Po zahřátí kolísají otáčky na volnoběh 1200-1900 během 4 sec

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Odpovědět
Mauner78
Příspěvky: 49
Registrován: pon říj 29, 2007 08:34
Bydliště: Usti nad Labem

Po zahřátí kolísají otáčky na volnoběh 1200-1900 během 4 sec

Příspěvek od Mauner78 »

Tak jsem zjistil, že po zahřátí (za studena se drží těch 1500) kolísají otáčky na volnoběh velice pravidelně cca od 1100 do 2000 během cca 4 sec (vylítne to na 2000, a hned to spadne na 1100 a hned ...)
Kolísají pořád, nepřestane to, nemění se to.
Četl jsem na diskusi něco o "krokového motorku" pokud to bude ono, naťukněte mě jen v tom, kde to asi je a zda to běžnej človíček zvládně nějak zkontrolovat, otestovat, profouknout ;-)

Díky

Ještě bych dodal otázku, zda se Vám stáva, že auto v zatáčce (100 km/h, sundám nohu z plynu nebo přidám) tak nějak divně zaplave, asi jako pořádná facka od větru. Musím mírně korigovat volantem. Bojím se až se mi to někdy úplně ustřelí.
Nubira 1999, 1,6 LPG, SMART BRC
Reklama
 

Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

ad 1) O krokáči se tu toho napsalo hodně...zkus dát Hledat...obyčejnej smrtelník (dokonce i já :lol: ) to zvládne vyčistit....

ad 2) Nubirou jsem 100 km/h zatáčkou snad ještě nejel :lol: Tohle auto na to není stavěný....
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Uživatelský avatar
lubinob
Příspěvky: 216
Registrován: pon zář 10, 2007 10:48
Bydliště: Senica

Příspěvek od lubinob »

Záleží na tom akou zátačkou, na diaľnici sú tiež zátačky a idem aj 140... :lol: :lol:
Je fakt, že keď to v nejakej prudšej preženiem s rýchlosťou tak mám pri tom taký blbý pocit, ale plávaním by som to nenazval, to bude asi tým že Nubi má zadnú nápravu čiastočne natáčaciu
Nubi 1,6 SX combi, r.v. 97, LPG Lovato, klima - PREDANÉ
ŠKoda Octavia II 1,9 TDi Elegance Plus 2008
Uživatelský avatar
Slavek
Příspěvky: 1718
Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slavek »

k tomu plavani bych jen dodal, kdy se naposledy menili silenbloky ramen??
A to klesani na vonobeh je za jizdy nebo kdyz stojis, zkus pozorovat kdyz vyradis za jizdy jestli ti to taky skace nebo ne
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA

Dovoz aut zD

Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
Mauner78
Příspěvky: 49
Registrován: pon říj 29, 2007 08:34
Bydliště: Usti nad Labem

Díky za odpověď

Příspěvek od Mauner78 »

Silenbloky ramen jsem neměnil ani nevím jestli někdy někdo (auto mám rok).
Otáčky kolísají na volnoběd (ve 130 km/h, i na křižovatce).
Připadá mi to, jako že se otáčky dusí, tak "někdo" přidá trošku plynu, ale moc, tak to vylítne k 2000 tak zase ubere a ono to spadne zase moc. (vše během 4 sec)
A to vše jen po zahřátí!
On to asi fakt bude ten krokový motorek, asi nějak špatně a pozdě reaguje. (doufám tedy, že ten má trochu na svědomí řízení otáček při volnoběhu nějakým řízením vzduchu, jsem laik)

Ještě jednou díky
Nubira 1999, 1,6 LPG, SMART BRC
Uživatelský avatar
Brainman
Příspěvky: 1393
Registrován: sob led 29, 2005 10:01
Bydliště: Seletice
Kontaktovat uživatele:

Re: Díky za odpověď

Příspěvek od Brainman »

