Koroze ... poradte

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
Pop

Koroze ... poradte

Příspěvek od Pop »

Mam Racer 1.5 94 rok. Předem podotýkám, že nejsem žádný kutil. Dokážu maximálně vyměnit kolo, žárovky a podařilo se mi opravit nějaký zádrhel v odemykacím mechanizmu (asi nějakým omylem) :D

Hodně mě trápí koroze. Řekl bych, že auto bude prohnilé spíše víc než míň , ale vadí především mi viditelné známky koroze a to především na zadních blatnících kolem kol a na přední části kufru.
Tak bych se chtěl zeptat, jak mám postupovat. Bylo by v mých silách nějak provizorně ty viditelná místa opravit? Mám zajet raději do normálního servisu nebo do specializovaného autoklempířství? Vyplatí se nechat v servisu opravovat postižená místa (broušení, nástřik atd.) nebo raději celý díl vyměnit? Jaké jsou (alespoň přibližně) cenové relace klempířských oprav?

Díky za každou radu.
Reklama
 

kirkiz

koroze

Příspěvek od kirkiz »

Měl jsem stejnej problém, mám r.v. 89. Korozi kolem zadních lemů jsem řešil výměnou "zadních lemů" jeden stál cca 500Kč.Kupoval jsem i prahy -jeden cca za 750Kč.Nechal jsem to dělat u jednoho soukromého karosáře a komplet mě to vyčlo asi na 7000Kč (materiál, práce lak).Teď - je to asi měsíc jsem dával přední blatníky jeden za 720Kč plus 450Kč barva plus 250Kč práce.Všechny díly jsem kupoval na Opel Kadett vše je naprosto stejné.
Michal

Příspěvek od Michal »

Nazdar,
tak jak si pochodil s korozí?
Já tohle řešim trochu jinak, než vysolit 7000 :cry: , je lepší to oškrábat, namatlat odrezovačem, přetřít základovkou a přestříkat sprejem v barvě auta. Vyjde to tak na 500 a vydrží asi rok, pak se to musí zopakovat. Trvá to chvilku, samozřejmě podle toho, v jakym to je stádiu!!!
Já to takhle dělám furt a zatim je to v pohodě :D .
Odpovědět

Zpět na „RACER“