to Pokino: Odhadovat na základě pár přečtených řádků je jedna věc a změřit si to na brzdě druhá.
Chip se zásahy do motoru za 9000Sk??? To je nějak podezřele levné. Do té firmy bych raději nechodil.
Tak fakt nevím, ale u feldy 1,3 50kw, jsme se dostali s filtrem a spotovním komplet výfukem na 55kw. U feldy bez úprav byl výkon kolem 47-53kw - podle toho, jak se zrovna vyspala
2x Škoda Felicia, Seat Cordoba, Škoda 105L, Škoda Favorit a konečně Lanos 1,6 SX r.v.98, 195/50 R15, na zimu 185/60 R14
Pokino, brzdi...tady nejsi na nějakým Škodováckým fóru, abys tady psal o někom, že je lama, nebo jiný útoky. Jestli s tím nepřestaneš, tak bude BAN. Buď budeš v klidu diskutovat a respektovat názory (i když se ti nelíbí) ostatních, nebo už sem nechoď. Nejsme na to tady zvědavý. Už tu bylo pár takových jako ty...a už tu nejsou
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
ZKUSTE BEZ EMOCÍ DISKUTOVAT A PŘIJÍMAT I NÁZORY SE KTERÝMI NESOUHLASÍTE!!!!!!!!!
KOUKÁM ŽE MNOHO AKTÉRŮ ZDEJŠÍ DISKUZE MÁ NOVÝ SVÍČKY A CHYTÁ NA PRVNÍ NAŠLÁPNUTÍ
A teď jen krátce přidám svůj názor na věc: Zvyšování výkonu u benzínů není nijak jednoduché, a výsledky nejsou tak výrazné jako u dieslů. Po dost značných úpravách (vačky,písty,jiné sání a výfuk-celý včetně parohů a ř.j.) je možné uvažovat o navýšení cca 50%) samozřejmě se pak toto vztahuje na úzký rozsah použitelných otáček při soutěžích, ale moc se nehodí pro běžnou jízdu.
Úpravy popsané zde Pokinem se určitě neprojeví navýšením o 7Kw. to by u benzínu bylo až moc snadné. "Šiška v sání se projeví lepším zvukem a možná o malinko lepším chováním motoru ve vysokých otáčkách a výfuk se moc neprojeví, pokud není měněn celý. Svíčky spíš ovlivní běh motoru a spotřebu, ale na výkon nemají takový vliv. Souhrn Pokinových úprav dle mého názoru má na motor vliv celkem minimální tak max. do 5koní teda cca 3kW, teda skoro nerozpoznatelný, spíš má tzv. "placebo efekt" člověk
na základě očekávání uvěří a je uspokojen, ale ve skutečnosti jen víc zmačkne plyn, nebo zvuková kulisa úprav navodí dojem navýšení výkonu......
Možná bych si vzal do ruky stopky a změřil průjezd nějakým úsekem (např. 1km s pevným startem, několikrát kvůli průměrování) před a po úpravách, jen tak objektivně zjistíš jestli se vůbec něco stalo.
a ako to teraz jazdí??? ... noooo.. opakujem sa znova.. SUGESCIA je veľmi silná.. ale mám pocit, že vo vyšších otáčkach to jede líp...
.. a troška cítiť, že lahšie dýcha a aj odfukuje..
tak tak
adios
Espero 2.0l na 1.5l TP,, 15" elektróny, new music, new sanie, new výfuk, new vačka z 1.8...
Espero 2.0l na 1.5l TP, LPG (legal), ABS, klíma, airbag, akože drevo, modré,..(koža, vyhr.sedadlá) .. PREDANÉ 68tis
Espero 2.0l na 1.5l TP full výbava, ... PREDANÉ 75tis
Omega MV6 ... no coment ...
