován: pát kvě 12, 2006 13:22
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Michal M. »

diego píše:aha.......no aj ked sa zohreje to robi stale a rucicka na volnobezkach mierne skace neviem preco boli menene aj kable sviecky niekedy aj sam drzi otacky nad 2000 ale len obcas je to blbe som stoho na nervy dokonca mi aj zacala vana ciect to mam viriesene boli menene komplet tesnenia aj pod hlavou vsade
Presne toto robilo aj moje auticko. Obcas mi zostali otacky aj na 3000, obcas skapalo, atd.
Bol som v servise, rozobrali krokovy motorcek, vycistili a odvtedy ani naznak problemov. Podla mojho nazoru mas na 99% zaneseny krokovy motorcek.

Miso M.
Daewoo Espero 1.5 16V DOHC (66kW), 1996, LPG (Lovato-LDW01), 230 000 km (15.10.2010)
W3C [Linkcheck]
Příspěvky: 30
Registrován: úte led 13, 2009 15:32

Příspěvek od W3C [Linkcheck] »

aha tak diky moc len by si mi este mohol poslat daku foto de sa ten krokovy motorcek nachadza?? je to na sacom potruby tak zo zadu???
Uživatelský avatar
Slavek
Příspěvky: 1718
Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slavek »

uz jednou ta fotka tu byla, zkus hledat krokovy moturek nebo volnobeh
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA

Dovoz aut zD

Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
W3C [Linkcheck]
Příspěvky: 30
Registrován: úte led 13, 2009 15:32

Příspěvek od W3C [Linkcheck] »

no hej uz viem kde sa nachadza diky dam vedet či to pomohlo
Odpovědět

Zpět na „ESPERO“