Stránka 3 z 3

Re: Problematické štartovanie Espero

Napsal: pon črc 11, 2016 18:28
od Roxo
LordMMX píše:altík ešte toľko vydrží, kým doriešiš prvú závadu. vymeniť ho nie je nič ťažké.

EDIT : Dneska ma espero nechalo na ceste, musel na kamarát prísť odtiahnuť, ten alternátor je úplne kaput, nakompletku sa vycápala baterka, všimol som si to keď som šiel do roboty, len tak náhodou som si dal ostierať okná a stierače išli jak slimáky, už som vedel ktorá bije...., rýchlo som to otočil domov ale už nevydalo, nechalo ma na križovatke... :/

Zajtra idem dat alternátor na repas.

Re: Problematické štartovanie Espero

Napsal: pon črc 18, 2016 07:42
od Roxo
No takže,

Esperko je opäť funkčné.

Menili sme uhlíky na alternátore, boli K.O, Príruba ktorá ide do škrtiacej klapky (tá gumová kde je aj AIR Cleaner) pretože kks ona bola na viacerých miestach deravá (takže ťahal možno falošný vzduch) + som dal samozrejme aj nový vzduchový filter, cievku imobilizéru, lebo bola troška prasknutá, + klinový remeň, ten už mal najlepšie roky za sebou.
Pri výmene klínaku do zatiaľ pri štarte dosť píska, ale pochvílke to prestaňe, pravdepodobné ešte asi nieje zabehnutý.

PS : To štartovanie, ten problém stále pretrváva,

PS 2 : dozvedel som sa, že na esperku sa ešte nemenili za 20 rokov rozvody ani raz :D takže neviem či aj to to nemôže spôsobovať to.
Každopádne pôjdem s tým na výmenu rozvodov a filtrov atď.

Prosím Vás viete mi niekto poradiť co vás napadne pri to štartovaní ? Nejaké postrehý nápady.

Ďakujem

Re: Problematické štartovanie Espero

Napsal: stř črc 20, 2016 00:25
od LordMMX
ja som v nexii motor zadrel skôr než sa stihol rozpadnúť rozvod :) 19 rokov. nikto ho nemenil a remeň bol úplne v pohode.

čo sa toho potrubia týka, diery pred škrtiacou klapkou vôbec nevadia (Vadia čo sa prachu týka). falošný vzduch môže chytať len za škrtiacou klapkou. pred môže chytať akurát vzduch plný prachu ale falošný nie. snímač na airboxe je len na meranie teploty vzduchu.

Re: Problematické štartovanie Espero

Napsal: čtv črc 21, 2016 07:16
od Roxo
LordMMX píše:ja som v nexii motor zadrel skôr než sa stihol rozpadnúť rozvod :) 19 rokov. nikto ho nemenil a remeň bol úplne v pohode.

čo sa toho potrubia týka, diery pred škrtiacou klapkou vôbec nevadia (Vadia čo sa prachu týka). falošný vzduch môže chytať len za škrtiacou klapkou. pred môže chytať akurát vzduch plný prachu ale falošný nie. snímač na airboxe je len na meranie teploty vzduchu.
BTW včera chudák poobede zase nechcel chytiť, musel som ho točííííííť....ale bolo cítiť, že keď naskočil tak bol prechlastaný.
Zato dneska ráno, hneď chytil jak nový....
Neviem si to logicky vysvetliť, čo to môže spôsobovať, určite je to nejaká hovadina..... PS

NJN, len keď som videl aké sú tam za tie roky popraskané gumy a celá príruba na saní bola deravá jak ementál a doslova, keď som ju vytiahol tak sa mi rozpadávala v ruke, tak neviem v akom stave sú tie rozvody, tak ale čo už vek auta neoklameš, aj keď má málo najazdené, všetko je tam únava materiálu.

Boha, včera keď som šiel otvoriť zadné dvere .... :D tak som odtrhol kľučku aj s fundamentom celú :D :D reku dpč ďalšia fuška na víkend :D :lol:

Re: Problematické štartovanie Espero

Napsal: sob črc 23, 2016 23:55
od LordMMX
kľučka pasuje aj z áčkovej vectry. a je lacnejšia než originál na espero

Re: Problematické štartovanie Espero

Napsal: ned črc 24, 2016 22:52
od JRD McLAREN
Roxo píše:BTW včera chudák poobede zase nechcel chytiť, musel som ho točííííííť....ale bolo cítiť, že keď naskočil tak bol prechlastaný.
Zato dneska ráno, hneď chytil jak nový....
Neviem si to logicky vysvetliť, čo to môže spôsobovať, určite je to nejaká hovadina.....
No...
Vstrekovace maju asi kvapavku... :mrgreen:

Re: Problematické štartovanie Espero

Napsal: ned črc 24, 2016 22:57
od JRD McLAREN
ciiim sa zase dostavame k tomuto mojmu prispevku z 20.6.2016
JRD McLAREN píše:takze sa zamerajme na problematicku dodavku paliva...
lebo chybne zapalovanie by sa spravalo trosku inac..

od vstrekovacov ide kabelaz, co je tak trochu ukryta v tom sani
a je na jednej strane napojena do takeho dvoj-pinoveho konektora.

celu ju vyber, daj dole tu ochrannu izolaciu..
odlep izolacku z lisovanych spojov,
a tieto spoje oprav. (odcvakat tie zalisovane pasky, prepajkovat draty dohromady.. a pod.)

ked to nezabere, treba skusit namontovat ine vstrekovace, prip. iny regulator tlaku paliva..

EDITED:
pripadne regurator tlaku paliva vymenit hned jako prve..
...on ebay.. FROM BABYLON BACK TO BABYLON ... on ebay .. .. ....

Re: Problematické štartovanie Espero

Napsal: ned črc 24, 2016 23:08
od JRD McLAREN
LordMMX píše:ja som v nexii motor zadrel skôr než sa stihol rozpadnúť rozvod :) 19 rokov. nikto ho nemenil a remeň bol úplne v pohode.
no toto je kur\/a dobry argument .. :mrgreen: -i

Re: Problematické štartovanie Espero

Napsal: ned črc 24, 2016 23:45
od LordMMX
JRD McLAREN píše:
LordMMX píše:ja som v nexii motor zadrel skôr než sa stihol rozpadnúť rozvod :) 19 rokov. nikto ho nemenil a remeň bol úplne v pohode.
no toto je kur\/a dobry argument .. :mrgreen: -i
to nemá byť argument :D ja si z toho robím srandu, že ten motor som poslal do večných lovíšť svojou nedbalosťou.

Re: Problematické štartovanie Espero

Napsal: stř črc 27, 2016 09:26
od Roxo
Chlapi,

Dneska idem s tým jednému známe do servisu, kde sa mi nato pozrie, lebo takto len môžem hipoteticky meniť súčiastku za súčiastkou a nemusí to pomôcť.
Uvidíme čo mi dneska povie. Ide aj oto, že keď si chcem niečo vymeniť nemám ja nato priestory si to vymeniť lebo nemám ani jamu a ani zdvyhák a keď to mam laicky takto meniť (fušersky) že nemám sa tam ako dostať, tak to je celé, zle.

Re: Problematické štartovanie Espero

Napsal: stř črc 27, 2016 10:18
od JRD McLAREN
..a znami ti myslis ze povie co ..??

ked k nemu prides s autom a to auto pojde normalne... :roll:

na vymenu vstrekovacov netreba zdvihak ani jamu.