Nitro vs. Ivanova Nexia

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Odpovědět
Peter S
Příspěvky: 89
Registrován: ned bře 19, 2006 21:08

Nitro vs. Ivanova Nexia

Příspěvek od Peter S »

Posledné úpravy na tej Nexii sa mi zdajú zbytočne drahé a výkon zvýšia málo.
Vrazil by som tam nitro za pár tisíc, a výkon by šiel hore omnoho viac. Pritom si sám človek vyberá kedy a ako ho použije a preto pri rozumnom použití to šetrí motor napr. oproti použitiu turba, ktoré motor ničí v zásade stále.
Reklama
 

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3598
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

DELETED //by Author//
HOCIAKA UPRAVA CI SNAHA O ZVYSENIE VYKONU MOTORA SKRACUJE JEHO ZIVOTNOST
..a to treba mat na pameti vzdy, ked clovek ide nieco "tunit"..
Naposledy upravil(a) JRD McLAREN dne pát bře 23, 2007 23:33, celkem upraveno 1 x.
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Uživatelský avatar
Petr S.
Příspěvky: 3871
Registrován: stř zář 20, 2006 21:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr S. »

too JRD to turbo tam sice jde namontovat,ale 2.0 16V a 2.0 16V Turbo se přeci jen trošku liší. Turbo motor má jiné písty,jiné vačky a myslím že i klivkova je trošku jiná. Vždyt je tam v serii rozdíl 54PS! Jinak uznávám taky,že turbo je 100krát lepší jak Nitro. Jo a Ivane máš to moooooc pěkný. Ten motor bych chtěl taky dát do své Nexie. Docela si dokážu představit ty vykulence v koktáfkách TDi jak nechápou,že tě nechytí. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3598
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

..kluka je na 100% rovnakaa, a vacky tiez.. (casovanie ale uz neviem)
..a co sa tyka piestov.. to som si neni uz isty..ale pokial ma motor c20xe "rovnu plochu piestu"..
tak tam TURBO ide dat bez nutnosti ich vymeny...
..niektore "atmo-OPLE" mali piesty z miernov vypuklinov, a tam by turbo neslo..
(teda islo ...nachviilu..:mrgreen:)

..niekde na nemeckej stranke som cital, a kukal na fotodokumentaciu,..
..a na motor C20XE bez uprav dali Turbo z -LETu..
a motor slapal..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Peter S
Příspěvky: 89
Registrován: ned bře 19, 2006 21:08

Příspěvek od Peter S »

JRD, niečo si o tom naštuduj, kým začneš trepať nezmysly...Turbo stojí viac peňazí ako nitro a pritom zvyšuje výkon trvalo, t.j. tiež trvalo ničí motor.
Nitro sa zapína iba pri požiadavke vyššieho výkonu a teda motor trpí omnoho menej! V prípade kvalifikovaného použitia je omnoho efektívnejší, lacnejší a šetrnejší ako turbo.
V podstate ide o to, že Ivan vyhadzuje prachy za niečo, čo zvýši výkon relatívne málo. Viem že je to kvôli šprintom, ale v zásade je to nezmysel...
Najefektívnejšie zvyšuje výkon nitro a pretože sa používa iba cielene tak aj najmenej ničí motor. Báchorky o tom že motor vybuchne sú blbosti - motor si výrazne poškodí iba analfabet ktorý o tom nemá ani potuchy - ale ten si skurví motor aj bez zvyšovania výkonu.
Naposledy upravil(a) Peter S dne čtv bře 22, 2007 21:17, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3598
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

DELETED //by Author//
Naposledy upravil(a) JRD McLAREN dne pát bře 23, 2007 23:35, celkem upraveno 1 x.
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Uživatelský avatar
Petr S.
Příspěvky: 3871
Registrován: stř zář 20, 2006 21:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr S. »

Peter S píše:JRD, niečo si o tom naštuduj, kým začneš trepať nezmysly...Turbo stojí viac peňazí ako nitro a pritom zvyšuje výkon trvalo, t.j. tiež trvalo ničí motor.
Nitro sa zapína iba pri požiadavke vyššieho výkonu a teda motor trpí omnoho menej! V prípade kvalifikovaného použitia je omnoho efektívnejší, lacnejší a šetrnejší ako turbo.
V podstate ide o to, že Ivan vyhadzuje prachy za niečo, čo zvýši výkon realtívne málo. Viem že je to kvôli šprintom, ale v zásade je to nezmysel...
Najefektívnejšie zvyšuje výkon nitro a pretože sa používa iba cielene tak aj najmenej ničí motor.
Jenže když chceš používat NITRO,tak musíš ten motor dost upravit!!!! Jinak ti taky hrozí,že ti exploduje,což u TURBA nehrozí! Jo a jinak to turbo tam opravdu jde,motory jsou totožné. Je vidět,že u Opla mysleli. :lol: U oktávky 1.8 20V tam turbo dát nejde,protože se od turba dost liší.
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
Peter S
Příspěvky: 89
Registrován: ned bře 19, 2006 21:08

Příspěvek od Peter S »

Práveže pre mierny nárast výkonu a občasné používanie nitra sa motor nemusí upraviť vôbec.
Iba pre veľké zvýšenia výkonu sa robia rôzne náročné úpravy motora - ale to je pri každom zvýšení výkonu.
Nitrom si zničí motor iba magor ktorý sa nevyzná - rozumné použitie omnoho menej škodí ako turbo...Okrem toho flašky sa dajú vcelku lacno doplňovať plynom.
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3598
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

DELETED //by Author//
Naposledy upravil(a) JRD McLAREN dne pát bře 23, 2007 23:35, celkem upraveno 1 x.
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Noxx
Příspěvky: 114
Registrován: čtv pro 08, 2005 22:50
Bydliště: BA

