Montuju LPG v Brezne a tam ked som bol zhanat atuator, tak to fungovalo bez problemov (nastavenie RJ a vyjadrenie, ze RJ je OK). Chyba sa mi opakovala az po dvoch dnoch. Odvtedy sa mi to stava kazdy den, v podstate auto na LPG uz pomaly nejazdi. Aj ked prepnem na LPG a skapina, tak ledky na RJ preblikavaju tak ako maju, ale buhuzial to zakape. Po vypnuti zapalovania ostava tak jemnucko piskat atuator a ked vytiahnem konektor z RJ, tak prestane. Myslim si, ze je to RJ a prejavuje sa to sporadicky.
Co sa tyka toho netlacenia cerpadla, no nemalo co tlacit

, vrcat vrcalo, ale kedze tam nebol benzin, tak nemalo co tlacit.
Ukazovatel stavu paliva mi stale ukazuje, ze palivo v nadrzi je aj ked tam nie je a to bol cely problem, ze mi to prestalo jazdit aj na benzin. Dokonca ked som mal cele cerpadlo aj s plavakom a cidlom pre hladove oko von, tak aj tak aj po dvoch dnoch nezapojeneho plavaku mi to ukazovalo 1/3 nadrze. Niekde musi byt nejaky kondenzator, ktory sa nevybija alebo nico co drzi tu rucicku v jednej polohe. A hladove oko preco mi nereagovalo ospo ono neviem.
Lanos 1,5 sedan r.v. 1999, 63kW (LPG + benzin)
Renault Kangoo 1,4 r.v. 2000, 55kW