Chcel by som požiadať o radu. Netýka sa to síce daewoo, ale niektorí mi určite budú vedieť poradiť. Potrebujem zatmeliť preliačeniny na chladení a neviem, čo na to použiť, pretože bežné autotmely zrejme nemajú takú teplotnú odolnosť.
Je to mechanické chladenie na motore. Osadené je okolo hláv a má v sebe 2 vrtule hnané remeňom od motora. A keďže má 30 rokov a už pár krát popraskalo a následne bolo zvárané, tak ho mám strašne dokryvené. Pokúšal som sa to vyklepať, ale viac-menej sa to nedá, lebo z vnútra tomu bránia niektoré časti. Takže som dosiahol niečo akotak vyrovnané a ten zbytok som myslel zarovnať tmelom, aby som dosiahol rovnú plochu a mohol to nalakovať. Ale keďže je to rovno na motore, tak by sa klasické prípravky asi uvarili. Aspoň si myslím, lebo sa v tom vobec nevyznám
Alebo ak viete poradiť niečo iné, ako na to...
Napadá mi Lukopren S 9780 který odolává teplotě krátkodobě +300 jinak standrtně +250, ale je to furt plastické, myslím, že nestvrdne Kupoval jsem 80ml za 58,- Kč Jinak jak lítá "Hadraplán" ???
Momentálne nelieta...Budúci týždeň mi majú dodať nové plachty, takže teraz ošetrujem kostru, aby som to nedával na hrdzu. Ale nemám na to čas, takže postupujem pomaly. Neviem, či to vobec túto sezónu stihnem
Ale ak by som to nevydržal, tak možem lietať s naháčom
Ja som asi nepochopil čo zu vlastne riešite.Motor má to chladenie preto aby sa nezohrial na viac ako 100stupnov.Viac by nemal dosahovať na tých plechoch.Ináč by aj farbu spálilo.Vyššia teplota bude len na výfuku .Na tých plechoch jedine ,že prestane chladiť a to potom zadrieš aj tak.Ked vydrží farba tak aj tmel.