Pokino brzdi, Richard samozrejme myslel atmosfericky benzin, kde je jednoduche zvysovanie vykonu naozaj problematicke ... ( hlavne oproti turbodieslu, kde staci (velmi zjednodusene) zvysit plniaci tlak turba )
A to ze su vsetky sportove auta benzinove uz tiez zdaleka neplati (sice zavodne diesle tiez nevidim moc rad ale je to fakt)
Honda Accord 1997 2.0 96kW
Ford Mondeo 2004 96kW TDCI - to keď zneužívam otcove
EX: Espero 1.5 66kW, Leganza 2.0 98kW - obe bývalé rodinné
Ty jsi chudák Projdi si sportovní weby o autosportu a pak třeba pochopíš....schválně se mrkni na informace o 24 hodin LeMans...konkrétně o vozech Audi a tuším i Peugeot (ale to nevím jistě)...jsou to diesely
A buď tak laskav a přestaň napadat lidi, kteří mají o hodně víc zkušeností a poznatků, než ty a navíc jsou to moji přátelé...nech toho bejt
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Napiš prosím Ivanovi, aby ohodnotil možný nárůst výkonu po výměně filtru a koncovky, ale taky bych to neviděl moc dramaticky. To je ale fuk, chceš li závodit, kup si jiný auto. Sériové Daewoo na závody není! Kvalitní sport. filtr mám taky, ale auto je rychlejší jenom o to, co mu víc šlápnu. Za kolik máš z 0 na 100km/hod s úpravama a bez? (Aby kolegové se stejnýma autama mohli porovnávat) Po výměně svíček ti každopádně auto bude jezdit líp a rychleji...
2x Škoda Felicia, Seat Cordoba, Škoda 105L, Škoda Favorit a konečně Lanos 1,6 SX r.v.98, 195/50 R15, na zimu 185/60 R14
Chtěl jsem trochu uklidnit emoce v této části fora. Bohužel musím konstatovat, že se to minulo účinkem, Pokino neuznává jiný názor, než ten svůj, OK, beru to. Taky se dobře bavím, Pokino když čtu tvé příspěvky. Pro mě za mě dej si na auto co chceš a samozřejmě to i napiš, ale hoď k tomu nějaké důkazy nevycucané z prstu. Dál se již k tomu nebudu vyjadřovat.
Hynek píše:To není hádka, jen se snažím ušetřit kolegovi starosti a hlavně peníze. Ale pokud jich má dost, tak se snažím zbytečně. Má svoji hlavu a přání se stalo otcem myšlenky. Jistě je zkušený motorista a ví co dělá. Názory jiných jsou mu k smíchu.
..... a proto se ptá
Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW Daewoo Matiz I CD LPG
Koukam jak se to tu zacina pekne rozjizdet...ja tedy jak jsem psal nejsem zadnej profik ale musim se zastat nazoru Richarda a to sice s tim,ze beznou upravou motoru jako je chipovani dosahnes vetsiho uspechu u turbodiesla nez u obycejneho benzinu...samozrejme kdyby si mel benzin s turbem tak prosim to uz je neco jineho...to same jak by si mel diesel bez turba tak s tim neudelas skoro nic...
Pokino:Chtel bych rict jen to,ze kazdy nemusi souhlasit s tvym nazorem....a to ze se nekdo pokusi ti tvoji pravdu vyvratit tak neznamena,ze zacnes urazet a podobne veci...je nas nekolik desitek co stale aktivne prispivaji do fora a to znamena desitky ruznych nazoru...pokud je nekodaz respektovat tak to aspon nekomentuj jako doposud...nech si to pro sebe...
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějakej iniciativní blbec, kterej neví, že to nejde a udělá to...
Jojo, taky se připojím.
Pokino, Tvoje subjektivní dojmy nikomu nedokážeš, evidentně je tu spousta lidí, kteří mají s benzínovými motory dost zkušeností, ať už coby šoféři nebo mechanici. Proto těžko někoho přesvědčíš, že jsi dosáhl navýšení výkonu o 9% těmi tvými "jako" úpravami, které mají za následek především zvýšení hlučnosti a jinak asi skoro nic. A chiptuning u atm. benzínu zn. Daewoo??? - prohledej toto fórum a skoro jistě Tě to odradí. A pokud jsi tak pevně rozhodnut, že jsi změnil fyzikální zákony, nech to změřit to na brzdě a všem vytři zrak. Pak u mě budeš frajer.
Jura
Lacetti (vlastně "přechodný typ" Chevrolet Nubira) Sedan 1.8 CDX, MY 2004, barva 68U Melange Beige, od 2/2008 LPG