Příspěvek od Noxx »

JRD McLAREN píše:...he...
odkedy robim v Porsche...taq uz som si neni isty ..ze xem motor koncernu VWG..
..
napr. nova 1.4 TDI z vykonom 140HP je vraj uuplne super, co sa tyka vykonu a spotreby..
..akurvat to vyrabaju zo zivotnostov cca 100 - 120 tis.km a potom do storu..
..a to mi hovoril kolega, ze "novy motor" z 6tis nabehanych, "odj*bali" pri emiske..
..kde to treba vytocit "co to daaa"..ze to bola takaaa rana..ze im "stolicka nadskocila"..
takto kydat na svojho zivitela :mrgreen: ... ale nee aku pracu tam mas ? :)
...
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Peter S píše:JRD, niečo si o tom naštuduj, kým začneš trepať nezmysly...Turbo stojí viac peňazí ako nitro a pritom zvyšuje výkon trvalo, t.j. tiež trvalo ničí motor.
Nitro sa zapína iba pri požiadavke vyššieho výkonu a teda motor trpí omnoho menej! V prípade kvalifikovaného použitia je omnoho efektívnejší, lacnejší a šetrnejší ako turbo.
V podstate ide o to, že Ivan vyhadzuje prachy za niečo, čo zvýši výkon relatívne málo. Viem že je to kvôli šprintom, ale v zásade je to nezmysel...
Najefektívnejšie zvyšuje výkon nitro a pretože sa používa iba cielene tak aj najmenej ničí motor. Báchorky o tom že motor vybuchne sú blbosti - motor si výrazne poškodí iba analfabet ktorý o tom nemá ani potuchy - ale ten si skurví motor aj bez zvyšovania výkonu.
Koukám, že Peter S is back ...

Ano, souhlasím, že v zásadě je nesmysl investovat do auta. Jsou to vyhozené peníze, které se Ti nikdy nevrátí. Moje úpravy nejsou jen a pouze kvůli sprintům. Chci si vychutnat 180 koní kdykoli to potřebuju, chci mít 0-100 km/h za 6 sekund a chci mít přebytek výkonu kdekoli to budu potřebovat. Nepotřebuji nitro, nepotřebuji si někde na 20 vteřin ukázat, jak to super jede, když ve skutečnosti nejede. Nitro si dá na 1,5 16V jen chudák, který neví, jak zaujmout. Nitro je drahé, použití riskantní. Nicméně Tobě, pane kolego, nikdo nebrání, abys nitro používal... Já se ale jen budu smát, až mě ve 250 km/h na dálnici předjedeš a budeš si s vytřeštěným zrakem užívat svých 20 vteřin vítězství :lol: Takhle to vidím já, Ty to asi vidíš jinak, ale co člověk, to názor...

A myslím, že Ti může být srdečně jedno, "za co Ivan vyhazuje prachy", protože to jsou jeho peníze... 8)

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Peter S
Příspěvky: 89
Registrován: ned bře 19, 2006 21:08

Příspěvek od Peter S »

No, vidím že JRD a Ivan majú značné medzery v znalostiach...
Do Nexie 1,5 16 V by som nedával ani turbo, ani nitro, ani kompresor, ani nič - pretože ten motor to takmer určite dorazí...rovnako ako tú hračku v Octavii 2l 20 V...
Ale povedzme že mám slušný motor 2 liter, ten má napr. 150 koní a ja to chcem navýšiť o 20-30 koní...
Potom môžem ísť na to ako Ivan - chip, sanie, výfuk, možno vačka, atd. - je to drahé a zvyšuje to výkon nastálo t.j. nastálo to spoľahlivo ničí motor.
Alebo tam vrazím turbo alebo kompresor - je to drahé, zvyšuje to výkon nastálo - teda nastálo to ničí a zničí motor.
Alebo tam vrazím fľašku nitra - je to určite najlacnejšie a určite to najmenej ničí motor, pretože výkon to zvyšuje iba v práve vtedy keď treba. Za normálnych okolností to jazdí s normálnym výkonom a motor sa šetrí! Pokiaľ vodič nie je úplný magor, tak sa nič nemôže stať a za málo peňazí je krásne regulovateľné navýšenie výkonu práve vtedy keď to treba.
Uživatelský avatar
GHOST
Příspěvky: 351
Registrován: stř kvě 24, 2006 08:50
Bydliště: Revúca, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GHOST »

Už keď ste sa tak rozbehli, prejdime k reálnym cenám. Ko
ĺko koho a čo reálne vyšlo....
Daewoo Nexia 1,5 GLX 16V 1996
ABS, ABG, El.okná, el.anténa,klíma
Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

Petr S: Názor máš takovej jakej máš.....JRD a Ivan do aut dělají dostatečně na to aby o tom něco věděli....před nějakou dobou jsme četl o chlapíkovi, co si nechal přečipovat Passata a Omegu a obě auta mu s s chipe a dalšími úpravami rpo zvýšení výkonu vydržela 400 000 km (ověřeno úředně) najetých takže pokud se udělají tyto úpravy dobře, a nepochybuji o kvalitě Ivanoma auta (co jsem měl možnost loni na srazu vidět) a JRD (kdy nepoznáš, že jeho Nubira 3 byla bouraná), tak se není čeho bát....pokud ti to udělá fušer, tak máš po motoru za chcilku....howgh 8)
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Bajo
Příspěvky: 49
Registrován: úte říj 03, 2006 21:21
Bydliště: Engerau (BA obvod 5)

Příspěvek od Bajo »

Ja sa vydavam tiez cestou Ivana. a o Nitre nechcem ani len pocut.
Nexia 1.5 OHC, vzduch filter Green,. radio a repro Kenwood, podsvieteny interier na cerveno.
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“