brzdy - problém

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Odpovědět
Pavel Beneš
Příspěvky: 310
Registrován: pon črc 04, 2005 19:56
Bydliště: Sokolov - Oloví

brzdy - problém

Příspěvek od Pavel Beneš »

Tak chlopi teď se ukažte. Mám takový problém (kromě toho že mi jde blbě L tak možná někde bude chybět)

V roce 2004 mi auto v DE neudělalo TÜV kvůli velkýmu rozdílu v brzdné síle na zadní nápravě, tady samozřejmě žádný problém (40 procent)
Levý mi brzdilo hrozně málo
2006 komplet nový brzdy (pakny, prasátka, bubny, lana, výměna kapaliny), kompletní seřízení a hybaj na zkoušku brzd (jakštakš).... jenže pak STK a zase na Hov.. (úplně to samý, zadek brzdil málo, evý skoro vůbec).
Když prudce hopnu na brzdu, brzdí,ale po chvilce jakoby slábne a když stojím a zabejčím, prošápnu pedál na doraz (nevím jestli to není u ABS normální), ale prostě havně na sněhu/ledu jde cítit, jak účinek sábne.

Kde je ten zakopaný pes (nepište blbosti jako špatná kapalina zvodnatělá, nebo špatný obložení atd.Všechno nový + značková DOT4) Mám obavu na brzdovou pumpu (válec) nebo žeby přímo v ABS...?? Help!!!
Divný je, že pedál je trochu měkký ikdyž je to odvzdušněný a dá se prošlápnout....Dík za každou radu....


Kdyžtak jak se rozebírá to silové ovládání ABS (serva či co to je..) a vaše poznatky Díííííííííííííííííík...
Černá met. Nubira Wagon SX 1998, 2 airbagy, ABS, Klima, komplet v el.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

brzdy

Příspěvek od Serpico »

...to Pavel Beneš to je otázka na palikxe ale pokusím se - ABS se u nexie odzvdušnuje taky ( nevím u nubiry) , dva odvzdušnováky ( a pozor na kónusy, ty nám dali zabrat, než jsme sehnali ty pravý ) - navíc ABS není křížem ( jako u nexie bez ABS ) ale předek a zadek - hlavní brzdový válec a okruh zadních brzd....
zkusil bych odzvdušnit ABS pokud najdeš odzvdušnováky ( to by napovídalo problému hlavního brzdového válce a pak výměna hlavního brzdovýho válce - kolik má jak je starý...dobrý pořízení, jinak jsem zvědavý na palikxe ( jeho vyjádření )

mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Uživatelský avatar
Josef
Příspěvky: 25
Registrován: čtv lis 04, 2004 21:44
Bydliště: Opava

Příspěvek od Josef »

nejsem sice odborník přes Daewoo mam ji jen dva roky, ale předtím jsem měl spoustu starších aut převážně Renaulty, Takže odvozuji od nich snad se moc neseknu myslím si že problém bude v hlavním brzdovem válci jemně propouští a tím ten pokles brzdného učinku zkuz při brždění na doraz několikrát sešlápnout brzdu na doraz výce se natlakuje a pokud se při brždění opět projeví ubytek brzdné síly tak je to válec vzduch by při tom brzdil minimálně nebo vůbec. Potom mě ještě napada jedna možnost kterou jsem u rencka řešil taky a to omezovač brzdného učinku zadní nápravy, netěsnil a tlak se na jedno kolo přenes víc jak na druhé.
Nevím jestli ti to pomuže, ale snaha se cení :D
Uvidíš co na to zkušenější mechanici kteří znají Daewoo více jak já.
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 2002
Registrován: stř zář 29, 2004 14:54
Bydliště: KLECANY

Příspěvek od Tomáš »

ABS odvzdušňovák má , taky jsem ho hledal , ale tím to asi nebude , řekl bych ta pumpa ( hlavní brzdový válec ) . Dá se sehnat i sada těsnění , ale je otázka zda není lepší celý válec...

omezovač zadní nápravy to nemá , vím co myslíš ( Josef) , měl jsem to zadřený u žigulíka , takže právě brzdil furt zadek víc ( jako kdyby byl naloženej) , ale u aut s ABS už to nenajdem......
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

brzdy

Příspěvek od Serpico »

..to Beneš spravovat hlavní brzdový válec nemá smysl, korejci mají těleso pumpy z hliníku - vnitřní povrch válce upravený a provozem prodřený - moje zkušenost -.....na ABS a odvzdušnováky jsem tě upozornil právě proto, že při mírně nětesnící pumpě dva okruhy - ABS předek a zadek - dojde k zavzdušnění právě taky u ABS a to nepracuje,
pumpu šacuju na 3 000 až 6 000 Kč - dej tam ale originál a pozor na utěsnění plechovýho bubnu posilovače - na něm drží pumpa - nový těsnění - navíc přidávám dobrou adresu na na náhradní díly czdrafel@volny.cz tel 608 278 722 nebo 222 541 704 máme tam 20% slevu po informaci že jsi z nettu - a prodávají originál díly...

mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Pavel Beneš
Příspěvky: 310
Registrován: pon črc 04, 2005 19:56
Bydliště: Sokolov - Oloví

Příspěvek od Pavel Beneš »

no právě, bojím se toho, že výměna gumiček v pumpě nebude to pravý ořechový, dělal jsem to tak u meďáka a bylo to od výměny kapaliny po výměnu (cca 2 roky...)a nanovo...

no a za pumpu 3600 to je darda, když to spočítám, vyšla mě už celkem draho mrška...

tak jo, díky za rady...
(jak se ukazuje, každá rada je draháááá)
Černá met. Nubira Wagon SX 1998, 2 airbagy, ABS, Klima, komplet v el.
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“