Matiz mě odveze do hrobu.

Moderátor: Blue Lanos

Rado77
Příspěvky: 1074
Registrován: čtv bře 01, 2007 14:24

Příspěvek od Rado77 »

Jo a tu je obrazok prepojenia ALDL: http://imajr.com/ALDL-chybove-kody-749337 . Ak budu ale prepojene A a C piny, nepojde zrejme nastartovat motor, to len pre istotu, keby si zabudol vytiahnut drotik prec... Ja si to chcem spravit tak, ze miesto volneho tlacitka od klimy si z ALDL vyvediem 2 droty, a ked budem chciet raz za cas skontrolovat kody, iba stlacim to tlacitko a hotofka.

Potom teda daj vediet, chybove kody su viditelne aj v on-line Service Manuale: http://chevy.mrmax.dp.ua/EN/documents/M ... matiz.html

Cau zatial
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
Reklama
 

dunhill
Příspěvky: 17
Registrován: čtv úno 07, 2008 14:03

......

Příspěvek od dunhill »

Takještě jednu tupou otázku. První válec je u rozvodů nebo u rozdělovače????.
Rado77
Příspěvky: 1074
Registrován: čtv bře 01, 2007 14:24

Příspěvek od Rado77 »

U rozvodu
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
dunhill
Příspěvky: 17
Registrován: čtv úno 07, 2008 14:03

.....

Příspěvek od dunhill »

kód 1500 a víc si ani neprdne
Rado77
Příspěvky: 1074
Registrován: čtv bře 01, 2007 14:24

Příspěvek od Rado77 »

Ano, to je standard kod. Proste to urobi:
blik
potom caka
blik-blik-blik-blik-blik
caka
blik-blik-blik-blik-blik-blik-blik-blik-blik-blik
caka
blik-blik-blik-blik-blik-blik-blik-blik-blik-blik

Ufff, este ze existuje Ctrl+C a Ctrl+V, inak by som sa nedoblikal :) Je to zrejme len info kod, ze vyblikavanie kodov funguje. Error kod som ale este nevidel na svojom aute, neviem teda, ci to hodi kod 1500 vzdy, alebo ak ma nejaky chybovy kod, hodi rovno ten...
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
dunhill
Příspěvky: 17
Registrován: čtv úno 07, 2008 14:03

....

Příspěvek od dunhill »

Tak to už jsem asi v prdeli...
Pěkně od začátku:
Auto prý žačalo divně škubat-dostalo novej pal. filtr,pak zase začlo chcípat. Pak už jelo vždycky jen studený,když se ohřejvalo,tak netáhlo,dusilo se a chcíplo. Natočit šlo až když úplně vychladlo.

Dostal jsem ho na opravu a jako první vyměnil kabely,palec a víko rozdělovače. A od tý chvíle nejde natočit vůbec ani když jsem v záchvatu zoufalosti vrátil všechno původní zpátky. :evil: :evil:

A levej taky úplně nejsem ,nic jsem nerozpojil,neulomil ani nějak nepoškodil.
A to všechno proto že chtěli za kabely,palec,dekl a práci v Chevy 2500 kč a já chtěl aby ušetřila........ se s tim teď mohli srát oni.....


Teď co s tím.....napadá mě jen ten snímač protože všechno ostatní kolem elektriky je nový
Rado77
Příspěvky: 1074
Registrován: čtv bře 01, 2007 14:24

Příspěvek od Rado77 »

Jasne, ale co ten imobilizer? Pisal si, ze kluc bol v zapalovani, ked sa odpojila baterka, a zaroven ze uz neblikava ta cervena kontrolka. To by vysvetlovalo celu situaciu, ze motor nejde natocit vobec. Ako som pisal, skusit este nahradny kluc. Tie error kody pozriet, to je len taky dodatocny napad, aby bolo jasne, ci je imo v prdeli, alebo sa to odvolava na nieco ine. Co sa tyka noveho palca, kablov a viecka, tam ani nieje co pokazit, snad len omylom prehodene kable. To si vravel, ze iskru to dava, tak to ozaj vyzera len na imobilizer. Ten ale neotvori vstreky, lebo je 99% v prdeli.

