Kluci , nakreslené to nemám ( to byla akce mého dvorního soustružníka) , ale je to jednoduché popsat . Vnitřní díra je 82 mm , vnější rozměr 142 mm , tlouštka ( moje ) 22mm , ale víc než 25 bych nedával , při vyheverování a např. záměně kol na zimáky pak nebude stačit délka brzdové hadičky vzadu ! - tady to je vidět
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php ... ca6c0f1eb2
Duležitá věc je na straně dosednutí k silentbloku je úkos 4mm po úhlem 45 st. , vyhne se tím náběhu těla silentbloku . Je to vidět - musíš podrobněji koukat
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php ... b307f77431
No a 3díry pro šrouby do kastle , to byl oříšek , už jsem to tu psal jednou v tématu Zadní pera. Nejsou , jak se pochopitelně zdálo po 120 st , ale musí se to fakt vyndat a obkreslit a pak vyvrtat . Ale to nic nemění na tom , že podložky můžeš mít hotový , pak to rozhodíš a akorát na stojanovce vyvrtáš ... Moje varianta je ta odlehčená - tři díry po 120 st . - blbě , pootočeno a nové tři díry dle obkreslení .
Ještě drobnost obě plochy podložky jsem před montáží lehce máznul akryl tmelem - přecejenom nemusí mi lítat bláto do kufru.....
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e