


Moderátoři: Blue Lanos, Admins
Silene malo? Mal som staru A100, motor 2.0i , 5-valec a baterku 46 AH a nikdy som nemal problem s startom a to u nas byvaju "poctive" zimy (- 22°C), zapnes zapalovanie, pocujes ako ti zoplo p. ceroadlo a startujes, ak mas vsetko v poriadku tak max. po celej otake ti motor musi slapat.Goose píše:55 ma i Leganza...zda se mi to silene malo na takove auto...kamos mel Galanta a ten by na 55 ani nenastartoval...![]()
![]()
Musel tam mit 72Ah...
No me se to zda malo no...to co si mel u tej audiny je jeste horsi...to bych mel strach...ale jak koukam...slapalo to v pohode...asi se taky prestanu bat...ale stejne bych do budoucna koupil silnejsi...ferino28 píše:Silene malo? Mal som staru A100, motor 2.0i , 5-valec a baterku 46 AH a nikdy som nemal problem s startom a to u nas byvaju "poctive" zimy (- 22°C), zapnes zapalovanie, poujes ako ti zoplo p. eroadlo a startujes, ak mas vsetko v tak max. po celej otake ti motor musi slapat.Goose píše:55 ma i Leganza...zda se mi to silene malo na takove auto...kamos mel Galanta a ten by na 55 ani nenastartoval...![]()
![]()
Musel tam mit 72Ah...
On se akumulátor posuzuje podle dvou základních kriterií.Goose píše:55 ma i Leganza...zda se mi to silene malo na takove auto...kamos mel Galanta a ten by na 55 ani nenastartoval...![]()
![]()
Musel tam mit 72Ah...
Hynku v Tescu na Zličíně mají Vartu Black Power 56Ah za 1799kč. Já jí tam taky koupil a max spokojenost.Hynek píše:Ony se posuzují většinou extrémní podmínky, zatuhnutí oleje při -30 st.,nebo zase opačně +55 st. Uvažuje se v extrémech.Ve velké většině motorů pro Evropu jsou ale tak příhodné převodové poměry mezi pastorkem starteru a věncem setrvačníku, že to lehce zvládnou i podstatně "slabší" akumulátory než doporučuje dodavatel.
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |