Ciernygepard píše:Mam obavu, ze o chvilu uz nebudeme soferovat my. No teda ak by moje pocinanie malo byt neustale kontrolovane, tak vlastne uz ani nebudem chciet. Este ze do velorexa to asi tak lahko nepojde...aspon nieco mi ostane.
Inak si myslim, ze je len otazkou casu, kedy budeme v cestnej premavke pod dohladom satelitu
Ty mas velorex? ja myslel, ze to je Nexia a Matysek...
2x Škoda Felicia, Seat Cordoba, Škoda 105L, Škoda Favorit a konečně Lanos 1,6 SX r.v.98, 195/50 R15, na zimu 185/60 R14
mne sa cierna skrinka zda ako dobry napad, uz o tom basnim dost dlho, pretoze by to mohlo byt nieco co konecne postihne prasata na ceste a da pokoj slusnym soferom. Ale v praxi z toho bude aj tak nakoniec polonedorobok z ktoreho bude viac problemov nez uzitku.
kasma píše:Este nieco, aj tak v konecnom dosledku na tu skrinku doplatime, my, bezny vodici, pretoze sa to zas odzrkadli na cene aut a dalsej buzeracii...
Jasně, zaplatíme to v ceně auta a výrobce si namastí kapsu na vývoji a výrobě (další) zbytečnosti.
Já se nějak pořád nedovedu smířit s tím, že by bylo něco takovýho. Rád jezdím rychle, nebojím se na to šlápnout a fičet to 160, ale je to případ od případu. Tam kde člověk vidí, že by to bylo nebezpečný (velkej provoz, vyjetý koleje nebo jiná nerovnost), tak pojedu prostě podle stavu a povahy vozovky. Třeba z Pardubic do Opatovic (směr HK) je krásná, rovná a široká silnice a tam se to dá, když nic nejezdí, krásně osmažit.....Proč taky ne....ohrozím tak max. sebe.
Pokud vím, tak třeba v Indii nejsou žádný předpisy, vozidel je tam spousta a pořád jejich statistika dopr. nehod je o hodně nižší, než u nás....
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza