


Máte tam někdo sirénu od výroby?
Moderátor: Blue Lanos
Kedy sa spustí poplach?Dvain píše:Zkoušel jsem na něm změřit napětí a opravdu se tam při poplachu objeví 12V.
Máte tam někdo sirénu od výroby?
Možná je to zase nějaká vychytávka modelu 2006, ale když zamknu auto dálkou, tak začne blikat červená dioda vedle hodin. Když si nechám dole okno, odemknu zevnitř a otevřu, tak začnou blikat blinkry. A když se tam namontuje siréna, tak houká i sirénamipo píše:Kedy sa spustí poplach?
Sirénu tam nemám. Chceš mi teda povedať, že Kalos má od výroby v sebe zabudovaný "alarm"? Na okne síce mám nálepku, že auto a rádio sú vybavené nejakým proti zlodejským systémom, ale nevenoval som tomu pozornosť.
Aj mne začala blikať kontrolka, ale bolo mi povedané, že je to kontrolka imobilizéra. Bohužiaľ ma nenapadlo vyslúšať, či je to aj alarm.Dvain píše:Možná je to zase nějaká vychytávka modelu 2006, ale když zamknu auto dálkou, tak začne blikat červená dioda vedle hodin. Když si nechám dole okno, odemknu zevnitř a otevřu, tak začnou blikat blinkry. A když se tam namontuje siréna, tak houká i siréna.
Tak to je bomba. Několikrát se mi stalo, že když jsem zavíral kufr u zamčeného auta a víc jsem s tím bouchl, rozblikaly se všechny blinkry. Nevěděl jsem, co to znamená. Takže alarm. No super!!Dvain píše:Možná je to zase nějaká vychytávka modelu 2006, ale když zamknu auto dálkou, tak začne blikat červená dioda vedle hodin. Když si nechám dole okno, odemknu zevnitř a otevřu, tak začnou blikat blinkry. A když se tam namontuje siréna, tak houká i siréna. To s tím rádiem nevím, zkoušel jsem tátův panel z Lacetti a hraje to taky.
Sirénu od výroby tam nemám. Jsem zvědavý na tvoje fotky a zkušenosti.Dvain píše:Prohrabal jsem už snad všechna schémata ke Kalosovi a dospěl jsem k závěru, že úplně každý Kalos má Anti-theft control module. Teda alespoň já ho tam mám. Z tohoto modulu je vyvedena siréna, ale žádná tam není! Je tam jen konektor (vpravo od baterie). Zkoušel jsem na něm změřit napětí a opravdu se tam při poplachu objeví 12V. Byl jsem dnes v GM koupit sirénu, fotky budou
. Jednotka se aktivuje pouze dálkovým ovladačem, ale deaktivovat se dá i normálním klíčem. Siréna bude při poplachu houkat 28 vteřin (V ČR je dovoleno 40 vteřin), ale reálně si myslím tak max. 10
.
Máte tam někdo sirénu od výroby?
Imobilizer je podle všeho umístěn přímo pod zapalováním, protože je kolem zámku zapalování čtecí cívka, která čte kod z klíče. Kody jsou uloženy v peměti EEPROM a může jich být až pět. Tzn. každý klíč má od výroby jiný kod. Pokud se kod klíče neshoduje ani s jedním z tabukly kodů, nejde auto nastartovat. Aby se aktivoval další klíč, je potřeba přístroj Scan100 (mají ho v každém servise, nemůžete ho někdo sehnat?), kterým se do paměti připíše kod nového klíče. Tolik jsem pochopil ze servisního manuálu. Imobilizer je aktivní, ikdyž auto zamknete klíčem a kontrolka blikat nezačne. Vždyť třeba Kalosům bez dálky nebliká nikdy...mipo píše: Aj mne začala blikať kontrolka, ale bolo mi povedané, že je to kontrolka imobilizéra. Bohužiaľ ma nenapadlo vyslúšať, či je to aj alarm.
Tak jsem to zkoušel - je to tak. Asi zbývá připojit sirénu a máme alarm!mipo píše:Nemohol by niekto s modelom r.v. 2005 vyskúšať hore spomínaný postup? Nechať si otvorené okno, zamknúť diaľkovým, otvoriť zvonku, otvoriť dvere a kuknúť či vám blikajú blinkre.
Zamozrejme iba ak nemáte domontovaný alarm.
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |