
Tuning Nexie???
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- Reklama
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
jasnee ja tak nejazdim a preto mam seriofky  
  
			
			
									
						
							 
  
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01

			
						Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01

No ja myslim ze GSi je Gsi   
   
   
 
Uz bych si seriovky dat zpet nemohl....to by asi skoncilo dost tragicky
			
			
									
						
							 
   
   
 Uz bych si seriovky dat zpet nemohl....to by asi skoncilo dost tragicky

PECA
Daewoo Nubira II Kombi r.v. 2001 CDX 2,0 16V troška tuningu a hudby
Fiat Punto 1,7TD 3dver. r.v. 1994 žádný tuning a hóóóódně hudby
Honda VFR 800 r.v.1999 miláček, troska tuningu, výfuk pod sedlem atd...
			
						Daewoo Nubira II Kombi r.v. 2001 CDX 2,0 16V troška tuningu a hudby

Fiat Punto 1,7TD 3dver. r.v. 1994 žádný tuning a hóóóódně hudby
Honda VFR 800 r.v.1999 miláček, troska tuningu, výfuk pod sedlem atd...
Jako zrovna dnes jsem na dalnici dobrzdoval ze 180 na 80 pote co mi vjel do levyho pruhu zcela bezohledny ridic kamionu, ktery nutne potreboval predjet Avii (kokot jakysi!!! on jel 80 a predjizdel Avii, ktera jela 78  )...
 )...
Mel jsem docela nalozeny auto a nebyt GSi-ckovych brzd, tak bych to stoprocentne nedobrzdil
			
			
									
						
							 )...
 )...Mel jsem docela nalozeny auto a nebyt GSi-ckovych brzd, tak bych to stoprocentne nedobrzdil

PECA
Daewoo Nubira II Kombi r.v. 2001 CDX 2,0 16V troška tuningu a hudby
Fiat Punto 1,7TD 3dver. r.v. 1994 žádný tuning a hóóóódně hudby
Honda VFR 800 r.v.1999 miláček, troska tuningu, výfuk pod sedlem atd...
			
						Daewoo Nubira II Kombi r.v. 2001 CDX 2,0 16V troška tuningu a hudby

Fiat Punto 1,7TD 3dver. r.v. 1994 žádný tuning a hóóóódně hudby
Honda VFR 800 r.v.1999 miláček, troska tuningu, výfuk pod sedlem atd...
Peco, kdyz jsi pacient a porad jezdi na max. tak se nediv. My kteri na dalnici jezdime max 140, GSi brzdy nepotrebujemePeca píše:Jako zrovna dnes jsem na dalnici dobrzdoval ze 180 na 80 pote co mi vjel do levyho pruhu zcela bezohledny ridic kamionu, ktery nutne potreboval predjet Avii (kokot jakysi!!! on jel 80 a predjizdel Avii, ktera jela 78)...
Mel jsem docela nalozeny auto a nebyt GSi-ckovych brzd, tak bych to stoprocentne nedobrzdil

Ja nejezdim porad na max  
 
Krom toho max je u moji Nessi pres 200, jak jsi jiz videl na fotkach 
   
   
 
A navic sem hrozne spechal na obed, protoze sem mel desnej hlad 
  
			
			
									
						
							 
 Krom toho max je u moji Nessi pres 200, jak jsi jiz videl na fotkach
 
   
   
 A navic sem hrozne spechal na obed, protoze sem mel desnej hlad
 
  
PECA
Daewoo Nubira II Kombi r.v. 2001 CDX 2,0 16V troška tuningu a hudby
Fiat Punto 1,7TD 3dver. r.v. 1994 žádný tuning a hóóóódně hudby
Honda VFR 800 r.v.1999 miláček, troska tuningu, výfuk pod sedlem atd...
			
						Daewoo Nubira II Kombi r.v. 2001 CDX 2,0 16V troška tuningu a hudby

Fiat Punto 1,7TD 3dver. r.v. 1994 žádný tuning a hóóóódně hudby
Honda VFR 800 r.v.1999 miláček, troska tuningu, výfuk pod sedlem atd...
- 
				nicolo
Díky za radu!Pajda píše:Myslím, že někteří by měli mít v povinné výbavě kus jídla jako ochranu před poslední pomocí.


 
   
 Budu o tom premyslet
 
   
  
PECA
Daewoo Nubira II Kombi r.v. 2001 CDX 2,0 16V troška tuningu a hudby
Fiat Punto 1,7TD 3dver. r.v. 1994 žádný tuning a hóóóódně hudby
Honda VFR 800 r.v.1999 miláček, troska tuningu, výfuk pod sedlem atd...
			
						Daewoo Nubira II Kombi r.v. 2001 CDX 2,0 16V troška tuningu a hudby

Fiat Punto 1,7TD 3dver. r.v. 1994 žádný tuning a hóóóódně hudby
Honda VFR 800 r.v.1999 miláček, troska tuningu, výfuk pod sedlem atd...
hmmm peca, ja to stale celkom nechapem (na co su ti brzdy, s ktorymi je na mokrom problem zastavit bez flekovania). je pravda, ze sa do toho treba trocha opriet, ale este sa mi nestalo, aby som mal problem zabrzdit tak, ze zaberie ABS, ty ano ? ked som si sadol do noveho megana, tak som par krat skoncil na prednom skle, kym som si zvykol, ze to brzdi trocha lepsie a nezabera to plynulo od 0%, ale skoci hned povedzme na 40% brzdneho ucinku. ked poznas svoje auto a nemas brzdy ako na trabante, tak by to nemal byt az taky problem nie ?
			
			
									
						
										
						




 .
 .  
   
  