Přidal jsem do předchozí odpovědi schéma. A diagnostika je velice jednoduchá. Sezvisák vsune propojku mezi konektor od vstupu a výstupu signálu právě od lambda sondy. Z propojky vede kabel do měřáku napětí z lamda sondy a napětí posílané do řídící jednotky. Po té se provede test na volnoběhu a pozoruje se jak se chová regulace množství plynu (krokový motorek před směšovačem - taková "škrtící klapka") v závislosti na signálu z lambdy (musí to celé žít - pohybovat se napětí z lambda v rozmezí 0,2 až 0,6V na chvilu při skokové změně otáček třeba až na 0,9V a pak spadnout). To stejné cca na 6tis otáčkách. Samozřejmě se doštelovávají membrány splynovače - celkové množství plynu.
A to je vše. UF totálně vyčerpán
Franta
NUBIRA-I 1.6 16V WAGON 98 + LACETTI 2.0 D 08 - LPG Katalogy dílů STAHUJTE ZDE [url=http://www.nubira.wz.cz]Návody + Foto[/url]
tak jsem konecne z dovolene, diky za napady a rady, ale pytel na benzin jsem stale neodstranil. servis v usti vymenil filtry a trosku se to zlepsilo, ale opravdu nic moc. jinak rikali, ze mozna maly tlak paliv. cerpadla, ale to se mi nezda. po zahrati super jizda, ale prvni denni start nic moc, volnobeh je dobry,ale pri seslapnuti pedalu se to dusi. svicky a kabely vymeneny. nevim jak dal. diky petr
Franta píše:Přidal jsem do předchozí odpovědi schéma. A diagnostika je velice jednoduchá. Sezvisák vsune propojku mezi konektor od vstupu a výstupu signálu právě od lambda sondy. Z propojky vede kabel do měřáku napětí z lamda sondy a napětí posílané do řídící jednotky. Po té se provede test na volnoběhu a pozoruje se jak se chová regulace množství plynu (krokový motorek před směšovačem - taková "škrtící klapka") v závislosti na signálu z lambdy (musí to celé žít - pohybovat se napětí z lambda v rozmezí 0,2 až 0,6V na chvilu při skokové změně otáček třeba až na 0,9V a pak spadnout). To stejné cca na 6tis otáčkách. Samozřejmě se doštelovávají membrány splynovače - celkové množství plynu.
A to je vše. UF totálně vyčerpán
Franta
Ty blaho Franto, tys to vypsal jak z ucebnice, tohle ja moc neznam, z te lambdy mi toho moc nemeri, mne primo stelovali tlaky vstriku, ale tak dobrej v tom zase nejsem abych to takhle vypsal, jen prave rikali, ze pri prepnuti do plynu jde do te lambdy bludnej signal, proto se z ni moc vycist neda. Ale to bude asi dany tim kterym systemem, jestli je to tak mozny, jinak nevim
AKRI - (byl) Muž z Ria ! AVEOtici všech zemí, spojte se
Dle tvé odpovědi soudím, že máš udělané další vstřiky LPG (PŮVODNÍ NA BENZÍN JSOU PONECHÁNY) a sekveční řízení - to potom asi budeš mít sólo řídící jednotku pro LPG. Toto provedení zase já neznám . Nemáš nějaké schéma, nebo aspoň označení co je to zač? Rád se poučím.
Franta
NUBIRA-I 1.6 16V WAGON 98 + LACETTI 2.0 D 08 - LPG Katalogy dílů STAHUJTE ZDE [url=http://www.nubira.wz.cz]Návody + Foto[/url]
Franto tady jsou fotky https://www.chevroletclub.cz////viewtopic. ... hlight=lpg
Jinak ti k tomu moc nereknu, tam jsme prave resili co by to melo byt a od te doby jsem na servisu zatim nebyl, takze muzu dat info az se tam poptam.
AKRI - (byl) Muž z Ria ! AVEOtici všech zemí, spojte se
tak vas zase moc zdravim, tak Franto opravdu mam potize pouze s benzinem, plyn je OK. po startu jde volnobeh perfektne, ale s rychlim seslapnutim plynoveho pedalu se to dusi a nechce to jet. vice mene vse dobre, lambda filtry atd. mejte se a poradte petr
Jak jsem včera jel na Strahow, tak jsem testoval svoje auto také na benzín a dělá ni to to stejné - pokud má jít do záběru tak se mu moc nechce a dělá to jakoby takové cukání. Na Strahově jsme o tom hodili řeč a vypadá to na zaschlé vstřiky - jsou zalepené a moc se jim nechce otevírat. Po zahřátí motoru mi vše funguje OK. Padlo slovo o tom, že by se mělo najet cca 100km za měsíc na benzín. Já osobně to nedělám, ale asi začnu to občas přepínat na benzín, ať se to pořádně propláchne. To je zatím vše.
Franta
NUBIRA-I 1.6 16V WAGON 98 + LACETTI 2.0 D 08 - LPG Katalogy dílů STAHUJTE ZDE [url=http://www.nubira.wz.cz]Návody + Foto[/url]