Při dolívaní kapaliny do ostřikovače jsem si všiml, že nádržka na chladicí směs je prázdná a kolem zátky byla všude hustá žlutá pěna. Dojel sem k benzíně a koupil láhev s Fridexem a naplnil nádržku po rysku. Dojel sem domů a nádržka byla opět prázdná a půl motoru totálně zasr***ho od té pěny. Dovezl sem to do servisu a večer mi volali ať se přijdu na to podívat, že ještě nic takovýho neviděli. Samozřejmě zasr**ej celej chladící rozvod a nefunkční byl i termostat. Nejpodivnější na tom bylo, že těsnění pod hlavou bylo v pořádku, hlava prasklá taky nebyla a v oleji voda taky nebyla. Oni mě tam podezírali, že sem tam musel něco nalít ale naposledy byla chl. kapalina vyměňováno servisem před více než 4 roky a až před měsícem při výměně rozv. řemene sem si všiml, že kapalina už není modrá jak bývala a na víčku už byly náznaky žluté pěny. Stejně sem jim nevysvětlil, že jsem tam opravdu nic nelil /než se to stalo/ a oni mi stejně nevěří, protože nenašli kudy by se olej dostal do oběhu chlazení a navíc se jim nezdá že by takovou pohromu způsobil olej.
Nemáte někdo s takovouto závadou zkušenosti?
p.s.- před těmi 4 roky se mi stalo něco podobného, jedu a najednou vidím, že se začalo kouřit z auta, otevřel jsem kapotu

Uffff ... zase román ... a teď se těším co VY na to ...
