Nič si z toho nerobte,dnes sú všetky autá aj tak na max.5 rokov-bez väčšej investície a potom to treba predať.Nútia nás kupovať nové autá,ako všetko ostatné.
Mňa to netrápi...pokiaľ sa mi auto páči,spĺňa moje očakávania a má dobrú cenu,tak je mi jedno či bolo vyrobené v Indonézii,alebo v Keni a je mi jedno,či to bude zvučné-známe meno,alebo pre mnohých nás neznáme.
Práve dnes som pozeral jeden dokument na Ruskej stanici a ukazovali výrobu Chevrolet Aveo /len 1.6/ v St.Petersburgu. Naozaj som nevidel rozdiel,či je vyrobené v Ázii,alebo v Rusku,lebo živého človeka som videl len na konci výroby...všetko stroje
Vyrába sa tam aj VW a už majú objedenanú linku pre Audi a Mercedes /len niektoré modely a motorizácie/ a dokonca sa tam vyrába aj Škoda Yeti.
Bol to závod "Volga".
Niektoré súčasti motorov Rolls-Royce /pre lietadlá/ sa vyrábajú na Ukraine.
Podľa mňa je úplne jedno kde je výrobná hala postavená,dôležitá je výstupná kontrola a dohľad materskej firmy nad celým procesom. Či to bola ruka Poliaka,alebo Ukrainca čo stlačila gombík na štart výroby je mi jedno. Ak je chyba-reklamujem,vraciam a je mi jedno či to stálo 1.-EUR,alebo 20.000.-EUR.