Nexia³ Supersport Project

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Odpovědět
stefan
Příspěvky: 640
Registrován: čtv črc 28, 2005 09:21
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stefan »

Nedosiahol by si s prevodovkov s 8V Nexie
väčšiu maximálku?
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

stefan píše:Nedosiahol by si s prevodovkov s 8V Nexie
väčšiu maximálku?
Stefane, to by nebylo řešení.

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

ferino28
Příspěvky: 811
Registrován: čtv čer 21, 2007 22:23
Bydliště: Cadca

Příspěvek od ferino28 »

To urcite, ale Ivan potrebuje aby ho poriadne zatlacilo do sedadla, ked prida Obrázek. Preto z 16 V.
Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

No tak tam narvat převodovku z Calibry :lol: ;)
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Ivoš píše:No tak tam narvat převodovku z Calibry :lol: ;)
To je jedno, jestli z Calibry, Astry nebo Kadetta - jsou shodné, jde o to, jak ji postavit, aby to nejoptimálněji zvládlo zrychlení 0-160 km/h (sprinty).

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Uživatelský avatar
Marra
Příspěvky: 222
Registrován: čtv říj 14, 2004 19:28
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Marra »

no..možná upravit tu 8V s nexie...poněvadž z vlastních zkušeností vím, že naše 8 V převodovka je dosti dlouhá, do rychla, že na dvojku při téměř 6 500 otáčkách jede 105 km/h, což by bylo docela výhodné, protože máš k dispozici obrovský krouťák a výkonovou špičku... ale každopádně samosvor:) myslím, že případná kratší převodovka by byla v tvém případě s takovým výkonem spíše na škodu...
Nexxxia Sedan 1,5 8V RAKETA za 6 l / 100 km
Uživatelský avatar
Petr S.
Příspěvky: 3873
Registrován: stř zář 20, 2006 21:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr S. »

Ivan píše:
Ivoš píše:No tak tam narvat převodovku z Calibry :lol: ;)
To je jedno, jestli z Calibry, Astry nebo Kadetta - jsou shodné, jde o to, jak ji postavit, aby to nejoptimálněji zvládlo zrychlení 0-160 km/h (sprinty).
Ivane na Kadettovi 1.8 Gsi jsem měl převodovku F16 a ta točila na 1 stupen 55,na 2 100 a na 3 155. Je fakt,že jsem měl ale odblokovanej omezovač ze 6500 na 7800.
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi 20 years edition alias tučnák III
Kawasaki Versys 1000S pro zábavu
Peugeot Partner alias pešrot.
ex Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
ex BMW F 800 GS
ex Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://planickasystem.webnode.cz
Uživatelský avatar
Kessler
Příspěvky: 1676
Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
Bydliště: Brno-střed Československo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kessler »

Hmm...zajímavý problém...jestli raději krátkou kvaltovnu, která zajistí lepší akceleraci, ale člověk ztrácí čas řazením...a nebo raději dostatečně dlouhou, aby stačilo zařadit za tři...

...škoda že DSG do Nexie je nereálné... :D
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

no v kazdom pripade..by xelo videt graf motoru..
..
aby sa vedelo v ktorych otackach ma motor najvacsi vykon...
..
a potom to ist prepocitat...co je mrte vela vzorcov, tabukiek..atd..
ale v "nasej modernej dobe" to vypocita pocitac..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Stále v chodu...

Obrázek
Obrázek

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Uživatelský avatar
milosh
Příspěvky: 6671
Registrován: stř črc 02, 2003 10:27
Bydliště: Ústecko

Příspěvek od milosh »

Ivane, nastal cas na xenony ;)

Jinak to je prava aktualizace na neaktualizovany www.nexiaclub.com 8)
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

milosh píše:Ivane, nastal cas na xenony ;)

Jinak to je prava aktualizace na neaktualizovany www.nexiaclub.com 8)
S těmi xenony nevím... uvažuju o tom, ale mám jiné priority...
S tou aktualizací nechápu, co myslíš?

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Mám tady pro Vás fotky nového duralového intercooleru:

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Je z Frontery. Houkačka půjde pryč, ta prostřední příčka se odstraní a namísto ní se natvaruje duralová. A turbo se bude parádně chladit...

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

takzvany CHLADIC NASRANEHO VZDUCHU .. :D
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
gembala
Příspěvky: 10
Registrován: ned pro 30, 2007 00:38

Příspěvek od gembala »

Ahoj Ivan.Ako je to s tymi cirymi svetlami?Budu sa dat niekde zohnat?Je viditelnost podstatne lepsia ako s klasickymi?Ak si uz skusal.
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“