Mauner78 píše:Silenbloky ramen jsem neměnil ani nevím jestli někdy někdo (auto mám rok).
Otáčky kolísají na volnoběd (ve 130 km/h, i na křižovatce).
Připadá mi to, jako že se otáčky dusí, tak "někdo" přidá trošku plynu, ale moc, tak to vylítne k 2000 tak zase ubere a ono to spadne zase moc. (vše během 4 sec)
A to vše jen po zahřátí!
On to asi fakt bude ten krokový motorek, asi nějak špatně a pozdě reaguje. (doufám tedy, že ten má trochu na svědomí řízení otáček při volnoběhu nějakým řízením vzduchu, jsem laik)

Ještě jednou díky
A dela to na oba typy paliva? Pokud ano, tak je to z nejvetsi pravdepodobnosti krokovy motorek. Studene to neni tak poznat protoze je zapnutej sytic. To divne chovani v zatackach je podle meho pneumatikama, utreny silenblok prednich ramen se projevuje hlavne pri akceleraci na rovne silnici. Auto jakoby tahne do strany a pri ubrani plynu se vrati zpet.
Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW Obrázek Daewoo Matiz I CD LPG
Mauner78
Příspěvky: 49
Registrován: pon říj 29, 2007 08:34
Bydliště: Usti nad Labem

Díky za odpověď

Příspěvek od Mauner78 »

Dělá to na LPG i plyn, naprosto beze změny. Ukončil bych to tím, že kouknu na ten krokáč. Pak uvidíme.

Jinak dnes jsem ještě vysledoval, že to auto zaplave hlavně když v táhlejší zatáčce, ve vyšší rychlosti sundám nohu z plynu a nebo naopak přidám. Na rovince nic.
Nemůže to být něco s diferenciálem? (čistě teoreticky nějak špatně rozděluje sílu na kola)
Díky!
Nubira 1999, 1,6 LPG, SMART BRC
Uživatelský avatar
Slavek
Příspěvky: 1718
Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slavek »

diferak to nebude to by si musel jedno kolo mit castecne ve vzduchu, bude to nejspis tema silenblokama. Zajed si na valce tam ti to zjistej presne. No krokac se ridi ridici jednotkou, je to obycejny elektromotor ktery dostava impuls z RJ. Me se to nejak nezda ze by to byl moturek, podle toho jak pises ze si prida a pak ubere to znamena ze ridici jednotka vyhodnoti chudou smes a posle signal a moturek prida v zapeti zase ubere protoze je bohata to znamena ze krokac reahuje plnohodnotne na impuls z RJ:roll: :roll: no mozna to dela cidlo teploty motoru ale mozna se taky pletu, pro jistotu bych nejdriv vymenil to cidlo stoji o proti krokovymu moturku daleko min, ale kdyz mas moznost si pujcit jiny moturek na zkousku tak nejdriv vyzkousej ten krokac
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA

Dovoz aut zD

Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

Hmmm, koukal jsem, že krokáč stojí asi 1800 Kč.... :?
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Mauner78
Příspěvky: 49
Registrován: pon říj 29, 2007 08:34
Bydliště: Usti nad Labem

Tak vyřešeno, prozatím, totálně vybitou baterkou

Příspěvek od Mauner78 »

Problém s kolísáním otáček se sám vyřešil, a sice, když jsem nechal rozsvícená světla a baterka se totálně vybila. Po startu přes kabely je vše OK. To sem blázen.
Nubira 1999, 1,6 LPG, SMART BRC
Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

Tak stačil normální reset ŘJ ;) Ono by stačilo, kdybys ty kabely od baterky jen dal pryč...nechal to tak 10-15 minut a pak je zas připojil a udělalo by to stejnou práci ;) Ale jinak gratulace ;)
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

S tím "plaváním" v zatáčce, nevím co jsi měl za auto předtím, ale Nubi má víceprvkovou nápravu a v zatáčkách se trochu zadní kola řídí opačně než přední. Tedy přední a zadní náprava jde podobně jako tramvaj po stejné stopě. Čím rychleji zatáčku projedeš, tím je to víc znát. Když si na to zvykneš je to už ok, při prvních cestách jsem rodinu přesýpal a pes v kufru měl drápy zarvaný do koberce.... :lol: :lol: :lol: :lol:

Samo můžou být i načatý silentbloky vzadu (je jich tam jak nas*áno :lol: )
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“