Palivoměr - problém

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Odpovědět
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Palivoměr - problém

Příspěvek od Richard »

Dnes se mi stala zajímavá věc. Vyjel jsem z garáže, vše OK ujel jsme asi 5km a najednou začala ručka palivoměru ze 3/4 stoupat pomalu nahoru až se uhnízdila na hodnotě plná nádrž. Celkem příjemné, když to bylo zadarmo :lol: Dosud jsem vždy platil a a celkem, dost. :lol: Celý den tvrdohlavě ležela na značce plná.... Nabral jsem u Shellu plnou ( mimochodem za posledních 300 km spotřeba 7,21 na 100km na zimních gumách) Po cca 20 km když by měla být ručička bez hnutí zcela na plné najednou klesla o dílek ( ten druhý zprava- skoro plná) tam se chvilku držela a zas vystoupala na plnou. Zřejmě žije svým vlastním životem :lol: :lol: :lol: . Myslím, že se mi to už jednou stalo, ale srovnalo se to samo. Myslíte, že je problém v nějaké kostře? Nesetkal se někdo s něčím podobným? A jaké bylo řešení? Jinak vše funguje OK, nepřišel jsem na žádný problém v pojistkách atd. Funguje ručka když nemá např. kostru tak že vyjede na plnou, nebo klesne na 0?? Díky za info :shock:
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Reklama
 

Uživatelský avatar
dedo.miki
Příspěvky: 1253
Registrován: stř led 10, 2007 19:50
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dedo.miki »

Ked nemá kostru tak by mala padať.
hipi
Příspěvky: 16
Registrován: ned bře 25, 2007 01:30

Příspěvek od hipi »

mne sa podobne chova rucicka teplomera, proste si je v strede a zrazu behom pol sekundy vystreli najvyssie ako sa len da a tam uz aj ostane, len obcas sa "chyti" a vrati sa s5 do stredu, aby mohla po chvilke znovu vystrelit uplne hore...
Daewoo Nubira S 1,6 `97
Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

hipi, nám tohle dělá taky...jak tady čtu, je možné, že je problém v kostře, ale Palikx mi na srazu říkal, že to už párkrát u Nubir zaznamenal a budík celej vyměnil...prý to je nejjednodušší řešení ohledně tohoto...cenu mi říkal okolo 700 Kč....takže u vás možná něco okolo 1000 Sk???
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Uživatelský avatar
lubinob
Příspěvky: 216
Registrován: pon zář 10, 2007 10:48
Bydliště: Senica

Příspěvek od lubinob »

tiez som si nieco podobne vsimol, mam tam asi stvrt nadrze a minuly tyzden mi to jeden den ukazovalo tristvrte a odvtedy zase normalne....
Nubi 1,6 SX combi, r.v. 97, LPG Lovato, klima - PREDANÉ
ŠKoda Octavia II 1,9 TDi Elegance Plus 2008
Uživatelský avatar
dedo.miki
Příspěvky: 1253
Registrován: stř led 10, 2007 19:50
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dedo.miki »

Problém môže robiť len budík a to stačí studený spoj priamo v tom budíku.
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

jasne jsou to 2 veci.plovak v nadrzi.zatim nejcastejsi problem,a druha budicek v pristrojovce.zacal bych plovakem v nadrzi casem se vypali vodiva odporova cesta a zacne si hazet bludy
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“