"Co jsem to zase koupil"?!

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

pekrtek
Příspěvky: 741
Registrován: úte bře 02, 2004 18:34

"Co jsem to zase koupil"?!

Příspěvek od pekrtek »

Dnes jsem si přečetl ve SM 2/08 test Lacetti l,6 edice WTCC a nestačím se divit, jak jsem si opět "naběhl". Před šesti lety jsem zakoupil Lanos 1,5 a asi měsíc poté v SM uveřejnili takový test, že jsem volal dealerovi, zda ještě existuje něco horšího, než Lanos. Kromě jedné závady jsem s ním odjezdil téměř 80 tis. km a bez jakékoliv další poruchy.
Nyní k Lacetti: uznávám, že vnitřek není zrovna nejmodernější, ale zase taková hrůza to nebude. řazení sice dlouhé je, ale tak drasticky jako v SM bych to nedefinoval. Řízení? - nevím, co k tomu napsat - lepší jak u Lanose, nemohu posoudit zda u jiných aut je zas tak kvalitnější. Motor: slušný výkon, tichý, na rozdíl od autora testu se mi zdá, že od spoda táhne poměrně slušně. Zrychlení z 80 na 120: na Autorevue.cz naměřili hodnotu 16,5 s, což se mi nezdá mnoho, ale s nadsázkou lze říct, že téměř 1/2 minuty to je. Spotřeba: Mám najeto cca 5 tis. a přes 8,5 jsem ještě nešel.
Ještě štěstí, že další auto už nebudu kupovat a tohle si nechám i do důchodu.
Před koupí Lacetti jsem měl možnost otestovat i30. Byla sice pouze 1,4, ale v té době 1,6 nebyla. Pokud se motor točil pod 4 tis. otáček, tak pokud srovnám s Lanosem i Lacetti, tak auto nejelo. Co se týká jízdních vlastností, tak při běžné jízdě jsem takový rozdíl zase nepoznal. Interier u i 30 super, ale rozhodla jedna věc: rány při přejetí jakékoliv nerovnosti do přední nápravy. Kdo měl první Lanose, je mu jasné, o čem mluvím. Ten zvuk byl úplně stejný. Najel jsem s ním sice jen několik desítek km po kraji Prahy a po dálnici, ale spotřeba na pp se ustálila téměř na devíti litrech.
Takže tady je vidět, jak lze auta hodnotit podle toho, co je člověku bližší.
Rozhodně Lacetti za takovou hrůzu jako SM nepovažuji. Plně souhlasím pouze s názorem na velikost kufru. Mějte se a díky za trpělivost při čtení.
Naposledy upravil(a) pekrtek dne pon led 14, 2008 19:47, celkem upraveno 1 x.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Goose
Příspěvky: 3947
Registrován: pát pro 15, 2006 22:38
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goose »

No uz jsem myslel podle nazvu temy,ze to myslis vazne...ale jak jsem to cetl tak mi doslo,ze je to ironie...no takove testy me taky dostavaji...viz podobny na Leganzu...uz nevim kde byl ale psaly tam uplny opak toho co mam v aute ja a kazdy kdo ma Leganzu... :lol: :lol: :lol:
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějakej iniciativní blbec, kterej neví, že to nejde a udělá to...
Uživatelský avatar
Kessler
Příspěvky: 1676
Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
Bydliště: Brno-střed Československo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kessler »

S tím otřesným řazením souhlasím...i to přeposilované řízení je děs...

...na druhou stranu nevím co mají proti tomu motoru, to je asi nejlepší součást auta...a už vůbec nechápu jak můžou říct že je dlouhá pětka...vždyť to při 130 km/h točí skoro 4000 otáček...tomu já říkám hodně krátké kvalty...
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

Přečtěte si recenzi, na kterou dal odkaz Milosh, tj. toto:

http://www.autorevue.cz/Magazin/Test-Ch ... fault.aspx

Podle mě nejlepší a objektivní recenze.
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
pekrtek
Příspěvky: 741
Registrován: úte bře 02, 2004 18:34

Příspěvek od pekrtek »

Ten test TDCI je opravdu slušně a střízlivě napsaný. Zajímavé je, že si SM nevšiml těch předních sedaček. Jsou sice širší než u Octavie, ale opravu moc nedrží. Dneska jsem bral benzin a kombinovaná spotřeba se mi neustále pohybuje kolem 7,5 +-0,2. Což považuji za slušné.
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krtek »

Tuhle otázku sem si začal pokládat od první servisky čim dál častějš :lol:
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
pekrtek
Příspěvky: 741
Registrován: úte bře 02, 2004 18:34

Příspěvek od pekrtek »

Krtek píše:Tuhle otázku sem si začal pokládat od první servisky čim dál častějš :lol:
Na HB jsou jiná světla osazená H4, prý nepraskají.
Uživatelský avatar
PeS
Příspěvky: 209
Registrován: úte zář 25, 2007 12:32
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PeS »

pekrtek píše:Ten test TDCI je opravdu slušně a střízlivě napsaný. Zajímavé je, že si SM nevšiml těch předních sedaček. Jsou sice širší než u Octavie, ale opravu moc nedrží. Dneska jsem bral benzin a kombinovaná spotřeba se mi neustále pohybuje kolem 7,5 +-0,2. Což považuji za slušné.
Jo jo, jak já Ti závidím spotřebu benzínu... Mám Lacetti TCDi a spotřebu průměrnou vyšší, než Ty :-( Dám vědět, jak jsem dopadl s reklamací, ale chci spotřebu inzerovanou výrobcem...
Lacetti 5 dvř. CDX Platinum 2,0 16V 120k/1991cm3 DIESEL s auto. klimatizací. (PRODÁNO)
Obrázek
PavelZ
Příspěvky: 1422
Registrován: čtv lis 06, 2003 10:36

