Tak se s vámi chci podělit o novou informaci. Protože jsem léta jezdil na turbodýzlech, teď 8 měsíců v Kalosu na benzín, zajímal jsem se otázkou, jestli se něco nechystá....
Tady je odpověď:
Dobrý den,
Příští rok - konkrétně hned v prvním čtvrtletí - můžeme očekávat uvedení hned několika novinek: samozřejmě to bude sedmimístný offroad S3X, který se stane prvním Evropským Chevroletem s naftovým motorem pod kapotou. Hned poté budou naftové motory představeny i v modelech Kalos / Aveo (facelift aktuálního sedanu), Tacuma a celé modelové řadě Lacetti (hatchback, sedan, kombi). S příchodem nafty by se měla i Tacuma dočkat faceliftu: přesnější harmonogram uvádění jednotlivých modelů do prodeje však bohužel zatím nemáme k dispozici.
Všechny dieselové motory budou zcela nové konstrukce, nebude se tedy jednat o převzaté agregáty jiných značek: stavba nového závodu na výrobu dieselových motorů začala loni v květnu, uvedení do provozu se očekává letos na podzim (roční výrobní kapacita bude 250 000 jednotek). Všechny nové motory byly vyvinuty ve spolupráci s italskou firmou VM Motori (má "na svědomí" např. dieselové motory pro Daimler - Chrysler, Hyundai nebo Jeep). Přesné specifikace prozatím nejsou k dispozici, nicméně všechny motory budou používat vstřikování Common Rail druhé generace, samozřejmě splňují emisní limity Euro IV a první tři jednotky (připravované na příští rok - další budou uvedeny později) budou mít objem 1.5 CRDi (úsporný tříválcový motor pro Kalos / Aveo, cca 65 kW), turbodiesely 2.0 CRDi (cca 85 kW) a 2.0 CRDi VGT (cca 100 kW): u některých modelů budou obsahovat i filtr pevných částic. S3X s hybridním pohonem bude představena v průběhu roku 2007.
Jakmile získáme od dovozce bližší informace o nových motorech a uvádění dieselových motorů na Český trh, budeme Vás samozřejmě informovat.
S pozdravem
Ing. Luděk Štípal
AUTOCENTRUM HULVÁKY
			
			
									
						
							Nafta pro Chevrolet
Moderátoři: Blue Lanos, pejee, lomngi
Nafta pro Chevrolet
Pietro
			
						- Reklama
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
jo italský motory...  pokud vim, Hnujdaj používá americký Detroit diesel. To jentak naokraj. 60kW v Accentovi je taky 3 válec takže bych to viděl na stejnej motor (proč by někdo vyvíjel to samý 2x ??? ). A jak jsem čet jednu recenzi: 
3válcové motory většinou těží z menších třecích sil v motoru a mají tedy menší ztráty i spotřebu. To ale není případ motoru v Accentu
Kdysi jsem o něm uvažoval
			
			
									
						
							3válcové motory většinou těží z menších třecích sil v motoru a mají tedy menší ztráty i spotřebu. To ale není případ motoru v Accentu

Kdysi jsem o něm uvažoval
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
			
						Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Takovejhle vyjádření sem četl už před 4 rokama spoustu a ještě měli dělat stavebnicový motor kde by šlo udělat ze čtyřválce šestiválec přidáním kusu bloku a jiné klikové hřídele a samozřejmě ostatních delších věcí je sice pravda že teď tu motorárnu asi opravdu staví takže asi je dělat budou jen bych to viděl až napřes rok když hodně brzo  
			
			
									
						
										
						

 
  



 ), tak ve verzi Opel Frontera by melo byt pristi rok. Jde o to, do jakych jinych modelu jeste pujde a kdy.
 ), tak ve verzi Opel Frontera by melo byt pristi rok. Jde o to, do jakych jinych modelu jeste pujde a kdy.