Shell V-power

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
MisoSz.
Příspěvky: 16
Registrován: stř čer 07, 2006 12:49
Bydliště: Zilina

Shell V-power

Příspěvek od MisoSz. »

Zdravim vsetkych!
Rozmyslam,ze by som do svojho Tica vyskusal natankovat Shell V-power 100 oktanov.....Skusal to uz niekto?Neublizi tolko oktanov motoru?Nerad by som si ho dokaslal....
Reklama
 

Ondras
Příspěvky: 1623
Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
Bydliště: Ostrava Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondras »

Neuškodí na 100%. Kromě pročištění ventilů a vnitřku motoru to nebude mít valného významu oproti VP95. Ovšem VP95 je např. v Matizu poznatelně lepší než běžný Natural 95. Snad i Ticu bude chtunat.
|\/| /\ '|' | '/.

byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
MisoSz.
Příspěvky: 16
Registrován: stř čer 07, 2006 12:49
Bydliště: Zilina

Příspěvek od MisoSz. »

VP95?To ako ze ma 95 oktanov?Lebo ja tam chcem dat 100oktanovy....
Ondras
Příspěvky: 1623
Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
Bydliště: Ostrava Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondras »

MisoSz. píše:VP95?To ako ze ma 95 oktanov?Lebo ja tam chcem dat 100oktanovy....
Ano VP95 ma oktanové číslo 95. S VPR100 nepoznáš rozdíl oproti VP95, kdežto s VP95 poznáš rozdíl oproti Nat.95. Tak. Nicméně pro rychlé pročištění motoru není na škodu VPR100 nataknovat. Pro dlouhodobé ježdění to narozdíl od VP95 nemá význam.
|\/| /\ '|' | '/.

byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
MisoSz.
Příspěvky: 16
Registrován: stř čer 07, 2006 12:49
Bydliště: Zilina

Příspěvek od MisoSz. »

tak ja tam teda natankujem VP100,ale chran ta alach ak mi to daco spravi s motorom :-)...
Uživatelský avatar
Vazoun
Příspěvky: 3622
Registrován: sob dub 22, 2006 11:27
Bydliště: Dolní Poustevna Vilémovská 381
Kontaktovat uživatele:

Zkušenosti má

Příspěvek od Vazoun »

Bud bez obav - MisoSz - Ondráš, má znás nejvíce zkušeností,ten co poradí
nebo doporučí je vždy na 100%. O tom se ještě na tomto foru přesvědčíš
naozaj osobně :lol: :lol: Zdraví- " Vazoun " :P
----------------------
Člen Matiz clubu reg.čís. 20
Uživatelský avatar
Badger
Příspěvky: 753
Registrován: úte dub 25, 2006 17:28
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Badger »

Tankuji do Matízka již jen výhradně VP95 a jsem s ním velice spokojen - s chodem motoru, výkonem ;) takže na něj jezdíme pořád a ještě k tomu sbíráme bodíky :lol:
VP100 jsem nezkoušel tankovat, ale jak se zde píše, tak určitě neuškodí! Psal jsem ohledně toho i dotaz na Shell a ty mi toto potvrdili :)
Daewoo Matiz S 0.8L r.v. 1999, sport. pružiny -30mm, svíčky Brisk Tuning, přímé sání Green, sportovní výfuk Ulter Sport, přední čirá optika s černým vnitřkem, bílé blinkry, čiré mlhovky, zadní červenokouřová optika a na dalších úpravách se stále pracuje :-)
MisoSz.
Příspěvky: 16
Registrován: stř čer 07, 2006 12:49
Bydliště: Zilina

Příspěvek od MisoSz. »

Ved ja mu verim,hadam by tu nikto nechcel ublizit nasim milacikom :-)....k tomu tankovaniu som sa zatial nedostal,az v piatok,tak potom napisem,chcem uplne az skoro do dna vyprazdnit nadrz a este cakam na peniaze,tak potom sa ozvem....zatial diky moc pani,pekny den
Uživatelský avatar
Badger
Příspěvky: 753
Registrován: úte dub 25, 2006 17:28
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Badger »

Hned jak natankuješ a budeš mít první poznatky, tak je sem určitě napiš ať jsme zase o něco chytřejší!!! ;)
Daewoo Matiz S 0.8L r.v. 1999, sport. pružiny -30mm, svíčky Brisk Tuning, přímé sání Green, sportovní výfuk Ulter Sport, přední čirá optika s černým vnitřkem, bílé blinkry, čiré mlhovky, zadní červenokouřová optika a na dalších úpravách se stále pracuje :-)
MisoSz.
Příspěvky: 16
Registrován: stř čer 07, 2006 12:49
Bydliště: Zilina

Příspěvek od MisoSz. »

no tak som natankoval VP ale ze by to dako o moc lepsie tahalo neviem,ani sa mi moc nezdalo.Mozno pre to,ze som tam mal este par litrov (nie moc) stareho benzinu a dalsie tankovanie som mal na Esse.Mozno keby som ho natankoval viac krat,ale takto sa mi dky moc velky rozdiel nezdal.....alebo mozno keby som natankoval VP raceing,tak by to daco robilo....no nic,aj ked som nepocitil velke zlepsenie,aj tak budem asi dalej tankovat VP.....a este som sa chcel spytat kolko oktanov ma VP?VP racening ma 100 a normalny VP ma kolko?
Ondras
Příspěvky: 1623
Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
Bydliště: Ostrava Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondras »

Jmenuje se Shell V-Power 95, takže má oktanové číslo 95. Změny pocítíš pouze tehdy, kdy po 2-3 nádržích VP vemeš obyč...
|\/| /\ '|' | '/.

byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
MisoSz.
Příspěvky: 16
Registrován: stř čer 07, 2006 12:49
Bydliště: Zilina

Příspěvek od MisoSz. »

praveze som tam to cislo 95 nikde nevidel a aj na nete maju len Shell V-power a Shell V-power racening,tak preto som sa pytal tu,ze kolko to ma oktanov....
Uživatelský avatar
Slam
Příspěvky: 2757
Registrován: čtv úno 23, 2006 13:07
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Slam »

MisoSz. píše:praveze som tam to cislo 95 nikde nevidel a aj na nete maju len Shell V-power a Shell V-power racening,tak preto som sa pytal tu,ze kolko to ma oktanov....
"V-Power" = 95
"V-Power Racing" = 99+

...teda aspon ja to tak pochopil...
Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
Uživatelský avatar
Dede
Příspěvky: 314
Registrován: ned úno 27, 2005 15:22
Bydliště: Košice

Příspěvek od Dede »

Teraz som pozeral Discovery a testovali rozne typy benzinov (klasicku 95tku, nejaky optimax od shellu /v-pover racing/ a nieco podobne od BP)na roznych typoch aut ... vysledky merali na brzde.

new CLIO výkon 81koni ... rovnaky u vsetkých typov benzinu
GOLF V GTI výkon s v power racingu vyssi asi o 4 kone
IMPREZA na v power a BP výkon asi o 9-11 koní vyssi a asi 20Nm viac pri nizsich otackach

vraj na obycajnom aute je rozdiel nepostrehnutelný
DAEWOO NEXIA DOHC 1996- moje 1. osobné motorové vozidlo
CITROEN C4 Seduction 2010
Hyundai SANTA FE -T 2,4 16V 2006
Odpovědět

Zpět na „TICO“