Pozor ten zigol ma Bckovy motor a je schopny to nalozit az se hambim i moji Lege von totiz kabat nekdy klame a tohle auto je pro zabavu jeho majitel vlastni VW Tuareg
Tak spotreba je vysoka nikdo to nemneril ale zere jako krava ale jede Te Viper ma mensiu spotrebu jako Zigul A ten pontiac je taky dobry papkac Najlepsi je Lanosik ktery ted prosel velkou upravou karoserie,hudba ,motor coskoro ho nafotim a uvidis Apropo vetsina z nich je na LPG dokonce i Ziga
Tak jednou jsem jeli po dalnici s Octavkou 1,6i a jedeme si pekne 160km/h v pravym pruhu a najednou nas s tichym brmulavym zvukem predjizdi zigul...podrazujeme a hned za nim, jak nas spatril slapnul na to, basy za nim se lehce zvysili octavka rvala jeli jsme 200km/h a zigul se porad vzdaloval, s potupou jsme se zaradili zpet do prava...
Takze to byl muj zazitek co se tyce toho ze auto nejede jen tak jak vypada...
Kdyz uz bych mel vybirat z techto sportovnich aut jako: Ford Focus ST,Opel Astra OPC,VW Golf V GTi,Renault Megane Sport,VW Golf V R32,Skoda Octavia II RS a mozno taky Subaru Impreza WRX STi a Mitsubishi Lancer Evo,tak by asi Octavka byla na nekde vzadu,na prvnim miste u me Golf V R32...
Tak z tech co pises by to pro me byla Impreza ci Evo... Ale kolik stoji oproti Oc RS? Jinak ten golfik no...moc ho nezmenili a vetsi charakter ma podle me spis to Subaru ci Mitsubishi.
No Impreza nebo Evo se pohybuji skoro ve stejne cene jako Octavka,ale ceny nahradnich dilu a spotreba je opravdu silena... Golf R32 je neskutecny delo,ale mozna by bylo lepsi GTi a trcohu ho nadupat...
Ok, tak vsechno zere kdyz na to slapes... A jinak si asi nouhuzel necham zajit chut, ale nezlobil bych se za EVO...
Golf je sice delo, ale pro me celkem okoukany, spis takovy vajicko...to treba takova A3 je daleko hezci. Sestra ji ma (1,6i) a nemuze si ji vynychvalit a to je spis ohledne aut "chlap" jestli vis jak to myslim...