Taky se mi po dvou lete a 14 dní rozbil, ale protože nejezdím na ty jejich předražené servisní prohlídky, řekli mi, že zákonná lhůta 2 roky je fuč a že to musím uhradit. Chtěli po mě hrozných 2950,- vč práce... To jsem tu asi jediný, co? Máte někdo podobnou zkušenost nebo mi dáte radu, že jsem v právu? Díky za názory...
Chevrolet Orlando 1,8 LTZ, zakoupen v Renocar Brno
Na SK je zaruka 2roky neobmedzene km.3roky a 100tisic.5rokou a 120tis.Bud mas origo orazene zarucne opravy alebo mas iny servis ktory daval origo nahradne diely(vtedy ti to musia vyreklamovat)Aspon u nas?A ak mas neorigo servis a diely,tak smola
Ono aj ked mas auto v zaruke je to na dlhe lakte nieco reklamovat(kolegova skusenost s Captivou)
no podle mně i kdybys jezdil na servisky do origo servisu tak nemáš nárok. Podělalo se to po 2letý záruční době ? Smůla. Já takhle nechal v záruce asi 3x vyčistit EGR ventil a když skončila, odešel úplně. Sranda za 6,5 tisíce. Ale beru to jako mojí blbost, měl jsem je ještě v záruce tlačit do výměny a né jenom vyčištění.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
TIBI77 píše:Na SK je zaruka 2roky neobmedzene km.3roky a 100tisic.5rokou a 120tis.Bud mas origo orazene zarucne opravy alebo mas iny servis ktory daval origo nahradne diely(vtedy ti to musia vyreklamovat)Aspon u nas?A ak mas neorigo servis a diely,tak smola
Ono aj ked mas auto v zaruke je to na dlhe lakte nieco reklamovat(kolegova skusenost s Captivou)
Jj, na servis ke známému, protože mu věřím. Opraví co má a nic jiného se tam nestane. Jednou jsem jim to tam dal a zjištění: na pravém stínítku ulomený kryt na zrcátko a další malé vyklopné zrcátko nedrží nahoře, zase cosi ulomené (to bylo vše nové a vím na 100% že jsem to neulomil) tak mne to dožralo Nic nedokážu. Asi pro známé co se jim to rozbilo nebo abych koupil nové.
Chevrolet Orlando 1,8 LTZ, zakoupen v Renocar Brno
Tak druhy krat mi prestalo fungovat otvaranie piatych dveri , rozhodol som sa to opravit , podarilo sa , nasiel som si cas a tak napisem popis ako som to robil
Přílohy
samotny spinac je treba opatrne vybrat s ulozenia je na to treba tenky skrutkovac a na 4 bodoch ho treba vypacit
Dalej treba odskrutkovat 4 skrutky tie skorodovane (ja som ich zamenil za nerezove) a vybrat ukotvenie spinaca nezabudnut na predchodku a vytiahnutie ziaroviek aj s objimkami je to vsetko vkope
Treba odstranit opatrne zadne oblozenie kufra na spodnej hrane su 4klipy ktore treba dat dole a potom opatrne vyklikat obklad piatych dveri . potom treba uvolnit zadny panel na osvetlenie SPZ su tam 4 ks matice 10mm , rozpojit kabel a vykliknut panel je este poisteny na dvoch klipoch
Chevrolet Orlando 2.0 VDCI 96 Kw strieborna metaliza
Chevrolet Orlando Club EAGLE SQUADRON
po vycisteni kontaktov som vratil spinac spat a zatavil som ho tavnou pistolou
samotne vybratie mikrospinaca je trochu bavečka treba ho totiž vydolovať zo zaliatej gumy najlepšie nejakou žiletkou opatrne po obvode narezať a potom pomocou kablou opatrne vybrat , samotne uloženie som nedával preč aby som ho lahsie dal späť
rozobratie spinaca nie je treba ilustracne len ako je to pod gumenou krytkou
Chevrolet Orlando 2.0 VDCI 96 Kw strieborna metaliza
Chevrolet Orlando Club EAGLE SQUADRON
Problém se spínačem v zadních dveřích asi časem potká všechny majitele Orla. Poptal jsem spínač u Opela a do dvou dnů by byl k dispozici za cenu 3.320 Kč i s montáží. Pokusil jsem se najít levnější a rychlejší řešení neb kufr se mi dařilo otevírat stále hůř. Použil jsem kvalitní kovové tlačítko za 150 Kč, které se vešlo do otvoru po org. spínači, kousek nerez plechu a tavné lepidlo na utěsnění. Ze všeho nejhorší byla demontáž plastového obložení ze zadních dveří. Ostatní byla hračka. Výhodou je, že případný návrat k původnímu provedení je možný.