Dotaz na V. Brouska
Moderátor: Blue Lanos
Dotaz na V. Brouska
Zdravím, ještě na starém fóru jste se zmiňoval o instalaci filtru z Felicie do větrání. Šlo by se k tomu ještě jednou vrátit a uvést podrobnosti? Děkuji mnohokrát.
Daewoo Matiz CD, 2000, silver
- Reklama
Re: Dotaz na V. Brouska
Určitě rád předám své zkušenosti.Ido píše:Zdravím, ještě na starém fóru jste se zmiňoval o instalaci filtru z Felicie do větrání. Šlo by se k tomu ještě jednou vrátit a uvést podrobnosti? Děkuji mnohokrát.
Tak tedy je nutno zakoupit dvě filtrační vložky s Felicie.Pozor na cenu,když jsem to dělal já,byli mě nabízeny dva druhy s různou cenou.Záleží na Vás které zakoupíte,ale pro můj účel zamezit vnikání hmyzu do vozu postačily ty levnější.
Je potřeba demontovat přední stěrače(před demontáží si uvědomit v jaké jsou poloze-na tuto polohu je potom namontovat zpět) a povolit plastovou mřížku která je tuším asi na 6 šroubkách.Nevím to nyní přesně,auto mám v garáži a utíkat tam nyní nebudu.Po povolení šroubků/křížový šroubovák/odklopíme celý plast do leva/stojíme proti vozu/ a hadičku od odstřikovačů jsem nesundaval,je to zbytečné.Potom přiložíme jeden filtr na otvor sání a na druhý, menší otvor druhý filtr,který zastřihneme ,aby přesahoval přes otvor a nemohl propadnout dovnitř.Potom přiklopíme plastovou mřížku zpět ,která přimačkne oba filtry a zpětnou montáží uvedeme vše do původního stavu.
Doufám že jsem to napsal srozumitelně,tuto úpravu jsem dělal asi před třemi roky a jsem starší člověk a ta paměť hrůza.Ale co vím určitě od této doby nevím co je to muška na přední přístrojové desce.Kdo to nemá,všem vřele doporučuji.Až bude zima jsem připraven filtry vyčistit.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
zatím jsem nepozoroval nějaké potíže s vodou.Samotný filtr je dost porezní.Já mám auto garážované a při jizdě za deště jsem nepozoroval nějaké podstatné změny.Jenom pocení zadních bočních oken,ale to je bolest malých aut.Okna bočních oken se mi potí i za vlhkého počasí a to neprší.Miloš píše:Mušky a různý drobný hmyz trápí v interieru i mě. Jak je to prosím s
dešťovou vodou, nemohou filtry nasát vlhkost a snížit průchodnostvzduchu.
Děkuji

a já myslel že je to dělá pouze Matízpetrm píše:To je bolest Korejských aut nejen těch malých mě se třeba mlží Lanos za vlhka jakmile vypnu ventilátor nebo mám zapnutý vnitřní okruh a stará škodovka 105 co ještě k tomu mám ani náhodou
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Re: Dotaz na V. Brouska
Doplnění:Václav Brousek píše:Určitě rád předám své zkušenosti.Ido píše:Zdravím, ještě na starém fóru jste se zmiňoval o instalaci filtru z Felicie do větrání. Šlo by se k tomu ještě jednou vrátit a uvést podrobnosti? Děkuji mnohokrát.
Tak tedy je nutno zakoupit dvě filtrační vložky s Felicie.Pozor na cenu,když jsem to dělal já,byli mě nabízeny dva druhy s různou cenou.Záleží na Vás které zakoupíte,ale pro můj účel zamezit vnikání hmyzu do vozu postačily ty levnější.
Je potřeba demontovat přední stěrače(před demontáží si uvědomit v jaké jsou poloze-na tuto polohu je potom namontovat zpět) a povolit plastovou mřížku která je tuším asi na 6 šroubkách.Nevím to nyní přesně,auto mám v garáži a utíkat tam nyní nebudu.Po povolení šroubků/křížový šroubovák/odklopíme celý plast do leva/stojíme proti vozu/ a hadičku od odstřikovačů jsem nesundaval,je to zbytečné.Potom přiložíme jeden filtr na otvor sání a na druhý, menší otvor druhý filtr,který zastřihneme ,aby přesahoval přes otvor a nemohl propadnout dovnitř.Potom přiklopíme plastovou mřížku zpět ,která přimačkne oba filtry a zpětnou montáží uvedeme vše do původního stavu.
Doufám že jsem to napsal srozumitelně,tuto úpravu jsem dělal asi před třemi roky a jsem starší člověk a ta paměť hrůza.Ale co vím určitě od této doby nevím co je to muška na přední přístrojové desce.Kdo to nemá,všem vřele doporučuji.Až bude zima jsem připraven filtry vyčistit.
šroubků je 9,z toho 5 je schováno pod plastovými zátkami.
Na filtru jsem vystříhal uprostřed kolem obvodu drážku a filtr jsem zasadil do prostředního otvoru.Druhý filtr je položen na otvor a přitlačen plastovým krytem.
Jak jsem psal úpravu jsem prováděl před třemi lety a zapomínám.Tím se omlouvám.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
při zapnuté vnitřní cirkulaci vzduchu se časem potí i velké auto. Prostě jak se dýchá, tak se zvyšuje vlhkost vzduchu a nachladnějších sklech to kondenzuje. Není to bolest korejských aut. Stejné je to i v italských, švédských a francouzských. 

