NO tak 1) je potřeba mit zajisten prisun dostatecneho mnozstvi vzduchu k filtru.
2) Cim studenejsi vzduch filtr nasaje tim lip auto jede....kompresni pomer atd...
3) teply vzduch z vika motoru

... no asi myslis odvetrani vika ventilu, ktere vede do saciho potrubi mezi filtrem a klapkou...no tak to tam byt musi a nejde s tim nic delat, je to bezna vec - toho teplyho vzduchu se tam zas nejak moc nedostane...
a co se tyka meho privodu vzduchu zespod, tak diru do karoserie jsem samozrejme nedelal...ona tam je seriove, protoze skrze ni vede trubka k rezonatoru na sacim potrubi pred filtrem... Ja jsem z auta nejdrive demontoval vse co se tyka sani od te prvni plastove trubky vpredu pres onen rezonator az po airbox vcetne...nasledne jsem teplomer puvodne umisteny v airboxu pridelal na kastlu v miste kde puvodne byl airbox. Z diry v karoserii, kterou puvodne vedla trubka k rezonatoru, jsem vyndal jakesy gumove tesneni a zjistil jsem ze ta dira je celkem obrovska....a tak jsem tudy protahl trubku od spodu(dole zahnutou kupredu), ktera mi privadi do prostoru motoru vzduch... (bohuzel i s prachem atd. ale tomu se nelze vyvarovat...Ivan ma nasavac na kapote a diru v kapote a taky nasava i prach a bordel...) na a potom jsem na zbytek saciho potrubi pridelal Green filtr(jeste pres nastavec, aby byl filtr primo nad onou trubkou...) No a nakonec jsem jeste vyvrtal do kastle dve diry a mezi filtr a zbytek prostoru motoru jsem prinytoval nerez plech..(jednak aby mi ten prichozi vzduch neutikal kam nema a taky proto aby se filtr nezahrival od motoru...)
Tod vse...myslim si ze jsem napsal celkem vycerpavajici navod...
Preji pri tuningu hodne stesti...

PECA
Daewoo Nubira II Kombi r.v. 2001 CDX 2,0 16V troška tuningu a hudby

Fiat Punto 1,7TD 3dver. r.v. 1994 žádný tuning a hóóóódně hudby
Honda VFR 800 r.v.1999 miláček, troska tuningu, výfuk pod sedlem atd...