Příspěvek od PavelZ »

Ja mam Lacika kombi 1.6 cca 1.5 roku. Krtkuv problem nastesti nemam, nechal sem si hned na novy auto dat denni svetla. Jedina zarovka, co me zatim rupla, tak byla v osvetleni zadni znacky. S motorem sem taky spokojenej, dokonce mi prijde ze od spoda tahne dost dobre. Spotrebu mam 8.2, coz neni uplne nejlepsi, ale jezdim hodne po Praze a zbytek vetsinou po dalnici. Interier se mi na pohled libi, ale je pravda, ze na nerovnostech je z nej slyset ruzne pazvuky (ty nejhorsi mi ted nastesti v servisu v ramci zaruky odstranili). Ted v zime mi trochu vadi styl, jakym topi automaticka klimoska. U razeni mi nevadi, ze by bylo dlouhe, ale obcas jeho nepresnost. Kdyz ale srovnam, jakou vybavu dostane clovek za svoje penize, tak sem i s timhle Daewoo/Chevroletem spokojenej.
pekrtek
Příspěvky: 741
Registrován: úte bře 02, 2004 18:34

Příspěvek od pekrtek »

Po roce provozu: Lacetti stále jezdí, průměrnou spotřebu za rok provozu mám 7,4l/100km. Nejnižší jsem dosáhl 5,97 na trati Praha-Ostrava-Praha a od té doby jsem se k ní ani nepřiblížil. Běžně mimo Prahu jezdím tak za 6,8. Při kombinaci dálnice/silnice (50/50) je spotřeba do 7,5 l. Nejvyšší pro Praze cca 8,1. Nikde nic nevrže, neodpadává. Motoricky je 1,6 velice slušná, není hlučná a i při plném obsazení slušně táhne. Měl jsem jednu "závadu": prolínání oleje snímačem, který je vedle olejového filtru. Co mi nevyhovuje?: Nedostatek (resp. pro mě špatně řešené) odkládací plochy na kelímky a lahve jak vpředu, tak i u zadních sedadel a chybějící MP3 u rádia (takže z CD nemůžu poslouchat mluvené slovo). Pokud ještě jednou provnám s i30 nebo se Ceed, myslím, že volbou Lacetti jsem chybu neudělal. Už jenom pro to, že těch je po Praze plno a Lacetti je stále svým způsobem originál.
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krtek »

Jo, co kus to originál, to ti potvrdí i kdejakej servisák :lol:
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
pekrtek
Příspěvky: 741
Registrován: úte bře 02, 2004 18:34

Příspěvek od pekrtek »

Krtek píše:Jo, co kus to originál, to ti potvrdí i kdejakej servisák :lol:
Tak to by stářím neměla jeho cenaklesat, ale stoupat.
Uživatelský avatar
PeS
Příspěvky: 209
Registrován: úte zář 25, 2007 12:32
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PeS »

pekrtek píše:Po roce provozu: Lacetti stále jezdí, průměrnou spotřebu za rok provozu mám 7,4l/100km. Nejnižší jsem dosáhl 5,97 na trati Praha-Ostrava-Praha a od té doby jsem se k ní ani nepřiblížil. Běžně mimo Prahu jezdím tak za 6,8. Při kombinaci dálnice/silnice (50/50) je spotřeba do 7,5 l. Nejvyšší pro Praze cca 8,1. Nikde nic nevrže, neodpadává. Motoricky je 1,6 velice slušná, není hlučná a i při plném obsazení slušně táhne. Měl jsem jednu "závadu": prolínání oleje snímačem, který je vedle olejového filtru. Co mi nevyhovuje?: Nedostatek (resp. pro mě špatně řešené) odkládací plochy na kelímky a lahve jak vpředu, tak i u zadních sedadel a chybějící MP3 u rádia (takže z CD nemůžu poslouchat mluvené slovo). Pokud ještě jednou provnám s i30 nebo se Ceed, myslím, že volbou Lacetti jsem chybu neudělal. Už jenom pro to, že těch je po Praze plno a Lacetti je stále svým způsobem originál.
Tak se připojím ke spotřebě. Poslední tankování všechna pod 7 litrů. Ale vcelku mi průměr vychází stále nad 7. Ale je to jen "lehkou nohou". Přiznám se, že jsem se se spotřebou již smířil, i když jsem ji čekal menší. Jinak zatím po roce žádné závady.
V úterý jdu na montáž 2DIN rádia s navigací. Nafotím a dám na ukázku.
Lacetti 5 dvř. CDX Platinum 2,0 16V 120k/1991cm3 DIESEL s auto. klimatizací. (PRODÁNO)
Obrázek
pekrtek
Příspěvky: 741
Registrován: úte bře 02, 2004 18:34

Příspěvek od pekrtek »

Mám pocit, že všechny tyhle 2,0 dieselové motory berou v reálu kolem 7 litrů bez ohledu na značku. Zas je to vykompenzováno výkonem a kroutícím momentem.
Jsem zvědav na to autorádio a hlavně, jak vyřešíš ovládání rádia z volantu (bude funkční?).
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krtek »

To bych neřek. Kolegovo Picasso 2.0 comonrail žralo v reálu maximálně do 6 litrů. Průměrně jezdil do 5,5. S TDi čkem v Koktě teď jezdí v pohodě za 4,5, maximálně do 5,5L když to žene po dálnici.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“