Takze urcite pozri tie error kody (je to tak na 5 minut ukon aj s prepojenim ALDL). Potom budeme mudrejsi.
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
Uživatelský avatar
V.Brousek
Příspěvky: 2707
Registrován: čtv zář 02, 2004 20:45
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek od V.Brousek »

tak jak tak čtu, tak již tě Matíz ani do toho hrobu neodveze, což je průšvih.
Takhle na dálku ti asi již nikdo nepomůže, nech auto odtáhnout do servisu a máš to bez zlobení. Proto že po tvém zásahu již nejede, hledal bych závadu v tom, co jsi doposud rozebíral. další otázka, v jakém stavu je motor, tlaky ve válcích, vůle ventilů - to vše má vliv na výkon motoru a tak bych hledal příčinu i zde.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Rado77
Příspěvky: 1074
Registrován: čtv bře 01, 2007 14:24

Příspěvek od Rado77 »

Ja to vidim aj tak na ten imobilizer :)
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
Uživatelský avatar
V.Brousek
Příspěvky: 2707
Registrován: čtv zář 02, 2004 20:45
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek od V.Brousek »

Ano může to být imobilizér, ale třeba i špatně složený rozdělovač, příčin je dost, já jsem spíše reagoval na to snížení výkonu při teplém motoru.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
sepo
Příspěvky: 148
Registrován: stř črc 04, 2007 17:28
Bydliště: ruzomberok

Příspěvek od sepo »

ja som mal tiez taky problem na zaciatku nechcel nastartovat za tepla potom nešiel uz ani za studena a za jazdy zhasinal a ak nahodou naskočil tak nesiel do otacok a na konci uz vobec nestartoval len mne aspon hodil kod 0320.
potom mi palikx poradil precistit opticky snimac pomohlo to na tyzden potom znova to iste tak mi poradil vymenit snimac.Nakolko bol cely rozdelovac o tisicku drahsi ako samotny opticky snimac tak som vymenil cely no a od vtedy mám pokoj.
skus ešte ten opticky snimac ocistit no ale neviem ked si spominal aj problem z imobilizerom ci ti to pomoze
Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 1266
Registrován: úte srp 31, 2004 19:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert »

Mně to sice jede, ale od včerejška mi někde teče benzín. :shock: Hajzl Korejskej, nenažranej :lol:
Uživatelský avatar
Slavek
Příspěvky: 1718
Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slavek »

pamatuje si jednotka chybu kdyz byla odpojena baterka celou noc??? myslim proto nenaskoci zadna chyba, doporucuju vysroubovat svicku a startovat aspon se presvecis ze nemas vypnuty vstriky pokud budes citit benzin, takle i ja sem je kontroloval kdyz sem mel podezreni na imobilizer. Jen nezapomen odpojit zapalovaci kabely :lol:
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA

Dovoz aut zD

Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
Rado77
Příspěvky: 1074
Registrován: čtv bře 01, 2007 14:24

Příspěvek od Rado77 »

Jasne, po odpojeni si ECM kody nepameta, ale ked sa opet zapne a kluc sa zopne do polohy 1, uz vtedy ziskava nejake tie data. Ak ak by bol problem s imo, zrejme by to hned detekovala a zapisala kod. K tomu ta imo kontrolka, co neblika a kluc pri odpojeni baterie.....no ja neviem, stale to tipujem jasne na imo.

Ale ten postup s vymontenim sviecky je fajn, tak sa jasne zisti ze iskra je, a benzin bud ide (imo OK), alebo nejde (imo zle). To su dve muchy jednym ukonom :) Teraz rozmyslam - ta sviecka na kabli ale musi byt ukostrena nejakym drotom o zavit nie?
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
dunhill
Příspěvky: 17
Registrován: čtv úno 07, 2008 14:03

...

Příspěvek od dunhill »

svíčky pálí všechny a benzín z nich pak jen kape ale naskočit ne a ne. Jo a imo už normálně funguje ,bliká a zhasíná už na oba klíče. Ráno obědnám snímač,půjde vrátit když se nic nezlepší...
Odpovědět

Zpět na „MATIZ“