Strielanie do sania

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Odpovědět
Uživatelský avatar
lubinob
Příspěvky: 216
Registrován: pon zář 10, 2007 10:48
Bydliště: Senica

Strielanie do sania

Příspěvek od lubinob »

Viete mi niekto poradit co by mohlo sposobovat strielanie so sania na benzin???
Na benzin v podstate len startujem a obcas ho prevetram na dialnici, ale v posledenj dobe sa mi cim dalej castejsie stava, ze motor nemozem vytocit ani na 2500 otacok aby mi prepol na lpg a ked mu pridam trochu viac tak sa ozve rana a streli to do sania. Je to nepravidelne, raz nastartujem uplne v pohode a niekedy ani za nic, ked mu aspon trochu nepodrzim plyn tak zdochne... :( :(
Na lpg to vobec nerobi, ked prepne tak uz ide bez problemov
Nubi 1,6 SX combi, r.v. 97, LPG Lovato, klima - PREDANÉ
ŠKoda Octavia II 1,9 TDi Elegance Plus 2008
Reklama
 

Uživatelský avatar
Petr S.
Příspěvky: 3871
Registrován: stř zář 20, 2006 21:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Strielanie do sania

Příspěvek od Petr S. »

lubinob píše:Viete mi niekto poradit co by mohlo sposobovat strielanie so sania na benzin???
Na benzin v podstate len startujem a obcas ho prevetram na dialnici, ale v posledenj dobe sa mi cim dalej castejsie stava, ze motor nemozem vytocit ani na 2500 otacok aby mi prepol na lpg a ked mu pridam trochu viac tak sa ozve rana a streli to do sania. Je to nepravidelne, raz nastartujem uplne v pohode a niekedy ani za nic, ked mu aspon trochu nepodrzim plyn tak zdochne... :( :(
Na lpg to vobec nerobi, ked prepne tak uz ide bez problemov
Vyměn si vzduchový filtr. :lol:
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
Uživatelský avatar
lubinob
Příspěvky: 216
Registrován: pon zář 10, 2007 10:48
Bydliště: Senica

Příspěvek od lubinob »

zeby???
mal som tam na jesen sisku a s tou to tusim nerobilo, na zimu som tam dal naspat origo filter, mal tak 5-tisic za sebou tak som ho len vyfukal a nechal tam, ale preco to robi len niekedy???
Nubi 1,6 SX combi, r.v. 97, LPG Lovato, klima - PREDANÉ
ŠKoda Octavia II 1,9 TDi Elegance Plus 2008
Uživatelský avatar
Brainman
Příspěvky: 1393
Registrován: sob led 29, 2005 10:01
Bydliště: Seletice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brainman »

No, tak filtrem to asi neni. Dela to pri prepinani na LPG a zpusobuje to to ze pri vyssich otackach ti jdou do sani obe paliva najednou. Taky to chci resit jestli to nejde necim seridit. Bud jsou pomale ty prepinaci ventily nebo nevim.
Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW Obrázek Daewoo Matiz I CD LPG
-peha-
Příspěvky: 9225
Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od -peha- »

Je to elektrika nehladaj inú chybu ale začni takto...1-sviečky...2-káble...3-modul(cievka) toť vše a malo by sa to odstrániť na 99% začni bodom č.1 :idea: U LPGčka je to tak že malý výkon,vysoká spotreba a špatný štart je --vzduchový filter a strielanie je--el.závada :D
Uživatelský avatar
lubinob
Příspěvky: 216
Registrován: pon zář 10, 2007 10:48
Bydliště: Senica

Příspěvek od lubinob »

tiez som myslel na elektriku, sviecky tam uz su druhe, boli Bosh 1-kontaktne a teraz tam mam Brisk Premium LGS, kable i modul by mali byt OK.
Na plyn to nerobi vobec, ten funguje bez problemov, robi to len na benzin a nie su tam obidve paliva, lebo to robi este pri cca 1200 - 1500 otackach, ked sa dostanem do vyssich tak uz nestiela a potom normalne prepne na LPG...
Nubi 1,6 SX combi, r.v. 97, LPG Lovato, klima - PREDANÉ
ŠKoda Octavia II 1,9 TDi Elegance Plus 2008
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

