asi pred mesicem nam zacala svitit kontrolka CHECK a pri jizde na 5. stupen auto netahlo, nebylo to vzdycky ale obcas proste pri pridani plynu jakoby bylo auto prechlastany zacalo zpomalovat.
Pred tydnem uz jsme do prace nedojeli a zustali v poli, napred neslo dlouho nastartovat, ale asi po pul hodine zase naskocilo a podarilo se dojet do servisu.
Tam nam po pripojeni na diagnostiku rekli ze je spatny opticky snimac otacek motoru, protoze nam nebyli shopni mezi svatkama auto opravit a novy snimac mel stat 4500 zkusili jsme si ho sehnat sami s tim ze si ho vymenime sami.
Spolu se snimacem jsem objednal i vicko rozdelovace a kdyz dily dorazili tak jsme se pustili do vymeny. Vymena byla bezproblemova, vsechno slo pekne rozebrat i slozit, navic uhlik ve vicku byl uplne vypalenej tak jsem byl po vymene a slozeni spokojenej ze to uz musi jet.
No ale nejede. Kontroloval jsem jestli nemam prohozeny kabely ke svickam, nemam obracene vicko rozdelovace, ale vsechno je dobre.
Zkouseli jsme cistit svicky, zkouseli jestli davaji jiskru, jestli ji davaji ve spravnem poradi 1-3-2 a vsechno je dobre. Benzin je taky citit a po neuspesnem startovani jsou i svicky cely mokry.
Dal jsme premysleli o imobilizeru, ale ten by mel odpojit palivove cerpadlo a snad ani jiskru by nemel davat.
Tak jedine co nas napada je predstih. Preci jenom ten kotoucek co se otaci v optickem snimaci i kdyz ma zamek, tak se s nim da o milimetr otocit (na obvode). Je to mozne aby se tim rozdrbal predstih? Jak ho nastavit kdyz nejde motor ani nastartovat? Stroboskop jsem sehnal ale kdyz blikne na tak nizkych otackach tak ta ryska neni vubec videt

Napada vas jeste nejaky jiny duvod proc nejde nastartovat?