Každý se může mýlit, je potřeba jen toto přiznat a zbytečně se necítit ukřivděný, jako např. Ferino28. 
Tak asi takhle: jím propagovaný ventilátor prožene sice 6300 l vzduchu/min. ale s tlakem 360 Pa tedy 360 Pascalů  

  ale to v žádném případě není 0,36 atm tedy 0,36atmosféry. 
Jednoduchým pohledem do tabulek zjistíte, že  se  1 atmosféra rovná přibližně 100 Kilopascalum   
   
  
  to znamená, že tlak vyvinutý nabízeným ventilátrem je uváděn v Pascalech tedy v jednotkách 1000x menších, tedy je skoro žádný 
 
   
    
 
Turbo nevyužívá energii odcházející bez užitku výfukem k fyzickému zvýšení výkonu motoru, ale k pohonu turbokompresoru, který hrubou silou do motoru nacpe víc vzduchu, čímž umožní dodat více paliva a tím zvýší výkon, ale i spotřebu. Motor např. zde uváděné Nexie se pro přeplňování moc nehodí, protože má vysoký kompresní poměr (myslím 9-10) a to je pro turbo moc, motor je daleko více namáhán a prudce se snižuje životnost. Seriově oturbené benzíny mají tento poměr tak 7-8. 
Dál už se nebudu k celé věci vyjadřovat, je to zbytečné.  
Samozřejmě si každý může dělat, co se mu zalíbí a klidně si i ucpat sání ventilátory Sanyo dle libosti  
 
   
   
   
  
 Je to jen a jen jeho problém 
 
   
  