Možná tím, že jezdíš na plyn máš trochu zalepené vstřikovače a ty dávají málo benzínu, může to být i spojené s načatým čerpadlem. Střílení do sání je podle mě doména netěsných sacích ventilů. U Feldy mě trochu střílel plyn do sání, ale to bylo i proto, že vždy pálí 2 svíčky najednou z čehož jen jedna má směs a pokud máš v sání lpg může se zapálit od svíčky přes otevřený ventil
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Uživatelský avatar
Brainman
Příspěvky: 1393
Registrován: sob led 29, 2005 10:01
Bydliště: Seletice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brainman »

-peha- píše:Je to elektrika nehladaj inú chybu ale začni takto...1-sviečky...2-káble...3-modul(cievka) toť vše a malo by sa to odstrániť na 99% začni bodom č.1 :idea: U LPGčka je to tak že malý výkon,vysoká spotreba a špatný štart je --vzduchový filter a strielanie je--el.závada :D
Oponuji, me to Matis dela taky. Vse ostatni je v poradku. Na benzin jede normalne, to same i na plyn. Pri prudsi ( delsi) akceleraci pri rozjezdu to streli pri prepinani na LPG do sani. Chtel jse ti psat jestli nevis co by to mohlo delat. Elektrika urcite ne, tedy ta normalni, nevim co RJ pro LPG?
Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW Obrázek Daewoo Matiz I CD LPG
Uživatelský avatar
lubinob
Příspěvky: 216
Registrován: pon zář 10, 2007 10:48
Bydliště: Senica

Příspěvek od lubinob »

To Richard: s tou chudobnou zmesou by to mohlo mat nieco spolocne, mam zapojene rele na benzinove cerpadlo a ked idem na plyn tak mi asi benzin padne ked cerpadlo netoci a potom pri starte na jeden krat nevytvori taky tlak benzinu, ked som skusal najskor trikrat zapnut a vypnut kluc, aby cerpadlo tri krat natahalo benzin tak sa mi zda, ze potom to uz nerobi, alebo to robi len symbolicky...
Nubi 1,6 SX combi, r.v. 97, LPG Lovato, klima - PREDANÉ
ŠKoda Octavia II 1,9 TDi Elegance Plus 2008
zsarat
Příspěvky: 1
Registrován: ned dub 20, 2008 11:48

Příspěvek od zsarat »

Mal som tiez tento problem, strielnie do sania. Vymenil som kable zapalovania ku svieckam, a je to bez problemov. Mal som pretrhnute vedenie vo vnutri. Na pohlad sa to neda zistit, ale mozes si ich skusit premerat. Mne pomohla vymena
-peha-
Příspěvky: 9225
Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od -peha- »

Abych to uvedl na správnú mieru tedy aj pre Brainmana tak to strielanie do sania je asi takto predstaviť si je treba že v sacom potrubí je plyn a aby došlo k výbuchu je treba dačo čo ho zapálí čiže sú dve možnosti a to že sú zlé ventily( u Matízka je to dosť časté že je treba ich nastavovať pokud jazdí na LPG) alebo je to el.závada na zapalovaní (zasa u Maťulka pokud má rozdelovač je tam možnosť zlého predstihu a to je príčina) ktoré je dosť častým problémom pri LPG lebo na benzin sa zlé svečky,káble a modul nemusia tak razantne ukázať ale LPGčko už aj pri malej chybe dačoho sa prejeví práve tým výbuchom :D :D :D Proste záverom nieje to síce 100% ale len 99% že -na strielanom je príčina el.systém alebo špatne nastavené ventily---na malom výkone je to velmi často zanesený vzduchový filter,poškodený výfukový systém a opeť ventily len teraz sa jedná o to že sú velmi tesné :D :D :D Tak to asi tak obšírne o tomto ale vetšinou je závada práve tam :D Jo a záverom NECH SA VÁM TAKÉTO ZÁVADY VŽDY VYHNÚ :lol:
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“