Na Nexii vzpomínám v dobrém
, ale MPV je MPV
neválí se vám v garáži nepotřebná SPZ - v mé sbírce je pro ní místo,

neválí se vám v garáži nepotřebná SPZ - v mé sbírce je pro ní místo,
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
neslo by to nejak podobne aj na lanosa??



http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01

Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01

Bohužel na Lanose neumím poradit,nejsem mechanik Daewoo a konstrukci průduchů do Lanose neznám.Jenom jsem měl za to,že dražší auta mají toto již vyřešeno.Blue Lanos píše:neslo by to nejak podobne aj na lanosa??![]()
Chce to zjistit ,kudy se nasavá vzduch do vozu a potom zamezit průniku nečistot.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Na lanose je to podobný jen sem se ještě nedostal k tomu abych se do toho pustil a pak dal návod . Lanos nasává vzduch uplně stejně a je tam dokonce i místo
jednou se k tomu snad dokopu jinak mlžej se fakt asi všechny dnešní auta co sou utěsněný kvůli přístupu vzduchu zvenčí o výkendu sem měl půjčenýho Off roada http://www.Ssangyong.cz sice taky Korea ale za 1,2 milionu a ve čtyřech jak pršelo tak se taky mlžil takže se každou chvíli zapínalo odmlžování ale na druhou stranu to trvalo 20 vteřin a bylo to zase OK na 30-50 kilometrů
je to asi daň za to že když před námáa jede nějakej smraďoch tak si zapneme vnitřní okruh a nic nám nejde do auta 



Petře já vnitřní okruh nezapínám a přesto se okna mlží dost.Hlavně při obsazení 4 osobami.Fakt jsem to u Favorita nepozoroval tak často.petrm píše:Na lanose je to podobný jen sem se ještě nedostal k tomu abych se do toho pustil a pak dal návod . Lanos nasává vzduch uplně stejně a je tam dokonce i místojednou se k tomu snad dokopu jinak mlžej se fakt asi všechny dnešní auta co sou utěsněný kvůli přístupu vzduchu zvenčí o výkendu sem měl půjčenýho Off roada http://www.Ssangyong.cz sice taky Korea ale za 1,2 milionu a ve čtyřech jak pršelo tak se taky mlžil takže se každou chvíli zapínalo odmlžování ale na druhou stranu to trvalo 20 vteřin a bylo to zase OK na 30-50 kilometrů
je to asi daň za to že když před námáa jede nějakej smraďoch tak si zapneme vnitřní okruh a nic nám nejde do auta
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Jo při čtení těhle článků mě to napadlo proč to je. Asi to bude tím že je opravdu docela dobře utěsněná kabina a vzduch tam vstupuje jen přes topení a odvětrání je malé kvůli tomu aby ten vnitřní okruh měl smysl a nenasával se tam smrad zvenku takže to špatně ventiluje kdežto starý auta neměli žádnej vnitřní okruh a spoustu větracích děr v karoserii a bylo v nich cítit všechno ale dobře větrali takže se nemlžily asi to bude tím 
