Centralne zamykanie na dialkove ovladanie.

Osvětlení, signalizace, audio, pojistky.

Moderátoři: Blue Lanos, Scorpion.11, lomngi

Uživatelský avatar
xwing
Příspěvky: 1358
Registrován: pát čer 26, 2009 17:06
Bydliště: Bratislava

Centralne zamykanie na dialkove ovladanie.

Příspěvek od xwing »

Ahojte...
Chcel by som mat uzamykanie dveri na dialkove ovladanie (DO) bez alarmu
Stav je taky, ze central tam uz mam od kupenia auta, ale musim to zamykat klucom. Cize pootocim klucom a zamknu sa vsetky dvere.
Chcem len vediet od Vas, kym pojdem do servisu (musim lebo auto je v zaruke), kolko by to tak mohlo stat s materialom a montazou.
Aby som vedel ci ma neojebabru s cenou a ci plusminus sedi ta cena s Vasou co mi tu napisete.
V podstate budem potrebovat len motorcek do dveri sofera a nejaku tu elektroniku DO. Som laik, takze len tak povrchne popisane ;)
Resp. viete mi nieco doporucit, ze si to kupim a len necham v servise namontovat ?
Diky za vsetky rady.
:PP:
Chevrolet AVEO Hatchback (5dv.) 1,4 16V 74 kW/100k, Eco-Tec, r.v.2008
Reklama
 

Uživatelský avatar
sacurovca
Příspěvky: 485
Registrován: sob kvě 16, 2009 12:56
Bydliště: SR

Re: Centralne zamykanie na dialkove ovladanie.

Příspěvek od sacurovca »

Ahoj, no ja som sa už dávnejšie pýtal v Chevrolete a bolo mi povedané, že tuším 6000skk- 200eur, tak preto s tým váham... :|
Farba modrá impresion
Chevrolet Aveo sedan komfort
1,2 16v, 62 kW/84 k, rv. 2009

člen Aveo Fanclubu
Uživatelský avatar
ladinek
Příspěvky: 6582
Registrován: úte srp 04, 2009 19:49
Bydliště: Brno

Re: Centralne zamykanie na dialkove ovladanie.

Příspěvek od ladinek »

:PP: U nás v chevy to stojí 10 000kč,dálka a alarm :D v létě mooooooooožná pořeším :roll: je to dost ale stojím pořád venku :|
Aby zlo zvítězilo, stačí, když slušní lidé nedělají nic.
Edmund Burke

[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
Uživatelský avatar
jamal89
Příspěvky: 2065
Registrován: stř srp 05, 2009 21:40
Bydliště: Vinodol okr.Nitra