Tak, a mam to za sebou. Vcera omylom otvorene lave zadne okno sa uz nedalo zavriet. Tak som to rozobral a zistil som ze:
1. vrchna vodiaca kladka z umelej hmoty sa rozpadla na male kusky
2. upevnenie lanka v kladke na motorceku bolo utrhnute
3. lanko vyskocene z drazky v kladke na motorceku a zaseknute o kryt
Summa somarom: nutna vymena kompletne celeho mechanizmu
Vybral som motor a lanko upevnil (uviazal) o plechy dveri tak, aby sa okno nedalo otvorit (celkom fuska)

. V tych dverach je strasne malo miesta, ruky mam doskriabane ako keby som ich strcil do kaktusoveho porastu a 10 minut tam tlieskal
Podla servisu cely ten kram aj s vymenou stoji cez 1000 Skk
Nemate nahodou niekto "pod nozickou stola" ten elektromechanizmus (asi nie, SX-iek po SK tak vela nebeha

)
Ale ma moze tesit, ze v sucasnosti mam - pravdepodobne asi ako jediny na SK a v blizkom okoli - raritnu vybavu - "elektricke otvaranie troch okien a ako premiu jedno okno ziadnym sposobom neotvaratelne"

V.
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black