Je dobry taky vzit si nekoho na okouknuti jestli to nebylo lakovane, nekdy je to k nepoznani, ja takhle pomerne casto jezdim do bazaru
Na Krtka nedej, je zapšklej
AKRI - (byl) Muž z Ria ! AVEOtici všech zemí, spojte se
Tak jsem se byl projet. Bylo to super. Přejel jsem snad všechny hrboly, co na cestě byly (na Krtkovu radu), nikde nic nevrzalo. V bazaru autíčko mají jen na protiúčet, ale pan majitel by prý snad nic nenamítal, kdybych ho dal prohlídnout do autorizovaného servisu... Má to smysl????
Jenom, když jsem se rozjížděl, tak jsem slyšel od zadních kol takový šustivý zvuk. Pan bazarník mi říkal, že je to špína na kotoučích, která se ojede... Po jízdě už jsem to neslyšel... tak snad měl pravdu.
Juknul jsem na spodek, nikde nic orezlého, jenom trošku poslední díl výfuku...
Už jsem dost nahlodanej, že si ho koupím... Co ještě zkontrolovat?
Zrejme nie spina, ale mierna povrchova korozia... To je bezne, ked sa s autom dlhsie stoji. Par zabrzdeni to vyriesi.
Inac cena nie je zla, vybava vyborna, 1.8 motor je delo... A ak to poistis aj tym servisom, hadam by to malo byt OK.
Šel bych do toho....s výfukem si starost nedělej, to je dost běžný,řekl bych. A nový výfuk nestojí tolik.
Daewoo Nubira Kombi 1.6SX,r.v. 99 střední výbava, stříbrná, tuning výfuk, 205/50 R16 al. kola Zender, RMG Sony
Daewoo Nubira Sedan 2.0, r.v.98 (do provozu 2001), plná výbava, tmavě modrá metalíza, MP3 CD rádio.
né nestojí... 8990 kč. Druhovýroba na Lacetti zatim neni Ale asi bych do toho šel. Mně vejfuck vydrží doufam alespoň jěště 2 rocky. Nožná si slyšel vzadu hučení náprav, ty jsou dost hlučný. Vlastně jsou hlučnější než motor i než aerodynamickej zvuk. Jinak je to celkem tichý auto. Akorát lidi vzadu na dálnici (160+ km/h) musej mít víc nahlas rádio přez ten randál.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Já jsem soudil podle cen Nubiry, kde nás výfuk vyšel asi na 2500 i s montáží. Ale kdyžtak si tam můžeš šoupnout laďak,ten je levnější než originál
Daewoo Nubira Kombi 1.6SX,r.v. 99 střední výbava, stříbrná, tuning výfuk, 205/50 R16 al. kola Zender, RMG Sony
Daewoo Nubira Sedan 2.0, r.v.98 (do provozu 2001), plná výbava, tmavě modrá metalíza, MP3 CD rádio.
S vyfukom by som sa vobec netrapil, kazde Lacetti (aj Kalos) ma uz po roku na vyfuku povrchovu koroziu. Ale to nic neznamena ohladne funkcnosti. Je to len mala dizajnova vada, kto chce, nech si ho nastrieka nastrieborno sprejom za 80 Sk.
Jakmile se vlastník vrátí, zajedeme do servisu a bude to. Snad mi ho nikdo nevykoupí
Jinak, o poslední díl výfuku mi až tak nešlo. Na Racerovi jsem ho měl cca 9,5 roku a v pohodě:-) Pak upadl... Zato teďka mám už druhej a už je zase rezatej jako blázen:-)
Ještě jsem se chtěl zeptat, jak přesně funguje TCS. V bazaru mi říkali, že to auto má TCS, jenže mi to moc nevysvětlili:-) Díky.
TCS by mělo přibrzdit protáčející se kolo a přenést tak výkon na druhé, které stojí, třeba za mokra nebo na sněhu.
Taky jsem docela zvědavej, jak moc bude nebo nebude v zimě fungovat, zatím jsem ho včera nechtěně vyzkoušel na mokré trávě. Při slabém přidání plynu ubrzdit kolo zvládalo, ale pokud ho dáš víc, tak ani náhodou a hrabe.
Narozdíl od jiných aut nejde vypnout, jo a taky pokud jeho kontrolka svítí, prý je rozbité a ne jako u škodovky v činnosti.
Ozval se mi vlastník auta, prý s prohlídkou v servisu nemá žádný problém. Jakmile se vrátí z dovolené, tak to podniknu a když nebude problém, tak si ho koupím.
Kam do servisu v Praze? K Dojáčkovi, nebo Srba Servis, nebo úplně někdo jiný? Díky všem.
Já si taky myslím, že domluvit se přes forum s Palikxem a s Petrm a pak u nich objednat prohlídku by neměl být až takový problém a kluci ti určitě řeknou pravdu! Oni dříve byli autorizovaný na Daewoo a i nadále Daewa servisujou. Je to Pod pekařkou (v Libni) a určitě najdeš na foru kontakt, nebo to vem přes SZ.